  • 1. Data: 2011-01-13 16:10:01
    Temat: Jaki stolik?
    Od: "Arek" <A...@T...pl>

    Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
    ciemnego szkła, ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70 cm.
    Pomóżcie proszę. Dzięki!

  • 2. Data: 2011-01-13 17:32:45
    Temat: Re: Jaki stolik?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

  • 3. Data: 2011-01-13 17:42:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Arek napisał(a):
    > Poradzcie! Żona chce żebym ...]
    > Pomóżcie proszę. Dzięki!
    Z innymi prośbami żony też pisz śmiało ;)
    Nie ma to jak net, bo byśmy chyba wyginęli ;)
    A w temacie, może tu cos znajdziesz :)
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=szklany&
    category=522
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-01-13 19:00:55
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]

    Hm, mam coś takiego, ale powierzchnia lustrzana, używam jako lusterko
    wsteczne,gdy jadę rowerem...

  • 5. Data: 2011-01-14 20:39:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    > Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
    > ciemnego szkła, ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70
    > cm. Pomóżcie proszę. Dzięki!

    to jest już kompletnie nie modne (a od dawna już trąciło wiochą) :)

  • 6. Data: 2011-01-14 20:58:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2011 21:39:57 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > to jest już kompletnie nie modne (a od dawna już trąciło wiochą) :)

    Co się komu podoba, to modne.
    Ty masz na pewno blachę w kuchni na ścianie, jak w rzeźni...

  • 7. Data: 2011-01-15 12:28:55
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Co się komu podoba, to modne.
    >Ty masz na pewno blachę w kuchni na ścianie, jak w rzeźni...

    Bardziej niepraktyczne niz niemodne.

  • 8. Data: 2011-01-15 15:38:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 13:28:55 +0100, Przesmiewca napisał(a):

    > Bardziej niepraktyczne niz niemodne.

    Jak dla mnie - paskudne.

  • 9. Data: 2011-01-15 17:51:47
    Od: " 666" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Koniecznie "dla dwojga" ;-)

    -----

  • 10. Data: 2011-01-20 22:39:43
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2011 17:10:01 +0100, Arek napisał(a):

    > Poradzcie! Żona chce żebym kupił okrągły stolik z blatem z szklanego
    > ciemnego szkła,

    A styl (nowoczesny, klasyczny itp.) nie ma znaczenia?? Tylko blat??

    > ale ja takiego nie mogę znaleźć, średnica 50 -max 70 cm.
    > Pomóżcie proszę. Dzięki!

    Trochę tego jest. Ciemne szklo, białe szkło. Gięte esy floresy, kanciaste
    klocki, połączenie metal-szkło, drewno-szkło (osobiście wolę właśnie to
    drugie połączenie, w klasycznym stylu, ale zdecydowanie mniej tego na
    rynku) etc.
    http://tinyurl.com/63w3wxk

    Ja osobiście gustuję tylko w klasyce, więc jeśli już stolik musi być
    szklany, to raczej:
    http://metaloplastyka-lozka.pl/stoliki
    http://tinyurl.com/5r3yky7
    etc, etc.
    (Jednak raczej wolę połączenie szkła z drewnem, niż z metalem, choć i tutaj
    zdarzają się unikatowe cudeńka).

    Pozdrawiam,
    M.