  • 1. Data: 2009-07-26 01:30:26
    Temat: Klasc styropian ?
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam

    Jest salon w którym aktualnie jest kładziona podłogówka.
    Jednak hydraulik kładąc styropian zostawił dziurę w miejscu gdzie będzie
    kominek.
    Twierdzi ze pod kominek nie daje się styropianu bo ciężar wkładu + ew,
    ciężkiej jego obudowy spowoduje ze wylewka "kucnie".
    Dodam że dom jest podpiwniczony i ew. brak styropianu w tym miejscu nie
    będzie zbytnio wychładzał posadzki.

    Jak to zrobiliście w swoich domach i jak Waszym zdaniem powinno być
    poprawnie ?

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2009-07-26 07:50:17
    Temat: Re: Klasc styropian ?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Lip, 03:30, "Jarek M." <j...@w...pl> wrote:

    > Jest salon w którym aktualnie jest kładziona podłogówka.
    > Jednak hydraulik kładąc styropian zostawił dziurę w miejscu gdzie będzie
    > kominek.
    [...]
    > Jak to zrobiliście w swoich domach i jak Waszym zdaniem powinno być
    > poprawnie ?

    Ja jestem wlasnie "przed" ale moim zdaniem hydraulik postapil
    rozsadnie i ja tez tak zrobie :) Wklad (+obudowa) jest ciezki i
    rzeczywiscie ja tez bym sie obawial uginania / pekania wylewki w tym
    miejscu, szczegolnie jezeli dajesz grubiej styropianu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-07-26 09:44:05
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek M." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > będzie zbytnio wychładzał posadzki.
    >
    > Jak to zrobiliście w swoich domach i jak Waszym zdaniem powinno być

    jak chcesz miec izolacje w tym miejscu do daj pod kominek wartwe bloczków
    betonu komórkowego

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 4. Data: 2009-07-26 12:34:41
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    s.googlegroups.com...
    On 26 Lip, 03:30, "Jarek M." <j...@w...pl> wrote:

    > Jest salon w którym aktualnie jest kładziona podłogówka.
    > Jednak hydraulik kładąc styropian zostawił dziurę w miejscu gdzie będzie
    > kominek.
    [...]
    > Jak to zrobiliście w swoich domach i jak Waszym zdaniem powinno być
    > poprawnie ?

    Ja jestem wlasnie "przed" ale moim zdaniem hydraulik postapil
    rozsadnie i ja tez tak zrobie :)

    też tak myslałem ale praktyka pokazała, że to było głupie...

  • 5. Data: 2009-07-26 13:29:07
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    > Ja jestem wlasnie "przed" ale moim zdaniem hydraulik postapil
    > rozsadnie i ja tez tak zrobie :)
    >
    > też tak myslałem ale praktyka pokazała, że to było głupie...
    ------------------------
    Witam
    Możesz rozwinąć swoją myśl ?
    Ciekawią mnie Twoje doświadczenia z tym związane.
    Masz podłogę na gruncie czy podpiwniczenie.

    W moim przypadku jest piwnica więc podłoga nie będzie zbyt mocno
    wychładzana.
    I właśnie zastanawiam się ... kłaść ten styropian czy nie kłaść ... oto mój
    dylemat.

    Podoba mi sie pomysł Mirka z bloczkami BK (lekki, wytrzymały na ściskanie)

    Pozdrawiam
    JM

  • 6. Data: 2009-07-26 13:41:12
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > dylemat.
    >
    > Podoba mi sie pomysł Mirka z bloczkami BK (lekki, wytrzymały na ściskanie)

    kilka dni temu był ten temat i tam szukaj odpowiedzi

  • 7. Data: 2009-07-26 20:32:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    >rzeczywiscie ja tez bym sie obawial uginania / pekania wylewki w tym
    >miejscu, szczegolnie jezeli dajesz grubiej styropianu :)

    A byl tu temat nie dawno, nie jeden zreszta raz. Kominek bedzie wazyl tyle
    co dwie grube baby obok siebie. Wnioski zostawiam zdolnosci postrzegania i
    przetwazania informacji potocznie zwana inteligencja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2009-07-26 20:33:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > przetwazania informacji potocznie zwana inteligencja. :-)

    przetwarzania rzecz jasna.

    TK

  • 9. Data: 2009-07-26 20:42:58
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    >rzeczywiscie ja tez bym sie obawial uginania / pekania wylewki w tym
    >miejscu, szczegolnie jezeli dajesz grubiej styropianu :)

    Ja wczoraj oglądałem mój garaż, tam leży płyta styropianu 5 cm na posadzce
    10cm jastrychu a pod nim 10 cm styropianu.
    Na tym styropianie leżą 22 worki z różnymi specyfikami ( cement, kleje,
    wapno, tynk)
    I nic nie pękło a leży to już jakieś 12 miesięcy, piramida jest ułożona
    prawie na 1,6m.
    To daje jakieś 550kg na 0,5m2 i nic nic nie pęka :).

    Ja pod kominkiem mam styropian ale nie mam podłogówki.
    Tzn nie mam jeszcze kominka ale mam miejsce :P.

    Pozdrawiam Michał

  • 10. Data: 2009-07-26 21:56:40
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

> [...]
    > co dwie grube baby obok siebie. Wnioski zostawiam zdolnosci postrzegania i
    > przetwazania informacji potocznie zwana inteligencja. :-)

    To nie tyle kominek co raczej komin wymaga fundamentu