  • 1. Data: 2018-06-06 21:07:24
    Temat: Jakie parametry wg OZC ma taka elewacja?
    Od: Kris <k...@g...com>

    Rowerkiem Kaszuby zwiedzam i domisko z taką elewacją trafiłem
    Plusy to że nie ma kłopotów z malowaniem, myciem itp
    OZC przewiduje taki materiał na elewacje?;)

    https://zapodaj.net/eba7b4fc87389.jpg.html

  • 2. Data: 2018-06-06 21:52:42
    Temat: Re: Jakie parametry wg OZC ma taka elewacja?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 6 czerwca 2018 21:07:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > https://zapodaj.net/eba7b4fc87389.jpg.html

    Zarąbiste, zawsze chciałem mieć takie coś, ale kobita marudzi
    że robale i myszy po tym będą łazić. A ja się pytam czy te robale
    i myszy nie mają ciekawszych zajęć?

    Nie ma czegoś takiego w OZC moim, a są takie cudaki jak np.
    śrut gumowy, żużel wielkopiecowy, brąz, wojłok i tektura :>

    L.

  • 3. Data: 2018-06-06 21:57:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-06-06 o 21:07, Kris pisze:
    > Rowerkiem Kaszuby zwiedzam i domisko z taką elewacją trafiłem
    > Plusy to że nie ma kłopotów z malowaniem, myciem itp
    > OZC przewiduje taki materiał na elewacje?;)
    Nie, izolacja w zimie żadna, w lecie jedynie chroni przed słońcem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-06-06 22:37:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Zarąbiste, zawsze chciałem mieć takie coś, ale kobita marudzi
    > że robale i myszy po tym będą łazić. A ja się pytam czy te robale
    > i myszy nie mają ciekawszych zajęć?

    Jak to, kobita nie chce liściastego?!

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2018-06-06 23:07:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.06.2018 21:52, Lisciasty pisze:

    > Zarąbiste, zawsze chciałem mieć takie coś, ale kobita marudzi
    > że robale i myszy po tym będą łazić.

    I ma rację. Z robalami to nie wiem, ale myszy na pewno zaglądają
    do okien - chodzą sobie po parapetach, czy to parter, czy piętro.
    Trzeba zakładać siatki jak przed muchami, tyle że metalowe. Poza
    tym same plusy. Znam to z autopsji, niegdysiejszej.