  • 11. Data: 2016-09-02 13:33:02
    Temat: Re: Mycie wałka do malowania.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 2 września 2016 12:44:05 UTC+2 użytkownik a...@p...onet.pl
    napisał:
    > Ja wałek założony na rączkę rozkręcam do dużych obrotów ręką.
    > Uwaga! Sam osobiście oraz miejsce kręcenia będzie w kropki po farbie :)
    >
    > Adam

    I teraz zrób to w 50 m2 mieszkaniu :)

  • 12. Data: 2016-09-02 13:49:38
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-09-01 o 21:52, Bolko pisze:
    > Witam
    > Akurat maluje mieszkanie na raty i wkurza mnie jedna rzecz: mycie wałka.
    > I o ile umycie da się przeżyć to wysuszenie jest problem.
    > Bo jak wałek nie jest wystarczająco suchy i zaczynam malować ściane.
    > TO woda cieknie z niego mimo że go ściskałem
    > i suszyłem papierem jak umiałem.
    >
    > Jest na to sposób?

    Owszem. Myjka cisnieniowa.
    Nadziewa sie walek na pali i myje myjka tak zeby sie obracal.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2016-09-02 13:54:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-02 o 13:33, Bolko pisze:

    > I teraz zrób to w 50 m2 mieszkaniu :)

    Jak masz jakąś ścianę do pomalowania, to przejeżdżasz po niej mokrym
    wałkiem. Jej i tak wszystko jedno, bo zaraz będzie malowana :)

    A po pomalowaniu ostatniej ściany, wyrzucasz wałek :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 14. Data: 2016-09-02 13:59:51
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-02 o 13:54, wolim pisze:
> [...]

    Zawsze jeszcze możesz zrobić tak jak tu:
    https://youtu.be/qsFaDv5BSAE?t=106

    W sumie pomysł dobry, wystarczy zwykłe wiadro z pokrywką :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 15. Data: 2016-09-02 14:51:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jak malujesz tm samym kolorem ale potrzebujesz zrobić przerwę kilka
    godzin lub nawet 2-3 dni, to nie myj wałka tylko zawiń go szczelnie w
    folię spożywczą.