  • 291. Data: 2013-12-17 07:33:40
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:52afe2f0$0$2147$65785112@news.neostrada.pl...

    > Są jednak ludzie, którzy nie chcą podłogówek lub podłogówki lub same
    > podłogówki się u nich nie sprawdzą lub też ich nie stać na podłogówki, bo
    > dom jest już zamieszkały i wykonanie kapitalnego remontu z rwaniem
    > posadzek przekracza ich możliwości finansowe to wtedy pozostaje tylko
    > wykonanie instalacji grzejnikowej, a ta zawsze jest lepsza

    Jest tez lepsza bo np. juz jest gotowa.
    BTW retorycznie: jak pogodzic podlogowke z parkietem?

  • 292. Data: 2013-12-17 07:38:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    Co ty tak tego ghosta zaczepiasz?

  • 293. Data: 2013-12-17 07:43:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 20:41:12 UTC+1 użytkownik Ghost
    napisał:

    >Jadac pociagiem, autobusem, samochodem, samolotem,

    Laptop lub tablet.

    >siedzac na kiblu,

    Trzeba miec nasrane... do glowy

    >lezac w lozku,

    Laptop lub tablet

    >siedzac przed tv

    Trzeba byc chorym

    >Pewnie ze do pracy wygodniejszy jest laptop ale do domowego uzytku, czyli w
    >wiekszosci do czytania tresci - nie uzywa sie urzadzen tylko przy biurku
    >/ stole. Te czasy odchodza do lamusa, bo wygodniej sie lezy niz siedzi
    >przy biurku.

    Do czytania tresci na pewno jest lepszy tablet od smartfona.

  • 294. Data: 2013-12-17 08:22:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2013-12-17 07:43, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Laptop lub tablet.

    > Trzeba miec nasrane... do glowy

    > Laptop lub tablet

    > Trzeba byc chorym

    > Do czytania tresci na pewno jest lepszy tablet od smartfona.

    Trzeba jeszcze dodać, że z wiekiem wzrok jest coraz gorszy i im większy
    ekran tym lepszy.

  • 295. Data: 2013-12-17 08:39:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    > Trzeba jeszcze dodać, że z wiekiem wzrok jest coraz gorszy i im większy
    > ekran tym lepszy.

    To tez, ale tu adas ci nawrzuca od retardow.

  • 296. Data: 2013-12-17 08:41:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Wez na 30 minut laptopa do lozka - ja wysiadam po 10 minutach - bola
    >nadgarstki bo kat pracy jest niewygodny, boli brzuch / nogi bo uwiera
    >waga.

    Byles z tym u lekarza?

  • 297. Data: 2013-12-17 08:41:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 23:55:55 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > W lozku? Bierzesz 17' do lozka i uzywasz przez np. 2 godziny? Nie wierze,
    > chyba ze preferujesz sado-maso ;))
    Praktycznie ciągle korzystam z laptopa w domu "na leżąco". Kłade się na kanapi,
    laptopa na brzuch i tyle. I tak juz od chyba 6 lat.
    Z laptopa stojącego na biurku nie korzystam, w pracy mam kompy "stacjonarne"

  • 298. Data: 2013-12-17 08:44:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 16 grudnia 2013 21:08:39 UTC+1 użytkownik uzytkownik
    napisał:

    >Zwraca X+Y

    Zwraca X.

  • 299. Data: 2013-12-17 08:51:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:44:14 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> [...]
    Jeśli zwraca tylko X to go ładnie prosisz o zwrócenie równiez Y
    I specjalnej łaski nie robi w świetle obecnego orzecznictwa w tej sprawie.

  • 300. Data: 2013-12-17 08:55:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 grudnia 2013 08:51:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Jeśli zwraca tylko X to go ładnie prosisz o zwrócenie równiez Y
    > I specjalnej łaski nie robi w świetle obecnego orzecznictwa w tej sprawie.

    Nawet gdy sobie w regulaminie wpisze że nie zwraca kosztów wysyłki to jest to tzw.
    klauzula niedozwolona i może mieć kłopot. UOKiK już w tych sprawach interweniował.