  • 131. Data: 2016-06-06 09:26:53
    Temat: Re: Kamera zewnetrzna z rejestratorem
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 07:33, Kris pisze:
    > W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 23:42:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > .

    > Zawsze uważałem że Multipla jest 85429854 razy lepsza od BMW bo beemy nie mają 3
    siedzeń z przodu i w beemach dzieciaka trzeba jak bagaż na tylnym siedzeniu wozić;)

    E tam opowiadasz. BMW to bardzo dobrze zaplanowany samochod. W BMW wcale
    nie wozi sie dzieci z tylu jak bagaz. W BMW jak zycie uczy przewidziano
    dla dzieci szczegolne miejsce - za kierownica. :-)

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2016-06-06 09:37:12
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 07:26, Kris pisze:

    > Najczęściej dzwoni do mnie i odwrotnie moja Mama. Kilka razy dziennie się
    komunikujemy. Starą nokie właśnie ma. Model z ciekawości podam w najbliższym czasie,
    ale ma z 8 albo więcej lat. Dopiero Adam mnie tu uświadomił że jakość rozmów fatalna
    musi być bo hd voice czy jakoś tak nie ma;)

    Jak to mowia, zycie jest pelne nowych doznan... :-)

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2016-06-06 10:42:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 czerwca 2016 23:42:35 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Pierdoly i tyle. Czepianie sie jakichs Gorilla 4 to utwierdzanie siebie
    > w dokonanym wyborze. Tak naprawde to wiekszosc trzyletnich telefonow
    > spelnia wszystkie oczekiwania wydajnosci, niektore dzwieku i uzytkowego
    > aparatu. Gadanie, ze brak Gorilla 4 wszystkie je dyskryminuje jest
    > infantylne.

    Nie Tobie w ciagu pol roku pekl ekranik, ktorego wymiana w serwisie
    kosztuje 550 pln, wiec moze jeszcze Ci na gorilli nie zalezy :-)
    Chyba wszystkie moje poprzednie smarty mialy gorille i wielokrotnie spadaly
    na glebe, na beton i zaden nie pekl. z3c pekl trzy razy, przy czym nie
    spadla *ani razu* :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 134. Data: 2016-06-06 10:46:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 07:26:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    ale ma z 8 albo więcej lat. Dopiero Adam mnie tu uświadomił że jakość rozmów fatalna
    musi być bo hd voice czy jakoś tak nie ma;)

    Gdyby swiat skladal sie z Krisow i Mankow to dzis prawdopodobnie biegalbys
    dalej na poczte, zeby pani zestawila polaczenie z Twoja mama :-) A tamta jakosc
    pamietasz? Sa na bank ludzie, ktorzy powiedza, ze przeciez wszystko bylo
    slychac i po co komu te nokie :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 135. Data: 2016-06-06 12:00:56
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 10:42, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > na glebe, na beton i zaden nie pekl. z3c pekl trzy razy, przy czym nie

    A czy ja Ci mowie zebys kupil Sony? Jest cala sterta rownie dobrych
    telefonow. Np. Galaxy S5, bardzo dobre Motorole itd. tylko Ty chciales
    P9. A ja pytalem z ciekawosci, bo myslalem, ze cos w rozwoju
    przegapilem, skoro na samym poczatku pisales, ze potrzebujesz
    tajemniczych, szczegolnych funkcji ktorych inne telefony nie maja i ze
    wybor jest mega trudny czy jakos tak. A ten telefon nie ma nic
    rewolucyjnego co wyrozni go z grona dwu - trzyletnich flagowcow. Jest
    nowszy, napewno lepszy, ale nie rewolucyjny. Kupiles co chciales, nikomu
    nic do tego, oby sluzyl Ci dlugo i tyle. Ja dowiedzialem sie, ze nic nie
    stracilem trzymajac ciagle Z2.

    Pozdro.. TK

  • 136. Data: 2016-06-06 12:07:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 12:01:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A czy ja Ci mowie zebys kupil Sony? Jest cala sterta rownie dobrych
    > telefonow. Np. Galaxy S5,

    Naprawde S5? On ma 1GB RAM :-) 3 x za malo.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 137. Data: 2016-06-06 12:09:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 12:07:43 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Naprawde S5? On ma 1GB RAM :-) 3 x za malo.

    Sorry 2GB, plus tylko 4 rdzenie CPU :) Malo. Patrz wymagania (mowiles, ze
    wiekszosc je spelnia;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 138. Data: 2016-06-06 12:46:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 12:09:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Sorry 2GB, plus tylko 4 rdzenie CPU :) Malo. Patrz wymagania (mowiles, ze
    > wiekszosc je spelnia;)
    Powinieneś przetargi dla budżetówki pisać
    Tam często trzeba pod konkretny model warunki rozpisać a to się Tobie udaje;)

  • 139. Data: 2016-06-06 12:53:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 12:46:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Powinieneś przetargi dla budżetówki pisać
    > Tam często trzeba pod konkretny model warunki rozpisać a to się Tobie udaje;)

    No nie zachowujmy sie jak dzieci :) Podalem trzy/cztery proste warunki, Maniek
    potwierdzil, ze takich telefonow jest "od groma", po czym narazie propozycje,
    ktore podal okazuja sie niepasujace do warunkow. Te warunki nie sa z kosmosu:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 140. Data: 2016-06-06 13:04:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-06-06 o 12:07, Adam Sz. pisze:

    > Naprawde S5? On ma 1GB RAM :-) 3 x za malo.

    Tutaj pisza 2GB i choc nie jestem fanem marki to nie slyszalem zeby ktos
    narzekal na wydajnosc a bardzo wielu ludzi je ma:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxys5/

    Dalej nie ma sensu, bo nie wiem czemu ma to sluzyc.

    Pozdro.. TK