  • 1. Data: 2013-08-31 07:49:13
    Temat: Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    Znowu mam inwazję karaluchów.
    Parę lat temu w takiej sytuacji zastosowałam
    płytki do zwalczania owadów Insektenstrip
    firmy Globol, które były bardzo skuteczne.
    Teraz już tego nie kupię, podobno Unia
    Europejska zabroniła.
    Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby
    naprawdę skuteczny?
    Proszę o rady.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2013-08-31 15:06:19
    Temat: Re: Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
    Od: "Tadeusz L" <t...@w...pll>

    In news:522183d0$0$1208$65785112@news.neostrada.pl,
    *Ewa* <*@*.pl> typed:

    > Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby
    > naprawdę skuteczny?

    Alfasekt
    http://www.skleperpol.pl/pl/p/ALFASEKT-050-SC-na-owa
    dy-fruwajace-i-biegajace-prusaki,-pluskwy,-rybiki,-m
    uchy,-komary-itp-20ml/159

  • 3. Data: 2013-09-01 13:23:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Aug 2013 07:49:13 +0200, Ewa napisał(a):

    > (...)
    > Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby

    KAPKAN. The best. Vide Google (sprzedawany w różnych miejscach) i czasem w
    Allegro, akurat widzę że jest i na Allegro, bo nie zawsze:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kapkan&
    sourceid=Mozilla-search
    NIE MOJA AUKCJA ani nikogo znajomego.
    Działa rewelacyjnie, zabija i odstrasza. Aplikuje się kropelkę na kilka m
    kw, bardzo wygodne. Byle w miejscu nie narażonym na rozmazanie lub dostęo
    dzieci i zwierzaki domowe - najlepiej w szpary przypodłogowych listew,
    pęknięcia przy rurach, za kuchennymi i innymi meblami itp. Środek
    wypróbowany owocnie i co ważne z TRWAŁYM jak dotąd skutkiem przez moją
    córkę i (dzięki mnie) przez jej koleżanki w akademiku, a ja od tamtej pory
    posiadam stały zapas na wszelki wypadek, co radzę też wszystkim aktualnie i
    potencjalnie narażonym.
    Działa też na rybiki i prusaki, pewnie na wszelkie inne stwory biegające
    też.
    --
    XL

  • 4. Data: 2013-09-01 13:47:56
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    Bardzo dziękuję.

    > KAPKAN. [...]
    > a ja od tamtej pory posiadam stały zapas na wszelki wypadek
    A jaki to zapach?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2013-09-01 18:57:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-09-01 13:47, Ewa pisze:
    > Bardzo dziękuję.

    > A jaki to zapach?
    ty poważnie pytasz? :)
    Nie musi być kapkan, ogólnie skuteczne są żele w takich tubkach małych 10ml?
    Działa to tak, że aplikujemy małe kropelki co 30 - 50cm. Działanie widać
    po kilku dniach, żadne spreje i proszki nie dziłają tak bo tłuką
    osobniki które są widoczne a gniazdo zostaje. Natomiast żele typu kapkan
    itd zaczynają działać po kilku dniach i dosięgają nawet gniazda.
    kupiłem znajomej kiedyś na alledrogo jakiś taki żel bo ona tam konta nie
    ma i wiem dlatego jak to działa. Od roku spokój.

  • 6. Data: 2013-09-01 19:13:13
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    > ty poważnie pytasz? :)

    Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy
    i wolałabym żeby taki środek nie był bardziej uciążliwy dla mnie
    niż dla karaluchów.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2013-09-01 20:05:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 1 września 2013 19:13:13 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:

    > Jak najbardziej poważnie. Jestem bardzo wrażliwa na zapachy
    > i wolałabym żeby taki środek nie był bardziej uciążliwy dla mnie
    > niż dla karaluchów.

    Najbardziej nieinwazyjny środek to puste puszki po fasoli, w nich woda, a w wodzie
    nogi od łóżka :]

    L.

  • 8. Data: 2013-09-01 20:27:07
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    > Najbardziej nieinwazyjny środek to puste puszki po fasoli,
    > w nich woda, a w wodzie nogi od łóżka :]

    Bardzo śmieszne.
    Nie pomyliły Ci się czasem karaluchy z pluskwami? -:))))))

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 9. Data: 2013-09-01 22:36:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 1 Sep 2013 13:47:56 +0200, Ewa napisał(a):

    > Bardzo dziękuję.

    Bardzo proszę :-)

    > A jaki to zapach?

    Zero zapachu, zero widoczności, widzisz i odczuwasz tylko BRAK owadów :-)))

  • 10. Data: 2013-09-02 05:26:16
    Od: "Ewa" <*@*.pl>

    > Zero zapachu, zero widoczności, widzisz i odczuwasz tylko BRAK owadów
    > :-)))

    No to masz stały zapach czy nie ???

    Pozdrawiam
    Ewa