  • 91. Data: 2013-09-23 16:18:20
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 16:06:46 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Co wy z tym google groups i z google w ogóle ? Trzeba być nienormalnym
    > żeby posiadać konto google w ogóle.
    > Nawet w Androidzie nie mam google appsów, wszystkie systemowe apkki albo
    > odinstalowuję albo wgrywam niezależny rom bez konta google. Natomiast
    > appki ściągam na jakimś starym fonie, który leży w jednym miejscu, bez
    > karty sim, po wifi i je backupuje na kartę SD i później przegrywam
    > kabelkiem i instaluję z APK na innych telefonach. Żeby mnie to gówno nie
    > śledziło....
    >
    > A wy tu korzystacie z kont google.

    i wszystko na nic bo google i tak indeksuje twoje posty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2013-09-23 16:23:37
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Maniek4" <r...@s...won> wrote in message

    > A juz myslalem, ze tylko ja tego nie rozumiem.

    No zdecydowanie są tacy co też rozumieją :-)
    Ja mam wszystkie Androidy ogdooglowane, przeglądarka Iron portable, ręcznie
    tweekowana i przez Prrivoxy żeby żadne skrypty nie wyskakiwały. Czyszczenie
    ciastek i reszty keszy click & clean.
    Nie używam MS Office tylko Libre Office. Niczym nie ustępuje. Komunikator
    Jitsi a w telefonach CSipSimple z szyfrowaniem rozmów głosowych, ma ZRTP :-)
    Ten cały Prism mam gdzieś.

  • 93. Data: 2013-09-23 16:25:22
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:l1pijc$3e0$17@dont-email.me...
    > Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 16:06:46 +0200 osobnik zwany kiki napisał:

    > i wszystko na nic bo google i tak indeksuje twoje posty

    Ale te posty są intencyjnie publiczne. Za to mi nie zagląda gdzie jestem i
    co mam w komputerze czy nie podsłuchuje.

  • 94. Data: 2013-09-23 18:14:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 16:25:22 UTC+2 użytkownik kiki napisał:

    > Ale te posty są intencyjnie publiczne. Za to mi nie zagląda gdzie jestem i
    > co mam w komputerze czy nie podsłuchuje.

    A wystarczy nie miec nic na sumieniu ;-)
    Pozdro dla prisma :P

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2013-09-23 18:57:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 18:14, Adam pisze:

    > A wystarczy nie miec nic na sumieniu ;-)
    > Pozdro dla prisma :P

    A prywatnosc gdzie?

    Pozdro.. TK

  • 96. Data: 2013-09-23 21:47:12
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 września 2013 18:57:27 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > A prywatnosc gdzie?

    Ale o co dokladnie chodzi? Nie trzymam i nie udostepniam prywatnych danych
    w Internecie. Wszystko co wrzucam w Internet - wrzucam po to zeby to
    udostepniac wiec nie widze sensu zeby sie przed tym bronic ;) Co
    wiecej widzi google? Numery telefonow moich znajomych? :)

    Nie popadajcie w paranoje.

    Jak bede organizowal zamach na sejm to sie odpowiednio zabezpiecze ;))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 97. Data: 2013-09-23 21:53:25
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > A prywatnosc gdzie?
    > Co wiecej widzi google? Numery telefonow moich znajomych? :)

    Ja bym nie chciał żeby moje dane osobowe trafiły do googla poprzez twój
    telefon.

  • 98. Data: 2013-09-23 21:56:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 21:47, Adam pisze:

> [...]
    > udostepniac wiec nie widze sensu zeby sie przed tym bronic ;) Co
    > wiecej widzi google? Numery telefonow moich znajomych? :)

    No ale w imie czego ma widziec numery telefonow znajomych?
    Ty widzisz numer kolnierzyka prezesa googla?
    To co sie dzieje to jest dopiero paranoja. Informuja Cie o ciasteczkach,
    a jak je zablokujesz to nie wejdziesz np. na Allegro. A po jaki chu mi
    te ich propozycje jakie wybrali dla mnie na maila?
    Po co mi paski na ekranie sugerujace, ze mam cos od kogos kupic? Gdzie
    nie wejdziesz to slad, a pozniej durne maile, a niedlugo zaczna sie
    pewnie sms'y.
    Nie tak dawno temu czytalem o aplikacjach udostepnianych przez banki,
    przy okazji zbierajace dane z ksiazki kontaktowej, czasach rozmow i
    pozycja geograficzna via GPS. Chcesz powiedziec, ze nie masz nic do
    ukrycia? To moze jeszcze sobie kamerki internetowe on line w sypialni
    zainstalujemy, wszak nie ma co ukrywac.

    Pozdro.. TK

  • 99. Data: 2013-09-23 22:06:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 23 Sep 2013 21:56:35 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > wybrali dla mnie na maila? Po co mi paski na ekranie sugerujace, ze mam
    > cos od kogos kupic? Gdzie nie wejdziesz to slad, a pozniej durne maile,

    nie chcesz, nie używaj np. Allegro. Przymusu nie ma.

  • 100. Data: 2013-09-23 22:20:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-23 22:06, masti pisze:

    > nie chcesz, nie używaj np. Allegro. Przymusu nie ma.

    Np. Allego... To zes odpowiedzial...

    Pozdro.. TK