  • 11. Data: 2014-07-28 09:12:50
    Temat: Re: Ktoś kopie płytkie tonele
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.07.14 9:02, t-1 pisze:

    > Jeśli ktoś, to może sąsiad.

    Myślisz, że nornica, to coś?

    --
    collie

  • 12. Data: 2014-07-28 14:05:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 23:14, collie pisze:
> [...]
    -ogrodu.php

    > No nie, zdradziłaś online Wikipedię? Nieładnie... :-(

    Przeżyjesz jakoś. Tylko się nie zabij.

  • 13. Data: 2014-07-28 16:18:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 23:07, collie pisze:

    > A nie mówiłem? Po cichu liczyłem jednak, że wystąpisz z tą tzw.
    > gnojówką, którą
    > robisz z pokrzywy. Piotr pewnie też będzie zawiedziony, bo przecież dla
    > paru
    > głupich nornic nie będzie szukał pary krwiożerczych psów, prawda?

    Niczego nie wiesz, a i tak szczekasz. Już nie musi szukać.

  • 14. Data: 2014-07-29 15:14:39
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-07-28 09:12, collie pisze:

    > Myślisz, że nornica, to coś?

    Ktoś taki jak nornica czy coś takiego jak nornica?
    Zaznaczę, że tu chodzi tylko o język a nie empatię.
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-07-30 11:12:13
    Od: p...@k...org

    > Je�li kto�, to mo�e s�siad.

    Dziękuję za rzeczowy wkład do dyskusji. Mam nadzieję, że znasz jakiś język obcy nie
    gorzej, niż ja polski. Bo nie jest moim językiem ojczystym.