  • 11. Data: 2018-10-24 08:35:33
    Temat: Re: Lampa zewnętrzna z fotokomórką
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-20 o 22:30, Lisciasty pisze:
> [...]
    > Parę godzin kręciłem kurkami i nadal do dupy, wyłączyłem w cholerę.
    > Patrzę, że sąsiad ma podobnie. Wiszą u niego 2 sztuki, albo ciągle
    > świecą cały dzień albo nie świecą w ogóle, nawet w nocy.
    > Zna ktoś jakiś konkretny model czy markę takiego czegoś, żeby działało
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego
    > jakoś osobno, żeby nie był badziewny?
    >
    > L.
    > Ustaw czas na minimum, a czułość w połowie i obserwuj działanie, jak zle
    działa to reklamuj, to musi działać.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2018-10-24 09:08:10
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.10.2018 o 22:30, Lisciasty pisze:
> [...]
    > i nie było gównem? Załóżmy, że cena nie gra roli.
    > A może trzeba kupić zwykłą lampę, a tego dynksa fotokomórkowego

    Ja mam takie 3 lampy. 2 z wbudowanym czujnikiem i jedną z osobnym.
    Faktem jest, że regulacja czułości działa w sobie tylko znany sposób,
    ale regulacja czasu i natężenia światła powyżej którego ma nie świecić
    działa ok.
    Dwie z tych lamp mam najtańsze marketowe a jedną kupiłem "wypasioną" za
    stówkę, ale nie widzę większych plusów poza ładniejszym nieco wykonaniem
    obudowy.
    Może trafiłeś na wadliwy egzemplarz.
    Jacek

  • 13. Data: 2018-10-30 12:29:22
    Od: m...@g...com

    Moze Pan powiedzieć czy świec też w dzień? Maż wlaśnie instaluje i niestaty
    przechodząc się świeci:( czy jest tam cos czym się to ustawia?

  • 14. Data: 2018-10-30 13:09:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-30 o 12:29, m...@g...com pisze:
    > Moze Pan powiedzieć czy świec też w dzień? Maż wlaśnie instaluje i niestaty
    przechodząc się świeci:( czy jest tam cos czym się to ustawia?

    W lepszych lampach lub czujnikach są trzy regulacje:
    - czasu świecenia
    - czułości zadziałania czujnika ruchu
    - jasności, od której następuje działanie czujnika ruchu

    Trzeba regulować jasnością.
    U mnie tak ustawiłem lampy, że zaczynają działać dopiero po zmierzchu,
    jak zaczyna się ściemniać.

    W niektórych lampach są tylko dwa regulatory lub mniej - nawet żaden.
    Wtedy nic nie zrobimy bez modyfikacji elektroniki.

    Jeszcze jedno: netykieta (zbiór zasad dotyczących m.in. pisania
    wiadomości w grupach dyskusyjnych) określa, iż piszemy przez "Ty", nie
    "Pan" / "Pani".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2018-10-30 13:56:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 października 2018 13:09:40 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Jeszcze jedno: netykieta (zbiór zasad dotyczących m.in. pisania
    > wiadomości w grupach dyskusyjnych) określa, iż piszemy przez "Ty", nie
    > "Pan" / "Pani".

    mam niejsne wrażenie ze siedzisz w piwnicy z napisem "20lat temu" ;-)

    b.

  • 16. Data: 2018-11-02 07:32:51
    Od: m...@g...com

    Dziekuję za informację, juz sama doszłam do tego co jest do czego ;) Dzięki
    Pozdrawiam:)