  • 51. Data: 2013-06-03 10:29:20
    Temat: Re: Myjka wysokociśnieniowa parametry
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-17 16:26, Kris wrote:
    > Podsumowanie:
    > Po przejrzeniu internetu;)) zmówiłem taka:
    > http://lavor.pro-sales.pl/index.php?page=shop.produc
    t_details&flypage=flypage.tpl&category_id=1&product_
    id=83&option=com_virtuemart&Itemid=90,
    > Cena ok 700zł(minu 5% za płatnośc karta w necie więc wyjdzie mnie 665zł)ludziska
    chwalę te myjki
    >[...]
    > Myjka w piątek powinna być u mnie więc w weekend dam znać jak się sprawuje;)

    Jako, że moja myjka wczoraj wyzionęła ducha to pozwolę sobie spytać jak
    się sprawuje Twój nabytek?

    Piotrek

  • 52. Data: 2013-06-03 10:53:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2013 10:29:20 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
    > Jako, �e moja myjka wczoraj wyzion�a ducha to pozwol� sobie spyta� jak
    >
    > si� sprawuje Tw�j nabytek?
    Póki co działa, jestem zadowolony z zakupu.
    Akcesorium "patio cleaner" czy jak to się nazywa służące do czyszczenia powierzchni
    płaskich to lipa- było w zestawie ale tylko raz użyłem. Lepiej myje się taras zwykła
    końcówką + pianownica z zestawu.
    Parametry podane przez producenta również wydają się ok- przynajmniej wydajnośc wody
    się mniej więcej zgadza ze wskazaniem wodomierza.

  • 53. Data: 2013-06-03 11:15:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-03 10:53, Kris wrote:
    > Póki co działa, jestem zadowolony z zakupu. [...]

    OK. Dzięki.

    Piotrek