  • 11. Data: 2016-11-24 21:16:59
    Temat: Re: Koniec budowy instalacji gazowej wewnętrznej
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 20:39, Marek Kutyla pisze:

    > Ja tu bywalem jak Ty jeszcze pieluche w zebach nosiles :-)

    > Z tego co pamietam to po prostu zglosilem w stanie w jakim bylo, tzn. z
    > tylko jedna nitka.

    Ale właśnie o to chodzi - czy to gdzieś zgłosić trzeba. Bo mi kierbud
    twierdzi, że nie...

    Kżyho

  • 12. Data: 2016-11-25 07:41:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-11-24 21:16, Kżyho wrote:
    > Ale właśnie o to chodzi - czy to gdzieś zgłosić trzeba. Bo mi kierbud
    > twierdzi, że nie...

    Masz napisane w PNB. Robiłem (na PNB) instalację wewnętrzną do kotłowni
    i nie było adnotacji o konieczności zgłoszenia zakończenia prac.

    Wynika to z PB - zakończenie prac zgłaszasz dla obiektów budowlanych.
    Sama instalacja wewnętrzna "luzem" nie jest obiektem budowlanym.

    Piotrek