  • 251. Data: 2015-08-29 10:04:00
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 09:26 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > i nie stosować "argumentum ad personam".

    Zapomniałem się odnieść do tego co powyżej: jakakolwiek krytyka Twojej
    pisaniny odbierana jest przez Ciebie jako "atak na Twoją osobę". Więcej
    dystansu.

    TG

  • 252. Data: 2015-08-29 10:05:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Powtórzę jeszcze raz. Problem polega na tym, że stacji
    >benzynowych/paliwowych przy autostradach jest mało

    Na płatnych autostradach jest wystarczająco dużo.

    >, a części z tych, które funkcjonowały wcześniej mają obecnie utrudniony
    >dostęp, bo ktoś postawił bramki opłat przed tymi stacjami, a nie za
    >stacjami.

    Bzdura

  • 253. Data: 2015-08-29 10:07:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-29 o 09:16, Adam Sz. pisze:

    > Skoro pracodawca ma takie wymagania to i za przejazd przez dodatkowe bramki
    > zaplaci, wiec co placzesz? Za rzeczy nietypowe placi sie dodatkowo :-)
    > pozdr.

    Tak, ale musisz mieć w tym momencie kasę w kieszeni, pilnować biletu,
    żeby nie zginął i nie wyblakł, aby ci zwrócili kasę i poza tym chodzi o
    czas. Na bramce musisz dwa razy odstać kolejkę.

  • 254. Data: 2015-08-29 10:11:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 10:00 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

> [...]
    > autostradach jest mało, a części z tych, które funkcjonowały wcześniej
    > mają obecnie utrudniony dostęp, bo ktoś postawił bramki opłat przed tymi

    Co to znaczy mało stacji przy autostradzie? - czy wg Ciebie odległość
    między stacjami w tym samym kierunku wynosząca 100km to dużo czy mało?
    Ja uważam, że stacje (oprócz nowych odcinków, gdzie takowe jeszcze nie
    zdążyły powstać, ale są w planach) na naszych autostradach są gęsto lub
    bardzo gęsto rozmieszczone.
    Podaj przykład odcinka na A4 lub A2 gdzie przez 100km nie da się
    zatankować.

    Jeżeli przed stacją jest bramka opłat to znaczy, że ta stacja nie jest w
    ciągu autostrady.

    TG

  • 255. Data: 2015-08-29 10:16:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2015 o 22:19 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Maniek, proszę cię nie zrównuj się z tymi debilami jak Ghost czy
    > Gorbaczuk.

    Kolejny raz w tym wątku mnie obrażasz i krzyczysz, że to ja Ciebie atakuję.
    Jesteś zwykłym trolem.

    TG

  • 256. Data: 2015-08-29 10:22:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 10:08:30 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > Tak, ale musisz mieć w tym momencie kasę w kieszeni, pilnować biletu,
    > żeby nie zginął i nie wyblakł, aby ci zwrócili kasę i poza tym chodzi o
    > czas. Na bramce musisz dwa razy odstać kolejkę.

    Bohatersko wymyślasz problemy innym nie znane.

  • 257. Data: 2015-08-29 12:04:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-29 o 10:16, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Kolejny raz w tym wątku mnie obrażasz i krzyczysz, że to ja Ciebie
    > atakuję.
    > Jesteś zwykłym trolem.
    >
    > TG

    Mam nadzieję, że na tym ostatnim epitecie po raz kolejny obrażającym
    moją osobę, zakończymy "tę wymianę uprzejmości".

  • 258. Data: 2015-08-29 12:05:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-08-29 o 10:22, Kris pisze:

    > Bohatersko wymyślasz problemy innym nie znane.

    I tu właśnie "dotknąłeś" sedna całej tej sprawy. Ty oraz kilku innych w
    tym wątku wychodzi z założenia, że jeżeli się z takim problemem nie
    spotkaliście to znaczy, że problemu nie ma, a każdy kto mówi o takim
    problemie jest nierozgarniętym idiotą.

  • 259. Data: 2015-08-29 12:22:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2015 12:05:39 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:
    > I tu właśnie "dotknąłeś" sedna całej tej sprawy. Ty oraz kilku innych w
    > tym wątku wychodzi z założenia, że jeżeli się z takim problemem nie
    > spotkaliście to znaczy, że problemu nie ma,
    Bo nie ma. Stacje paliw na polskich autostradach sa rozmieszczone co 100km jak tu
    ludziska pisza to i w czym problem.
    Problem mogą mieć ci co tankują za 50zł ale nawet gdyby to takim bez znaczenia czy
    przy autostradzie jest Lotos czy inny Łukoil.
    Ci co mają karty flotowe(a taki przypadek podałeś) to muszą się naprawdę postarać aby
    sobie problem wygenerować.

    > a każdy kto mówi o takim
    > problemie jest nierozgarniętym idiotą.
    Słowa idiota chyba nie użyłem ale człowiek wjeżdżający na autostradę z oparami paliwa
    w zbiorniku to co najmniej nierozgarnięty jest.
    Jeśli masz problemy jak wyżej to za kilkanaście zł miesięcznie wykup sobie assistance
    i tam masz opcję że kilka razy do roku Tobie paliwo dowiozą jak zabraknie-nawet jak
    będziesz na autostradzie czy chociażby stał pod własnym domem.
    Ale znając życie to zaczniesz narzekać że dowiozą ok ale zapłacić za paliwo im
    gotówką trzeba a tu karta flotowa, ginące paragony itp.

  • 260. Data: 2015-08-29 15:07:58
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Mam nadzieję, że na tym ostatnim epitecie po raz kolejny obrażającym moją
    >osobę, zakończymy "tę wymianę uprzejmości".

    Musiałbyś mieć minimum rozumu, by zrozumieć obrazę. Tego pierwszego u Ciebie
    jest spory deficyt.