  • 11. Data: 2009-01-14 13:57:20
    Temat: Re: Kredka na ścianie - da się usunąć?
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gkkm1r$2kdg$1@opal.icpnet.pl...

    > Chcialabyś antytalent z nieograniczonymi pokładami ekspresji? :)

    Mogę swoje oba pożyczyć na jakiś czas ;-)

    Qra, nie oczekując wymiany

  • 12. Data: 2009-01-14 14:11:22
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Qrczak pisze:

    > Mogę swoje oba pożyczyć na jakiś czas ;-)

    Dziekuje, nie skorzystam. Moj do telentu artystycznego jeszcze nie
    objawil, ale ekspresja (werbalna i ruchowa) moglby sie jeszcze podzielic
    z wieloma dziecmi.

    th

  • 13. Data: 2009-01-14 19:37:55
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie przejmuj się, gdzieś po 8-10 latach samo znika ;-))
    JaC

    -----

  • 14. Data: 2009-01-14 22:38:12
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    Miroo pisze:
    > Witam
    > Czy da się jakoś w miarę bezboleśnie usunąć ślady
    > kredki ołówkowej ze ściany? Nie jestem pewien co to
    > za farba ale powierzchnia jest nieco szorstka w dotyku,
    > farba położona na gładzi. Kredka pomarańczowa, ściana żółta.
    > Myślałem, żeby może spróbować zetrzeć jakimś pędzelkiem, miękką
    > szczotką, ale boję się, że się tylko rozmaże.
    > Córka wyżyła się artystycznie i szukam jakiegoś sposobu
    > na naprawienie szkody. Pomocy!
    >
    > Pozdrawiam
    > Miroo

    Tu gdzie mieszkam wszysy maja chropowate biale sciany, wiec w sklepach
    jest dostepna taka gabka, ktora sie moczy w wodzie, wyciska i trze nia
    po brudnej scianie.
    Gabka sie na tej scianie sciera i jednoczesnie ja czysci. Wszystko
    brudne schodzi, czego szczotecvzka nie usuwala, no ale ze Szwajcarii to
    raczej slac tego nie bede :)

    m.