  • 391. Data: 2013-12-19 16:49:30
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 16:20:32 UTC+1 użytkownik Darek napisał:

    > Ty dobrze siďż˝ czujesz?
    > Chory czlowiek.

    Dziwnym trafem z MarkiemPaskiem oprocz "stylu" wypowiedzi laczy cie tez
    ten sam provider (neostrada), ten sam czytnik (Microsoft Windows
    Mail 6.0.6002.18197) i konto na @wp.pl.

    Oj ktos tu ma powazniejsze problemy ze zdrowiem psychicznym - rozdwojenie
    jazni, schizofremia?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 392. Data: 2013-12-19 18:13:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 16:49:30 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Dziwnym trafem z MarkiemPaskiem oprocz "stylu" wypowiedzi laczy cie tez
    > ten sam provider (neostrada), ten sam czytnik (Microsoft Windows
    > Mail 6.0.6002.18197) i konto na @wp.pl.

    Zbieg okoliczności;)))
    Skąd się tacy idioci biorą?

  • 393. Data: 2013-12-19 18:45:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Zbieg okoliczności;)))
    >Skąd się tacy idioci biorą?

    Mowisz o piszacych, czy odpowiadajacych im?

  • 394. Data: 2013-12-19 19:20:25
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-19 11:27, Adam pisze:

    > I mowi to ten co zapierniczal pozyczonym samochodem wieczorem do innego
    > wojewodztwa zeby nie stracic jakiegos kontraktu :))) To ja jednak wole
    > sobie w hamaku albo na plazy smartfonikiem sie pobawic. Roznica jest taka
    > ze ja pracuje dla siebie, a Ty dla kogos. Moja praca to moje hobby wiec
    > spoko - nie musisz mi wspolczuc :)

    Jak widać także masz problem z czytaniem.
    Po pierwsze nie pożyczonym samochodem tylko własnym, a zapierniczałem
    tylko dlatego, że firma kurierska nie wywiązała się z umowy dostarczenia
    na czas części, która się wzięła i popsuła w samochodzie. W moim
    samochodzie. Nie dość, że się nie wywiązali to jeszcze mnie zwodzili od
    9 rano do prawie 19, że już, już prawie jest na miejscu, tuż , tuż już
    za chwileczkę i będzie cacy.
    Po drugie jechałem wykonać usługę, która była dokładnie zaplanowana i
    gdyby firma kurierska wywiązała się z umowy to jechałbym spokojnie lub
    gdybym wiedział, że nie będę miał tej części na czas to zadzwoniłbym,
    aby ktoś po mnie przyjechał.
    Po trzecie wykonywałem akurat w tym dniu usługę nie jako parobek, ale
    jako właściciel firmy, za którą inkasowałem stawkę godzinową ponad
    600zł. Przy czym te usługi sprawiają mi przyjemność. Nadmieniam, że nie
    jest to prostytucja :)
    Po czwarte wykonywałem usługę w miejscowości gdzie normalnie mieszkałem.
    Tyle, że kilka dni wcześniej pojechałem trochę się rozerwać do drugiego
    swojego domu i stamtąd musiałem powrócić do miejsca stałego
    zamieszkania, aby wykonać tę usługę.

    Co zaś się tyczy pracowania dla siebie.
    Nie pracujesz dla siebie tak samo jak i ja nie wykonywałem tej usługi
    dla siebie. Nie wiem jak Ty, ale ja tą swoją pracę lubię i wykonuję ją
    także dla przyjemności.

  • 395. Data: 2013-12-19 20:23:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Te systemy sa okrojone i sila rzeczy nie wymagaja mocnego sprzetu. Mysle,
    > ze o to chodzilo.

    Nie no ja tu widze, rzeczy dodane (wiecej featuresow) i to one zmniejszaja
    zuzycie energii.

    Poaz tym Adas uwaza, ze smartfony to sprzet rownie mocny jak ten, ktory nie
    uzwa okrojonych systemow.

  • 396. Data: 2013-12-19 20:34:51
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-12-19 16:49, Adam pisze:

> [...]
    > Mail 6.0.6002.18197) i konto na @wp.pl.
    >
    > Oj ktos tu ma powazniejsze problemy ze zdrowiem psychicznym - rozdwojenie

    ...nia, schizofrenia.

    Pozdro.. TK

  • 397. Data: 2013-12-19 20:36:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 18:45:14 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Mowisz o piszacych, czy odpowiadajacych im?

    O Marku Pasku i jego kolejnym wcieleniu.

  • 398. Data: 2013-12-20 09:17:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >O Marku Pasku i jego kolejnym wcieleniu.

    Ale jaki jest sens dyskusji z owymi?

  • 399. Data: 2013-12-20 10:11:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 grudnia 2013 09:17:40 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ale jaki jest sens dyskusji z owymi?

    Bo to grupy DYSKUSYJNE;)
    W watku o Ksawerym dyskutujemy o Xperi i hamaku to i Marka i jego wcieleń nie
    pomijajmy;)

  • 400. Data: 2013-12-20 10:13:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Bo to grupy DYSKUSYJNE;)
    >W watku o Ksawerym dyskutujemy o Xperi i hamaku to i Marka i jego wcieleń
    >nie pomijajmy;)

    Rozumię czujeta niepohamowano poczebe.