  • 1. Data: 2010-01-01 11:33:49
    Temat: Jak zamalować zaciek?
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Właśnie przy kratce wentylacyjnej w kuchni wylazł mi na ścianę piękny
    brązowawy zaciek spowodowany zapewne przedostawaniem się wody z dachu po
    pionie wentylacyjnym - mieszkanie w bloku. Ponieważ nie jest tragicznie
    duży, więc nie ma problemu z zamalowaniem go - bez konieczności
    malowania całej ściany.
    Ściana jest pomalowana na biało jakimś "dekoralem", ale doradźcie czym
    to najpierw zamalować aby "odciąć" to i nie malować tego z 15 razy, bo
    ostatnio przy takim samym zacieku, miejsce było malowane kilkanaście
    razy a plama i tak wychodziła.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2010-01-01 13:59:20
    Temat: Re: Jak zamalować zaciek?
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > ostatnio przy takim samym zacieku, miejsce było malowane kilkanaście razy
    > a plama i tak wychodziła.

    jakąś emalią - taką jak się malowało lamperie
    na to normalna farba do ścian i nic nie wychodzi (sprawdzone i działa od 2
    lat)

  • 3. Data: 2010-01-02 08:11:07
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Ja polecam farbę Milamat.
    U babci były niczym nie dające się zamalować ślady po zaciekach i ta farba
    je zakryła.
    Emalię odradzam.
    Jacek

  • 4. Data: 2010-01-03 12:00:52
    Od: mal <m...@g...com>

    On 1 Sty, 12:33, Olo <w...@j...cy> wrote:
    > ... ale doradźcie czym
    > to najpierw zamalować aby "odciąć" to i nie malować tego z 15 razy

    Pewien stary malarz, wiele lat temu, zdradzil mi tajemnice skutecznego
    pokrywania zaciekow:
    pomalowal SUCHY zaciek najpierw farba nitro.
    Przyznam, ze skutecznie.