  • 11. Data: 2016-08-29 13:31:52
    Temat: Re: NTG Sposób na szkodnika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 11:11:44 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
    > Niewiele pomoge ale znam / slyszalem o 2 podejsciach;
    > 1. terier. Najlepiej JRT bo takiego mam i krety sie powynosily. Na
    > sasiednich dzialkach tez nie ma. Moze przypadek moze one wiedza ze
    > drapieznik jest i kopie - bo troche pokopie - i trzeba sie wyniesc...
    Przez ostatnie lata miałem teriera(Westa) i kretom to nie przeszkadzało.

  • 12. Data: 2016-08-29 13:48:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-28 o 09:02, Kris pisze:
    > 3 literki w temacie wpisałem ci co im to ich czas oszczędzi zadowoleni będą pewnie.
    >
    > A tak na poważnie
    > Jak załatwić sk.....la?
    > 12 kretowisk dzisiaj rano
    > Wczoraj wieczorem siedzę na tarasie i widzę jak kretowisko powstaje Przy mnie łajza
    kopał
    > Karbid, itp w tym roku na łajze nie działa.
    > Wie ktoś jak głęboko krety/nornice kopia?
    > Pytam bo bo mam sporo blachy 2mm grubej i sobie umyśliłem pociąć na kawałki
    2x0,5metra i wbić w ziemię dookoła działki. Wierzchem łajza nie wchodzi raczej a
    głębiej jak 0.5 metra chyba nie przelezie(?)

    Kota sobie zainstaluj.
    Sam nie mam, ale dwóch sąsiadów obok ma i to wystarcza, nie ma żadnych
    problemów z kretami, myszami czy żadnymi innymi gryzoniami.

  • 13. Data: 2016-08-29 14:14:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 sierpnia 2016 13:48:57 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > Sam nie mam, ale dwóch sąsiadów obok ma i to wystarcza, nie ma żadnych
    > problemów z kretami, myszami czy żadnymi innymi gryzoniami.

    Kota nie mam ale po posesji regularnie kilka kotów łazi i dwa jeże.
    A krety jak kopały tak kopią