  • 231. Data: 2015-08-27 22:38:52
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-27 o 22:20, Uzytkownik pisze:

    > A Ty zjeżdżasz z trasy i nadrabiasz 50km, aby zaoszczędzić 5zł na baku? :)
    > Kiedyś długo tłumaczyłem swojej "połówce", że nie oszczędza jadąc
    > samochodem kilka km do marketu tylko po to, żeby kupić 2kg cukru o 50gr
    > taniej :)

    Ja Ci powiem, ze na autostradzie to ja widzialem prawie zyla drozej na
    litrze jak na "normalnej" stacji. Zbiornik mam 70-80 litrow, wiec nie
    jest to piec zyli na baku. Z drugiej strony taki zbiornik pozwala
    przejechac niemal kazda polska autostrade bez koniecznosci tankowania,
    wiec omijam autostradowe stacje z daleka. Srednie spalanie ok. 8
    litrow/100km. A poza tym nie jest to 50km, bo taki Torun to jest rzut
    beretem od autostrady i bramki z miedzyladowaniem.

    Pozdro.. TK

  • 232. Data: 2015-08-28 07:55:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 sierpnia 2015 22:20:57 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Kiedyś długo tłumaczyłem swojej "połówce", że nie oszczędza jadąc
    > samochodem kilka km do marketu tylko po to, żeby kupić 2kg cukru o 50gr

    Jak jedziesz w trase to sobie chyba mozesz natankowac w miescie, przed
    wyjazdem w taka trase? Bak sredniego samochodu ma zasieg 600-1000km, cala
    Polske przejedziesz na tym wzdluz. Wyimaginowane problemy wymyslasz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 233. Data: 2015-08-28 14:54:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 07:55, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > wyjazdem w taka trase? Bak sredniego samochodu ma zasieg 600-1000km, cala
    > Polske przejedziesz na tym wzdluz. Wyimaginowane problemy wymyslasz :)

    Ja sobie wymyślam?
    To Maniek sobie wymyśla.
    Ja to mam w d.... gdzie tankuję. Trzeba zatankować to podjeżdżam do
    najbliższej stacji, tankuję i płacę nie wk....ąc się czy płacę 5 czy 10
    gr drożej czy też taniej.
    A poza tym kur... lubię mieć wielkopański gest. No co może mi zabronicie? :)

    Poza tym można zatankować przed trasą. A jak ktoś jedzie samymi trasami
    wzdłuż i wszerz?

  • 234. Data: 2015-08-28 15:07:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-08-28 o 14:54, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > Ja to mam w d.... gdzie tankuję. Trzeba zatankować to podjeżdżam do
    > najbliższej stacji, tankuję i płacę nie wk....ąc się czy płacę 5 czy 10

    raczej blisko 100 groszy...

    > A poza tym kur... lubię mieć wielkopański gest. No co może mi
    > zabronicie? :)

    I masz problem, ze po drodze jest Lotos a nie Orlen?

    > Poza tym można zatankować przed trasą. A jak ktoś jedzie samymi trasami
    > wzdłuż i wszerz?

    Znaczy zawraca na bramkach?

    Pozdro.. TK

  • 235. Data: 2015-08-28 15:36:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:54:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    .
    > Ja to mam w d.... gdzie tankuję.
    Na Lotosie też?
    > Poza tym można zatankować przed trasą. A jak ktoś jedzie samymi trasami
    > wzdłuż i wszerz?
    Można i na rondzie dookoła.

  • 236. Data: 2015-08-28 17:27:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:54:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ja sobie wymyślam?
    > To Maniek sobie wymyśla.
    > Ja to mam w d.... gdzie tankuję.

    Jak to - pare postow wczesniej nie pasowal Ci Orlen (czy jaka to tam byla
    stacja przy mcdonaldzie) bo firmowa karta musisz tankowac na stacji, do ktorej
    zeby dojechac trzeba zjechac z autostrady :-) Krotka pamiec masz, pisales o tym
    ze dwa, trzy dni temu.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 237. Data: 2015-08-28 18:15:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 17:27 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > ktorej
    > zeby dojechac trzeba zjechac z autostrady :-) Krotka pamiec masz,

    Jeśli Uzytkownik nie pisze na czym się zna (technologia) to pisze aby
    pisać.
    Sam się sobie dziwię, że tyle razy dałem się na tą Jego pisaninę złapać. A
    to kostkę myje sobie myjką ciśnieniową i później od nowa fuguje, a to
    opowiada jaka to u nas wiocha bo na autostradach nie ma stacji paliw, nie
    ma kibli (są płatne :-) itp.

    TG

  • 238. Data: 2015-08-28 22:19:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 15:07, Maniek4 pisze:

    > raczej blisko 100 groszy...

    > I masz problem, ze po drodze jest Lotos a nie Orlen?

    Maniek, proszę cię nie zrównuj się z tymi debilami jak Ghost czy Gorbaczuk.
    Pomyśl choć chwilę.
    Dostajesz auto służbowe i kartę paliwową do tankowania na stacjach Orlen.
    Podjeżdżasz na określoną stację, tankujesz, płacisz kartą, a w zasadzie
    nie płacisz tylko jest rejestrowana w systemie transakcja kupna paliwa,
    bo to nie jest karta płatnicza. Później wystawiana jest zbiorcza
    faktura, którą firma opłaca.
    Czy w takiej sytuacji pojedziesz zatankować na Lotosie, wiedząc, że po
    pierwsze musisz zapłacić ze swojej, kieszeni bo tą kartą nie zapłacisz
    na innej stacji, a po drugie wiedząc, że zmarnujesz więcej czasu, bo
    będą musieli wprowadzić dane firmy do komputera? Pomijam już fakt, że
    będziesz musiał się tłumaczyć dlaczego zatankowałeś na innej stacji i
    przekonać prezesa, że nie było innej możliwości.

    Prywatnie się nie zastanawiam na jakiej stacji tankuję, choć mam swoje
    ulubione ze względu na dobrą jakość paliw, ale jadąc autem służbowym
    muszę się stosować do narzuconych reguł.

  • 239. Data: 2015-08-28 22:19:24
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 15:36, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 14:54:37 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > .
    > Na Lotosie też?

    Na Lotosie też.

  • 240. Data: 2015-08-28 22:19:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-28 o 18:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:

> [...]
    > fuguje, a to opowiada jaka to u nas wiocha bo na autostradach nie ma
    > stacji paliw, nie ma kibli (są płatne :-) itp.

    Widzę, że już całkiem cię poje....ło.