  • 41. Data: 2015-05-07 13:10:38
    Temat: Re: Malo istotne elementy architektury
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 12:45, Ergie pisze:

    > To jest od początku? Jak pierwszy raz się rozliczałem przez internet to
    > znalazłem tylko interaktywny formularz i od tamtego czasu co roku
    > wchodzę na stronę klikam w link "formularz interaktywny" i tyle. I tyle
    > marudzenia i przekleństw na darmo - a mogłem je zaoszczędzić dla
    > wykonawców :-)
    >
    > Dzięki wszystkim za uświadomienie,.

    O ile pamiętam to od początku. W każdym razie od początku, jak rozliczam
    się przez internet czyli minimum jakieś 4-5 lat.
    Teraz nie wiem jak rządowa strona wygląda, ale kiedyś były po prostu dwa
    linki - jeden do samego PDFa, a drugi dla tych, co chcą ściągnąć i
    zainstalować sobie aplikację.
    Obie rzeczy wymagały wspomnianego AIRa.
    Po zainstalowaniu aplikacji potem to już się sama automatycznie zawsze
    aktualizowała.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 42. Data: 2015-05-07 14:24:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

> [...]
    > stronę klikam w link "formularz interaktywny" i tyle. I tyle marudzenia i
    > przekleństw na darmo - a mogłem je zaoszczędzić dla wykonawców :-)

    http://www.finanse.mf.gov.pl/pp/e-deklaracje/do-pobr
    ania
    "Aplikacja e-Deklaracje Desktop umożliwiająca złożenie formularzy
    elektronicznych bez podpisu kwalifikowanego"

    w pierwszym roku chyba nie było ale potem już tak.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-05-07 22:21:01
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-05-07 o 13:10, Kżyho pisze:

    > O ile pamiętam to od początku. W każdym razie od początku, jak rozliczam
    > się przez internet czyli minimum jakieś 4-5 lat.
    Gdyby nie upór jednego człowieka to nadal latalibyśmy z papierem do us
    http://natemat.pl/134835,za-darmo-stworzyl-system-z-
    ktorego-korzysta-5-mln-polakow-rzad-zapomnial-o-twor
    cy-edeklaracji-nie-powiedzieli-nawet-dziekuje

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 44. Data: 2015-05-08 10:42:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Tak się składa, że PIT-y wysyłam elektronicznie od pierwszego roku, w
    >którym wprowadzono taką możliwość

    I to był błąd, ja pozwalam innym testować. Podpis elektroniczny mam dopiero
    od zeszłego roku :-)

  • 45. Data: 2015-05-08 12:40:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 maja 2015 10:42:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > I to był błąd, ja pozwalam innym testować. Podpis elektroniczny mam dopiero
    > od zeszłego roku :-)
    A ja testuje/wysyłam od początku. Podpisu elektronicznego nie mam bo i do moich pitów
    niepotrzebny