  • 1. Data: 2009-09-21 16:50:57
    Temat: Kospel EPCO.II - szukam instrukcji
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    czy ma ktoś przypadkiem instrukcje do tego kociołka?
    w necie nie znalazłem...

    nie chce "odpalić" po sezonie letnim
    (mruga dioda pompy i zasilania na przemian)
    a z tego co zauważyłem przy innych modelach kospela
    takie rzeczy instrukcja wyjaśnia

  • 2. Data: 2009-11-05 21:27:03
    Temat: Re: Kospel EPCO.II - szukam instrukcji
    Od: Jakub Łysy <l...@g...com>

    On 21 Wrz, 12:50, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    >
    > nie chce "odpalić" po sezonie letnim
    > (mruga dioda pompy i zasilania na przemian)
    > a z tego co zauważyłem przy innych modelach kospela

    U mnie brakowało trzeciej fazy. Gdy podłączyłem to teraz mruga tylko
    dioda pompy i nie wiem co z tym zrobić bo pieb nadal nie działa...

  • 3. Data: 2009-11-05 21:46:44
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Wrz, 17:50, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:
    > czy ma ktoś przypadkiem instrukcje do tego kociołka?
    > w necie nie znalazłem...

    EPCO L2 ?
    http://www.kospel.pl/pl/produkty/elek_kotly_cent_ogr
    z/dokumentacja_techniczna_EPCO.L2.pdf
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-11-05 22:32:27
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 05-11-2009 o 22:27:03 Jakub Łysy <l...@g...com> napisał(a):

    > Gdy podłączyłem to teraz mruga tylko
    > dioda pompy i nie wiem co z tym zrobić bo pieb nadal nie działa...

    i pompa nie rusza? jeśli to jest podobny model do tego co miałem, to
    możesz nieco (bardzo nieco) poluzować śrubę, która jest na jej środku
    (taka wielka), a jak pompa ruszy, to dokręcić.

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 5. Data: 2009-11-06 06:48:24
    Od: wolim <w...@i...pl>

> [...]
    >
    > nie chce "odpalić" po sezonie letnim
    > (mruga dioda pompy i zasilania na przemian)
    > a z tego co zauważyłem przy innych modelach kospela

    Miałem taki kocioł.
    To wina tego, że pompa się "zastała" przez lato.

    Odkręć śrubę z przodu pomy, w otwór włóż śrubokręt i próbuj ją
    delikatnie zruszyć.

    Powinno pomóc.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2009-12-19 18:58:05
    Od: Łukasz Geldarski <l...@g...com>

    On 6 Lis, 07:48, wolim <w...@i...pl> wrote:

> [...]
    > To wina tego, że pompa się "zastała" przez lato.
    >
    > Odkręć śrubę z przodu pomy, w otwór włóż śrubokręt i próbuj ją

    Witam z chęcią dołączam sie do waszej dyskusji choc obawiam sie że
    mało wam moge pomóc ( dla mnie jest to całkowite nowum, spadek po
    poprzednich włascicielach mieszkania). Ja mam również ten piec
    (epco.II) i równiez miga u mnie zilenoa lampka od pompy. Natomiast w
    przeciwieństwie do was moge powiedzieć że pompa nawet kiedy dioda miga
    chodzi, mało tego działa ona jak jest włacznik w pozycji 0 i 1 (I tu
    pierwsze pytanie - Czy wiecie kiedy pownienem uzywać 0 a kiedy 1).
    Problem natomiast jest taki że od czasu do czasu podczas migania tego
    światełka wyłacza sie grzenia (czyli nie świecą się czerwone diody i
    jest zimno:)) Czy macie jakieś doświadczenie z takim mankamentem Czy u
    was podczas migania zielonej diody czerwone piec przestaje grzać??

    Pozdrawiam i z góry dziękuje za zainteresowanie

  • 7. Data: 2009-12-21 09:03:45
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Gru, 19:58, Łukasz Geldarski <l...@g...com> wrote:

> [...]
    > jest zimno:)) Czy macie jakieś doświadczenie z takim mankamentem Czy u
    > was podczas migania zielonej diody czerwone piec przestaje grzać??

    Mrygajaca zielona dioda oznacza brak przeplywu wody przez kociol. Jest
    tam "po drodze" taki plastikowy przeplywomierz - on u mnie byl
    zasyfiony. Odkrecic (jest na polsrubunkach), rozkrecic go (cztery
    srubki) i przeczyscic caly srodek! Zlozyc i zobaczyc czy pomoglo.
    Jezeli nie ma przeplywu (czyli instalacja jest zapowietrzona lub
    przeplyw jest a piec o tym nie wie bo ma przeplywomierz skopany :-) to
    piec nie bedzie dzialal! Sprawdz jeszcze ustawienie biegu pompy (z
    boku - I II III). Na pierwszym biegu jezeli masz go wpiety w jakas
    oporna instalacje, piec nie bedzie dzialal - wtedy sprobuj odpalic II
    lub III bieg.

    Jezeli to dalej nie pomaga to moze pompa juz na wykonczeniu ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.