  • 11. Data: 2009-12-30 15:01:25
    Temat: Re: Mielenie styropianu
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hhdt8o$439$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > podobno byl tu watek, ktory przegapilem, dotyczacy mielenia
    > styropianu na kuleczki.

    A może ktoś z pomorskiego potrzebuje odpadów styropianowych - chętnie oddam
    (spore kawałki )
    qaz

  • 12. Data: 2009-12-30 19:27:21
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2009-12-30 12:21, pluton pisze:

    > Robie pewne fajne urzadzonko, ktore wymaga, aby pewne naczynie
    > o pojemnosci slusznej bylo dobrze izolowane cieplnie :)
    >
    > Wymyslilem skrzynke z OSB wypelniona ociepleniem.
    > Styropianowe kuleczki beda idealne :
    > lepiej i latwiej sie uloza niz welna, szczelniej wypelnia skkrzynie,
    > latwo bedzie rozebrac no i zrobie z odpadkow, bedzie taniej.
    >
    > Poza tym bedzie to skalowalne: jak bede chcial zamienic kega na beczke,
    > to latwo bedzie to zrobic :)

    Na pewno nie możesz użyć poli piany? Lepiej izoluje niż styro i wełna.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2009-12-31 17:58:02
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale jak pisalem nizej , odpady poprodukcyjne powinny spelniac
    > twoje oczekiwania.

    No i tu jest problem: producent za kulki chce tyle, ile za plyty styro,
    firmy przetwarzajace migaja sie, jak moga. Nie jest latwo dorwac sie do
    odpadkow.

    > p.s. na Śląsku mogę załatwić dojście do tego

    Jestem z Lodzi :(
    Ale bede jeszcze probowal.

    pozdrawiam
    pluton

  • 14. Data: 2009-12-31 18:01:47
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Dziecko + zakaz psucia styropianu.

    Skad ja teraz dziecko wezme ? A moze ktos ma pozyczyc ?

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 15. Data: 2009-12-31 18:02:45
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Na pewno nie możesz użyć poli piany? Lepiej izoluje niż styro i wełna.

    Moge uzyc wszystkiego, tylko chce, zeby bylo tanio, prosto i ekologicznie
    ( z odpadkow ) :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 16. Data: 2010-01-01 12:58:18
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    pluton pisze:

    > No i tu jest problem: producent za kulki chce tyle, ile za plyty styro,
    > firmy przetwarzajace migaja sie, jak moga. Nie jest latwo dorwac sie do
> [...]

    http://www.icmarket.pl/magbud-granulat-styropianowy-
    p-10044.html
    http://www.opakowania.megasam.info/product_info.php?
    products_id=28&osCsid=c1e978d977d116c8df058a2b13

    --
    pozdr. Jerzy