  • 21. Data: 2010-06-21 20:28:27
    Temat: Re: Mole jak skowronki.
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:24:15 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Płuca i
    > wszystkie wypełnione gazami przestrzenie mają połączenia na zewnątrz

    :-D

  • 22. Data: 2010-06-21 20:34:58
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > :-D

    :-)
    ^uśmiech politowania

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-06-21 20:35:55
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej
    > ścianie i każdym suficie??

    Sprzątać regularnie. Mole znoszą jaja i lęgną się w kurzu.
    --
    Jackare

  • 24. Data: 2010-06-21 20:39:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:35:55 +0200, Jackare napisał(a):

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzątać regularnie. Mole znoszą jaja i lęgną się w kurzu.

    Pomyliło Ci się z pchłą domową :-)

  • 25. Data: 2010-06-21 20:39:39
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:34:58 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > :-)
    > ^uśmiech politowania

    Tak? - smutne :-)

  • 26. Data: 2010-06-21 20:39:39
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > :-)
    > ^uśmiech politowania

    Ciągle liczę na to, że wymienisz chociaż jedną taką przestrzeń, która nie ma
    połączenia...

  • 27. Data: 2010-06-21 20:40:29
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    żytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak? - smutne :-)

    Wymień chociaż jedną przestrzeń gazową w ciele człowieka, która nie ma
    połączenia na zewnątrz.

    Jedną chociaż!

  • 28. Data: 2010-06-21 20:58:06
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Dosłownie każda tkanka organizmu oraz każdy mililitr krwi zawiera mnóstwo
    > rozpuszczonego w wodzie i tłuszczu gazu. Azotu głównie.

    Pisałem o płynach ustrojowych, to w zasadzie się do tego sprowadza, chodzi
    mi zaś o to, czym to wrzenie zakończy się finalnie. Prócz zgonu.

    J.

  • 29. Data: 2010-06-21 20:59:18
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pisałem o płynach ustrojowych, to w zasadzie się do tego sprowadza, chodzi
    > mi zaś o to, czym to wrzenie zakończy się finalnie. Prócz zgonu.

    Nie będzie wrzenia.

  • 30. Data: 2010-06-21 21:06:15
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2010 22:59:18 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie będzie wrzenia.

    Będzie. Uwalnianie się gazu w postaci pęcherzyków mozna porównać z wrzeniem
    cieczy.