  • 41. Data: 2023-08-09 18:29:38
    Temat: Re: Ktos kłamie czy co?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 sierpnia 2023 o 17:39:28 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > wielu poziomach.
    > Dobry jesteś w Internecie to dasz radę w 5 min znaleźć co społeczeństwo
    > zyskuje dzięki PV.
    > Pierdzielenie o słabej infrastrukturze to w większości przypadków
    > pierdzielenie. Mój prąd zużywa sąsiad i pizzernia 3 domy dalej.
    > Gdyby nie ja to by obciążali trafo i linie średniego napięcia. W czasie
    > upałów tylko dzięki PV nie było w PL wyłączeń. Ludzie podopalali klimy i
    > siedzieli cały dzień w chałupach zużywając mój prąd.
    > W szczycie miałem napięcie na falowniku niższe niż w nocy.

    Uważam zeby ci pomnika nie postawili. Gdzie ty tych nowych prosumentow wyczesałes?
    Nie interesuje się bardzo tematem ale słyszałem ze w zeszłym roku na wiosnę
    zakończyli etap prosumencki w Polsce. Ludzie stali się zeby przed jakimś terminem
    końcowym zdąrzyć. Nigdzie nie napisałem ze to źle ze pizzeria korzysta z twojego
    pradu. W wchodzacym unijnym planie jest mozliwosc kupowania od konkretnego małego
    producenta. I jak prad będzie miał wartosc ujemna lub bardzo bardzo niska to będę
    mogła kupić mozliwe ze na uproszczonej zasadzie giełdowej od kogoś prąd. Oczywiście
    po cenie rownowagi. To znaczy ze jak pradu będzie bardzo dużo a chętnych na zakup
    mało to wytworcy beda mnie zachęcali cena.

  • 42. Data: 2023-08-10 00:11:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    prosumentow bo oni nie pasują do modelu fotowoltaiki jaki jest dobry dla wszystkich.

    Ty jesteś jednak megapojebanym socjalistą :D Wykurwiaj na smętasz,
    jebany komuchu :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 43. Data: 2023-08-10 00:51:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 10 sierpnia 2023 o 00:13:11 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > Ty jesteś jednak megapojebanym socjalistą :D Wykurwiaj na smętasz,

    Ja ciebie tez lubię.

  • 44. Data: 2023-08-14 15:18:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 7 sierpnia 2023 o 15:02:00 UTC+2 M M napisał(a):
    >. Biedronka ma połać dachu prawie idealnie na południe i jest tuż obok
    transformatora SN/nN, nie wiem dlaczego jeszcze
    nie mają PV, spokojnie by zmieścili 50 kWp

    Może po prostu liczyć potrafią i wyszło im że za długi.okres zwrotu z inwestycji?

    >i na pewno by się opłacało.
    Myślisz że ich " księgowi" to idioci?
    Ps
    U nas
    Polo market ma PV
    1 netto ma pv
    Dino ma PV
    Lidl, 6 biedronek, 1netto, Kaufland nie maja.
    Kończą budowę Aldi. Póki co brak pv

  • 45. Data: 2023-08-14 16:21:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2023 o 15:18 Kris <k...@g...com> pisze:

> [...]
    > 1 netto ma pv
    > Dino ma PV
    > Lidl, 6 biedronek, 1netto, Kaufland nie maja.

    U mnie biedra z miesiąc temu założyła z 50kWp na dachu.
    Po drodze do Wawy kolejne 3 biedry zakładają PV.
    Na pewno policzyli i wyszło, że będzie uzysk.

    TG