  • 351. Data: 2017-01-16 18:06:26
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 17:25:25 UTC+1 użytkownik Zyga napisał:

    > Wystarczył rok, by Prawo i Sprawiedliwość znalazło pracę dla tysiąca
    > znajomych, byłych posłów, doradców, adwokatów lub po prostu członków
    > najbliższej rodziny. Do m.in. zarządów i rad nadzorczych spółek skarbu
    > państwa, urzędów, ministerstw oraz delegatur trafiło ponad dwa razy więcej
    > ludzi niż za rządów PO-PSL.

    A PAD co ma z tym wspólnego?

  • 352. Data: 2017-01-16 18:18:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie twierdze ze nie masz racji. Mozesz w jakis sposob udokumentowac to o czym
    napisales?

  • 353. Data: 2017-01-16 18:38:30
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Budyń wrote:

    > przykład mial byc na co innego.

    Nie ma co przytaczac przykladow, to sa fakty, sam znajdziesz wpisujac trzy
    slowa w google.

    A tak na marginesie, Prof. Jadwiga Staniszkis boleśnie podsumowała (po roku)
    Andrzeja Dudę stwierdzeniem, że z racji przymiotów ducha i ciała świetnie
    nadaje się na instruktora narciarskiego, nie prezydenta.

  • 354. Data: 2017-01-16 18:50:15
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 16.01.2017 o 18:06, Kris pisze:

    > A PAD co ma z tym wspólnego?

    Podpisuje ustawy które to umożliwiają w takim zakresie?

  • 355. Data: 2017-01-16 19:02:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 stycznia 2017 18:50:16 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Podpisuje ustawy które to umożliwiają w takim zakresie?

    Dawaj konkretny przykład takiej ustawy

  • 356. Data: 2017-01-16 19:12:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A w czym zdanie pani profesor jest lepsze od zdania innego profesora twierdzacego ze
    prezydentura Dudy jest medytoryczna i dobra dla Polski. Sadzisz ze nie znalazl by sie
    profesor co by tak twierdzil? W telewizji pokazuali dwie profesorskie opinie ze
    uchwalenie budzetu jest wazne i odbylo sie legalnie. W tym samym czasie jakies pojeby
    z opozycji twierdza ze bylo nielegalne i budzet jest nielegalny. A co Ty sadzisz o
    legalnosci uchwalenia budzetu i kto ma tacje, profesorowie od prawa czy pani posel
    Katarasinska?

  • 357. Data: 2017-01-16 19:35:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    uchwalenie budzetu jest wazne i odbylo sie legalnie. W tym samym czasie jakies pojeby

    a pojeb kogutek łyka wszysko co mu partia przekazała

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 358. Data: 2017-01-16 19:58:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zwykle merytoryczny jestes jak twoj idol, do bulu. Po co odpisujesz skoro wiesz
    ze uwazam cie za idote? Zauwazylem ze nie tylko ja uwazam cie za idiote.

  • 359. Data: 2017-01-16 20:29:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jak zwykle merytoryczny jestes jak twoj idol, do bulu.

    usiłuję sie dopasować do Twojego poziomu "merytoryki"

    > Po co odpisujesz skoro wiesz ze uwazam cie za idote? Zauwazylem ze nie
    >tylko ja uwazam cie za idiote.

    i dlatego za kazdym razem odpisujesz? Zakochałeś sie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 360. Data: 2017-01-16 20:33:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    próbowała unieczynnic legalnie wybraną władzę.

    > to ja zapytam wprost - czy zgodzisz sie ze mna ze powszechna akceptacja uczciwie
    przeprowadzonych wyborów jest ważniejsza niz konstytucja?

    nie. Wskazesz, które to wybory dały PiS mandat do zmiany ustroju
    Państwa z pogwałceniem podstawowych zasad Konstytucji

    > zgoda -żadna. Zadna tez dotychczasowa władza nie próbowała oderwac od koryta
    towarzystwo z magdalenki.

    mówisz, że Jarek odrywa się od koryta z Magdalenki?

    > pośrednio tak

    uzasadniaj dalej.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?