  • 1. Data: 2009-01-13 19:25:14
    Temat: Kredka na ścianie - da się usunąć?
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Witam
    Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
    kredki ołówkowej ze ściany? Nie jestem pewien co to
    za farba ale powierzchnia jest nieco szorstka w dotyku,
    farba położona na gładzi. Kredka pomarańczowa, ściana żółta.
    Myślałem, żeby może spróbować zetrzeć jakimś pędzelkiem, miękką
    szczotką, ale boję się, że się tylko rozmaże.
    Córka wyżyła się artystycznie i szukam jakiegoś sposobu
    na naprawienie szkody. Pomocy!

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2009-01-13 19:28:50
    Temat: Re: Kredka na ścianie - da się usunąć?
    Od: "larysan" <l...@n...pl>

    u nie najlepiej dział cif - biały - kredka schodzi - farba zostaje ( nawet
    przy mocnym tarciu ).
    L.
    Jednego pajaka namalowanego przes\z Starszego zostawiałam - wygląda jak
    prawdziwy , he, he ,,,

  • 3. Data: 2009-01-13 19:51:15
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Tue, 13 Jan 2009 20:28:50 +0100, name: larysan:

    > u nie najlepiej dział cif - biały - kredka schodzi - farba zostaje ( nawet
    > przy mocnym tarciu ).

    Pewnie masz farbę zmywalną/szorowalną.
    Ta, o której piszę jest chyba z tych nieco "brudzących", więc użycie
    choćby wody zostawi prawdopodobnie bardzo wyraźne ślady.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 4. Data: 2009-01-14 08:38:56
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
    a Mikołaj... tfu... *Miroo* też... dzwoni swymi zębami:

    > Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
    > kredki ołówkowej ze ściany?

    Gumką... tylko przy szorstkiej ścianie to sporo tej gumki pójdzie ;)

    > Córka wyżyła się artystycznie i szukam jakiegoś sposobu
    na naprawienie szkody.

    Się ciesz, że kredką... Moja artystka prócz kredek, długopisów użyła
    kiełbaski frankfurterki... tego niczym się nie da zmyć...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 5. Data: 2009-01-14 08:52:29
    Od: "Anka P." <t...@a...pl>

    gdaMa pisze:

    > Gumką... tylko przy szorstkiej ścianie to sporo tej gumki pójdzie ;)

    Potwierdzam. Gumka działa. U mnie akurat dzieci po ścianach nie rysują,
    a na kartkach z bloku rysunkowego :-), ale zdarzyło im się zarysować
    ścianę w przedpokoju metalowym zapięciem od plecaka, co wyglądało jakby
    ktoś ołówkiem potraktował ścianę. Zaryzykowałam z gumką i ściana czysta.

    Anka P.

  • 6. Data: 2009-01-14 11:54:50
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Się ciesz, że kredką... Moja artystka prócz kredek, długopisów użyła
    > kiełbaski frankfurterki... tego niczym się nie da zmyć...

    A samej, czy dosmaczonej keczapem czy musztardą?

    Qra, jak dobrze mieć dzieci nieutalentowane plastycznie :-)

  • 7. Data: 2009-01-14 12:16:13
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
    a Mikołaj... tfu... *Qrczak* też... dzwoni swymi zębami:

    > A samej, czy dosmaczonej keczapem czy musztardą?

    Na szczeście (dla niej) niedosmaczanej.
    Tłuszcz z kiełbaski + ketchup czy musztardę na malowanej 2 tygodnie
    wcześniej ścianie mogłby nie przeżyć tatuś, wcześniej mordując małoletną
    artystkę...

    > Qra, jak dobrze mieć dzieci nieutalentowane plastycznie :-)

    Taaaaaa, tylko dlaczego to tak nierówno rozdają - jedni dostają antytalent
    plastyczny a drudzy artystę z nieograniczonymi pokładami ekspresji...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa* i dwoje artystów...

  • 8. Data: 2009-01-14 12:33:54
    Od: Theli <p...@w...pl>

    gdaMa pisze:

    > Taaaaaa, tylko dlaczego to tak nierówno rozdają - jedni dostają antytalent
    > plastyczny a drudzy artystę z nieograniczonymi pokładami ekspresji...

    Chcialabyś antytalent z nieograniczonymi pokładami ekspresji? :)

    th

  • 9. Data: 2009-01-14 13:32:19
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 13 Sty, 20:25, Miroo <m...@C...LETTERSpl> wrote:
    > Witam
    > Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
    > kredki ołówkowej ze ściany?

    Potwierdzam, że gumką.
    A na przyszłość zaopatrz się w kredki zmywalne. Kupiła żona takie
    całkowitym przypadkiem wypatrując je w hipermarkecie i teraz
    regularnie ów przypadek błogosławimy, zmywalność kredek jest
    rewelacyjna.

    J. (i maziaje na absolutnie wszystkim, schodzące bez śladu od jednego
    pociągnięcia wilgotną szmatą)

  • 10. Data: 2009-01-14 13:34:07
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    Dzyń, dzyń, dzyń... dzyń, dzyń, dzyń, dzwonią dzwonki sań,
    a Mikołaj... tfu... *Theli* też... dzwoni swymi zębami:

    > Chcialabyś antytalent z nieograniczonymi pokładami ekspresji? :)

    O! Kochanie jaki ładny obrazek na ścianie / parkiecie / kafelkach w
    łazience. Jaka ładna świnka!???! Nie, to ty mamusiu...

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*