  • 1. Data: 2009-09-21 11:07:19
    Temat: ?ocieplenie poddasza?
    Od: "Pawcio" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Z powodu szerokiej gamy produktów do ocieplania poddaszy typu wełny mineralne
    czy waty szklane, chciałem się doradzić czym najlepiej było by ocieplić poddasze??
    Dziękuje i pozdrawiam.....

  • 2. Data: 2009-09-21 11:10:10
    Temat: Re: ?ocieplenie poddasza?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mineralne
    > czy waty szklane, chciałem się doradzić czym najlepiej było by ocieplić

    Dach deskowany i na to styropian i na to pokrycie dachowe.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-21 13:59:15
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Pawcio pisze:
> [...]
    > czy waty szklane, chciałem się doradzić czym najlepiej było by ocieplić poddasze??

    Poddaszze uzytkowe czy nie uzytkowe?Strop na poddaszu czy ocieplenie dachu?
    Forum muratora jest dobra kopalnia wiedzy.
    Tylko zacznij od czytania a nie zadawania pytan ;)

  • 4. Data: 2009-09-21 16:24:02
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    kris pisze:

    > Dach deskowany i na to styropian i na to pokrycie dachowe.

    Styropian? Mówią ze welna z 2-ch powodów: niepalna i nie zezra jej myszy

    pozdro
    --
    A S

  • 5. Data: 2009-09-21 17:21:54
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Andrzej S. wrote:

    > Styropian? Mówią ze welna z 2-ch powodów: niepalna i nie zezra
    > jej myszy

    .. myszy nie zjedzą - ale ptaki wydziubią. Sam na wiosnę widywałem
    przed pewnym nowo wybudowanym budynkiem "urocze" kopczyki z wełny.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka
    głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej. Albert

  • 6. Data: 2009-09-22 08:16:24
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@N...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:h98cnm$pe4$1@news.onet.pl...

    > .. myszy nie zjedzą - ale ptaki wydziubią. Sam na wiosnę widywałem
    > przed pewnym nowo wybudowanym budynkiem "urocze" kopczyki z wełny.

    jezeli sie dobiora to zjedza.
    ja mialem w blaszaku zostawione na pare miesiecy zimowych 5 paczek
    styropianu, takiego rezerwowego na "rozne docinki" i piekne kanaly
    wydrazyly....

    --
    pozdrawiam
    Cyprian Prochot