  • 11. Data: 2019-04-25 21:48:27
    Temat: Re: Koszt murków betonowych
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 18:08:00 +0200, Sir_Robak napisał(a):

    > Dla murowanego materiał ~ 60 zł/m2, betonowy jak ma być ładnie na
    > deskowaniu a nie bylecztm to licz z e zbrojeniem przeciwskurczowym ~
    > 1200,0 - 1500,0 za m3 nie podałeś grubości więc przelicz.

    Ile?! Metr sześcienny B25/W8 z pompą to jest 300zł, jak doliczyłeś do tego
    900-1200zł?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2019-04-25 21:50:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 18:36:17 +0200, Roman Tyczka napisał(a):

    > Wiesz, ja trochę zgodnie z zasadą "nie znam się to się wypowiem", ale imho
    > liczba tych metrów może mieć jednak znaczenie, bo liniowo cena za metr
    > będzie jednak spadać. Ale ja się nie znam, chciałem tylko uczulić na być
    > może ważne detale, no offense.

    Coś tam na pewno jest do urwania, ale do tej pory wszystkie obliczenia
    robocizny widziałem "od metra".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 13. Data: 2019-04-25 21:51:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Apr 2019 19:21:38 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ale Rzeszów czy Warszawa? :-) - w ciemno obstawiam, że ceny usług w
    > budowlance "indywidualnej" w tych miastach różnią się o jakieś 50-100%

    Ani Rzeszów, ani Warszawa - Wrocław, więc pewnie bliżej tej drugiej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2019-04-26 00:15:48
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Żebyś się nie zdziwił, Rzeszow to najszybciej rozwijające się miasto w Polsce i ceny
    nie są niskie. Brakuje pracowników wiec ceny poszybowały

  • 15. Data: 2019-04-26 05:42:51
    Od: l...@g...com

    A gdzie są niskie? To mit, że w Polsce "B" zrobisz coś za półdarmo. Sama Warszawa to
    inna sprawa, sami "bogacze" to ich stać, by przepłacać.

  • 16. Data: 2019-04-26 09:13:50
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.04.2019 o 21:48, Borys Pogoreło pisze:

    > Ile?! Metr sześcienny B25/W8 z pompą to jest 300zł, jak doliczyłeś do tego
    > 900-1200zł?
    300 zł to jest za beton. Pytający chce murek, a więc na przykład beton
    wylany w szalunku. Nie wiem, jak gdzie indziej, ale u mnie szalunek był
    droższy od betonu.
    Jacek

  • 17. Data: 2019-04-27 09:44:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > 300 zł to jest za beton. Pytający chce murek, a więc na przykład beton
    > wylany w szalunku. Nie wiem, jak gdzie indziej, ale u mnie szalunek był
    > droższy od betonu.

    Nikt już nie robi murowanych ogrodzeń wylewając beton. Betonuje się
    cienki słupek, obkłada formą ze styropianu i przykleja klinkier czy co
    tam kto chce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2019-04-28 15:03:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 09:44:22 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Nikt już nie robi murowanych ogrodzeń wylewając beton.

    Robi się, jeśli beton traktujesz jako dekorację. Ale to już są inne koszty,
    bo i szalunki muszą być gładkie, a beton "architektoniczny".

    > Betonuje się cienki słupek, obkłada formą ze styropianu i przykleja
    > klinkier czy co tam kto chce.

    Hmm, o czymś takim nie myślałem - możesz podrzucić jakieś sprawdzone linki,
    żebym nie błądził? Sam też zaraz poszukam.

    Jak na razie został mi zasugerowany inny sposób na ogarnięcie tego w
    protszy sposób - pustaki do zalewania betonem, zbrojone pionowo. Szybki
    montaż bez szalunków, a równie solidne co lany beton.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 19. Data: 2019-04-30 14:51:09
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-04-25 o 21:48, Borys Pogoreło pisze:
    > Ile?! Metr sześcienny B25/W8 z pompą to jest 300zł, jak doliczyłeś do tego
    > 900-1200zł?
    Tak tu się zgodzę... teraz doczytaj resztę, do tego policz jak wykonawca
    a nie DIY ;)

    Robak