  • 101. Data: 2018-04-15 14:13:52
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie bede prowadzil tira bo nie potrafie. Nigdy tego nie robilem. Ale jak bym musial
    to bym sie chwile nie zastanawial czy wsiadac w tira i jechac pomimo ze nie mam
    stosownego pj czy nim nie pojechac bo nie mam odpowiedniego pj. Podejrzewam ze
    prowadzenie duzej ciezarowki specjalnie sie nie rozni od prowadzenia mojego mastera.
    Calkowicie chybiona teze wysnules, ze brak papierka uniemozliwia cokolwiek.

  • 102. Data: 2018-04-15 14:20:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz jak zwykle. Minister mial pozwolenie na bron a nie byl na egzaminie.
    Sadzisz ze pomimo braku egzaminu nie potrafi z niej strzelac? Niedawo osiemdziesiecio
    latek zrobil stluczke. Napisali ze cale zycie mial zamochod i nim jezdzil i nigdy nie
    mial pj.

  • 103. Data: 2018-04-15 20:59:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 kwietnia 2018 11:42:08 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Osoba, która się nie ubiegała o uprawnienia nawet nie jest świadoma
    > swojej niewiedzy i popełnianych błędów, a przy tym często bywa
    > zarozumiała i przeświadczona o swojej nieomylności. Osoby, które nie
    > posiadają uprawnień, a znają tematy dogłębnie to są jednostkowe
    > przypadku i bardzo rzadkie. Ci, którzy posiadają uprawnienia o wiele
    > rzadziej popełniają błędy.
    >
    > Nie chcę się wdawać w polemikę, bo zbyt często mam do czynienia z
    > partaczami po których poprawiam i wiem ilu z nich posiada uprawnienia i
    > jakie.

    Srają muchy będzie wiosna
    Osoby którym się chciało uprawnieniemna zrobić potrzebne sa inwestorom jako Reksie
    https://www.youtube.com/watch?v=8tqtn5Ef91E
    Takie czasy że pieczątka czasami potrzebna to i społeczeństwo sposób na to znalazło.

  • 104. Data: 2018-04-16 20:42:39
    Od: a...@g...com

    serwisant z ACV stwierdził, że jak chcę mieć dostęp zdalny to on nie poleca ACV.
    Poleca Berette CIAO GREEN 25 R.S.I. lub MYNUTE GREEN 25 R.S.I.

    Nie sa drogie te kotły.

  • 105. Data: 2018-04-16 23:28:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-04-16 o 20:42, a...@g...com pisze:
    > serwisant z ACV stwierdził, że jak chcę mieć dostęp zdalny to on nie poleca ACV.
    > Poleca Berette CIAO GREEN 25 R.S.I. lub MYNUTE GREEN 25 R.S.I.
    >
    > Nie sa drogie te kotły.

    Kotły ACV obsługują protokół Open Therm. Wystarczy tylko dokupić
    sterownik pokojowy pracujący w tym standardzie z możliwością sterowania
    poprzez internet.

    Np. Honeywell Evohome TR3100 lub polskiej produkcji firmy Tech ST-2801

    Oczywiście takich sterowników jest o wiele więcej. Można poszukać w necie.

    Zadzwoń sobie jeszcze do polskiej firmy Secespol, która ma w swojej
    ofercie te same kotły co ACV http://thermagen.pl/

    To są dokładnie te same kotły, bo Secespol kooperuje wraz z 3 innymi
    firmami, które wspólnie produkują ten kocioł.

    Są to firmy: ACV, Hoval, Intergas oraz Secespol.

    Ww kotły są wspólnym produktem tych potentatów światowych. Montowane są
    w Holandii na linii produkcyjnej firmy Intergas (nie mylić z włoską
    firmą Immergas). Każda firma biorąca udział w tym przedsięwzięciu ma te
    same kotły w swojej ofercie pod swoimi nazwami.

    Thermagen na pewno oferuje rozwiązanie z możliwością sterowania przez
    internet  z aplikacji telefonu komórkowego (smartfonu).

    Dziwi mnie podejście serwisantów ACV :)

    Jeżeli już chcesz wchodzić w włoszczyznę to osobiście poleciłbym jedyną
    wartą zainteresowania firmę Unical.

    W ofercie firmy Unical masz kocioł OSA z możliwością sterowania
    telefonem komórkowym (smartfonem).