  • 1. Data: 2010-11-18 11:52:47
    Temat: Kładzenie silikonu
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Witam! Czym oczyścić brodzik i płytki ścienne przed silikonowaniem, żeby położony
    silikon dobrze trzymał i nie puszczał wody pod brodzik?

  • 2. Data: 2010-11-18 16:31:11
    Temat: Re: Kładzenie silikonu
    Od: "kurdebalans" <n...@g...pl>

    > Witam! Czym oczyścić brodzik i płytki ścienne przed silikonowaniem, żeby
    położony
    > silikon dobrze trzymał i nie puszczał wody pod brodzik?

    Przeczytaj instrukcję na tubie.
    Przede wszystkim porządnie odtłuścić.
    A czym? Myślę że jakimś rozpuszzalnikiem. Tylko nie benzyną bo ta zostawia
    osad.
    Może rozpuszczalnik nitro. Może aceton.
    Moze jest też coś dedykowanego.
    Koniecznie zrób w niewidocznym miejscu próbę czy ten zmywacz nie zmywa za
    wiele.
    X.x.

  • 3. Data: 2010-11-18 16:47:11
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-11-18 12:52, Maxi pisze:
    > Witam! Czym oczyścić brodzik i płytki ścienne przed silikonowaniem, żeby położony
    > silikon dobrze trzymał i nie puszczał wody pod brodzik?

    czymkolwiek co skutecznie odtłuści
    Dobrze wysuszyć

    Mayky

  • 4. Data: 2010-11-18 17:51:18
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-18 17:31, kurdebalans pisze:

    > Może rozpuszczalnik nitro. Może aceton.

    Tym acetonem to może rozpuścić brodzik...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2010-11-19 11:51:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "kurdebalans" <n...@g...pl> wrote in message
    > położony
    >>
    > Przeczytaj instrukcję na tubie.
    > Przede wszystkim porządnie odtłuścić.

    Dodam jeszcze, że aby silikon trzymał latami i nie puszczał to między
    brodzikiem, a ścianą powinna być szpara 5mm tak żeby brodzik nie był przy
    ścianie, bo inaczej zetnie silikon. Silikon ma być dłuższy żeby mógł
    pracować. Podstawowym błędem jest dosunięcie brodzika do samych kafli.