  • 11. Data: 2019-04-08 14:11:28
    Temat: Re: Myjki do 500 zł
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.04.2019 o 10:40, Kżyho pisze:
    > Ale zdajecie sobie sprawę, że te myjki, co są na myjniach bezdotykowych
    > mają grubo wyższe ciśnienia
    Nie mają wyższego ciśnienia a tylko większą wydajność od małych myjek
    domowych. Gdyby miały wysokie ciśnienie, to byłoby ryzyko umycia auta do
    gołej blachy (wiem coś o tym, bo kiedyś Karcherem HD810 umylismy tak
    Poloneza).

    > Za to zastanawiam się jakie Wy potrzebujecie i do czego ciśnienia skoro
    > pożyczonym od siostry Karcherem K2 objechałem pięknie z myciem zapyziały
    > murek od płotu, który przez 20 lat tykany niczym nie był i zarósł
    > konkretnie brudem, mchem i co tylko i bez problemu ta myjka dawała radę.
    > Podobnie jak z kostką na chodniku czy... zdzieraniem farby z drewnianych
    > mebli ogrodowych pod nowe malowanie. Baa... wręcz momentami to aż za
    > dobrze ta farba schodziła i tam gdzie słabsze drewno było to się
    > powierzchnia mocno nierówna robiła. A K2 ma ledwie bodajże 110 barów
    Miałem K2 i dopóki był nowy to nieźle sobie radził, ale z czasem
    ciśnienie mu spadało. Po 5 latach psikał tylko nieco lepiej, niż z
    wodociągu. Kolejnego kupiłem K7.
    Różnica między myjką słaba i mocną jest taka, że słaba myje pasek o
    szerokości powiedzmy 2 cm, a silna 6-8. Jak ktoś ma dużo czasu na
    zasłużonej emeryturze, to spokojnie może sobie pozwolić na małą myjkę.
    Efekt ten sam, tylko czasu więcej trzeba.
    Jacek

  • 12. Data: 2019-04-16 15:37:09
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Apr 2019 12:35:25 +0200, Maciek napisał(a):

    (....)

    No dobra, a jak z przydatnoscią akcesoriów? Co jest potrzebne, a co można
    sobie darować?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2019-04-16 15:42:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 kwietnia 2019 15:37:07 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Dnia Thu, 4 Apr 2019 12:35:25 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    > (....)
    >
    > No dobra, a jak z przydatnoscią akcesoriów? Co jest potrzebne, a co można
    > sobie darować?
    Ja używam tylko dyszy obrotowej(turbo) oraz planownicy

  • 14. Data: 2019-05-02 17:54:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-04 o 12:35, Maciek pisze:
    > Czy ktoś używa marketowych myjek ciśnieniowych z dolnej półki cenowej
    > (powiedzmy do ok. 500 zł)
    Może ktoś jeszcze chętny to się podzielę spostrzeżeniami z Lidlowej
    myjki, która właśnie jest w ofercie za 300 zł.
    Dziś kupiłem. Jak dla mnie to super się sprawdza. Przy rotacyjnej dyszy
    ostro zbiera na szerokości do 5 cm.
    Po 30 min pracy zawór a lancy stracił szczelność. :-(
    Kulkę zaworu delikatnie potraktowałem młotkiem, aby ułożyła się w
    gnieździe. Pomogło.

    Robert

  • 15. Data: 2019-05-02 19:14:44
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 05:35:15 UTC-5 użytkownik Maciek napisał:
    > Czołem,
    >
    > Czy ktoś używa marketowych myjek ciśnieniowych z dolnej półki cenowej
    > (powiedzmy do ok. 500 zł) i mógłby ocenić ich jakość oraz rzeczywiste
    > mozliwości?
    > Potrzebuję narzędzia do mycia elewacji, samochodu, rowerów, ścieżek i
    > tarasu.

    To jest ruletka.
    Mialem black und deckera, aluminiowa pompa. Popekala po jakichs 15-20h pracy.
    Myla jako tako, do auta sie nadawala tyle co szlauch z dobra dysza bo piach zmywala
    ale przyklejony kurz juz nie.

    Kostki/betonu nie mylem bo to bez sensu. Kiedys wymylem napis na srodku podworka
    (standardowa DUPA) i po 2-3 tygodniach go juz widac nie bylo.

    Jedno ciekawe zastosowanie takiej myjki to robienie opryskow drzew.
    Jak sie dobrze fuknie to cala jablonke mozna pokryc woda z decisem w jakies 10-20
    sekund.
    Lanca szeroka, dobrze wzrusza liscie wiec sa ofukane z obu stron i wglab
    drzewa/krzewu.

    Innych zastosowan poza myciem roweru czy butow po robocie nie stwierdzilem.

    Probowalem tez plukac tym korzenie wycietych drzew ale pozytek z tego nikly.

    Jakby mi ktos dal to bym wzial. Jakbym mial kupic za 300pln to moze bym kupil. Za
    wiecej nie sadze zeby sens byl.

    Szczegolnie ze pompa plastikowa czy alumionowa moga podobnie pasc. A czesci raczej
    sie nie kupi a jak jednak sa to tak drogie ze mozna dwie tanie za to kupic...

  • 16. Data: 2019-05-02 20:23:46
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    A czy ktoś z szanownych kolegów próbował do takiej taniej myjki
    podłączyć lance, dyszę do piaskowania?

    ToMasz

  • 17. Data: 2019-05-06 10:57:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.05.2019 19:14, s...@g...com wrote:
    > Szczegolnie ze pompa plastikowa czy alumionowa moga podobnie pasc. A czesci raczej
    sie nie kupi a jak jednak sa to tak drogie ze mozna dwie tanie za to kupic...

    Pompa aluminiowa to jest też w najdroższym Karcherze dla mas za niemal 2
    tysie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info