  • 11. Data: 2019-09-13 15:16:18
    Temat: Re: Nie Ta Grupa(Troche) Dekoder 4k
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-09-13 o 15:13, Pete pisze:

    > ze 100 drożej będzie

    > Bardziej zależy jakiego rodzaju masz konwerter i jeśli nie unicable, to
    > jak to dalej jest połączone (np quad czy multiswitch)

    > Jeśli nie chce ci się nadal męczyć ze spliterem, na chińskim portalu za
    > ~ $3 sprzedają zestaw danych na rok.

    Możesz dać linka?

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2019-09-13 15:24:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 15:14:17 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Bardziej zależy jakiego rodzaju masz konwerter i jeśli nie unicable, to
    > jak to dalej jest połączone (np quad czy multiswitch)

    Konwerter poczwórny, dwa przewody ida do jednego pomieszczenia(i tam właśnie szukam
    dekodera) dwa kolejne przewody do dwóch innych pomieszczeń(tam dekodery mam)

    > Jeśli nie chce ci się nadal męczyć ze spliterem,

    Żadna to męczarnia. Podłączone kilka lat temu, karty przewodowe wirelink(czy jakoś
    tak) przy każdym dekoderze, w spliterze cameleon(?) i działa. Co jakiś czas coś tam
    trzeba aktualizować tylko.

    >na chińskim portalu za
    > ~ $3 sprzedają zestaw danych na rok.

    Rozwiń proszę bo nie bardzo wiem o co biega

  • 13. Data: 2019-09-13 15:44:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-13 o 15:24, Kris pisze:

    > Konwerter poczwórny, dwa przewody ida do jednego pomieszczenia(i tam właśnie szukam
    dekodera) dwa kolejne przewody do dwóch innych pomieszczeń(tam dekodery mam)

    To przydałby się z dwiema głowicami - mógłbyś oglądać/nagrywać 2
    programy równocześnie (wspomniane tunery mają interfejs www, można
    oglądać program na kompie)

> [...]
    trzeba aktualizować tylko.

    > Rozwiń proszę bo nie bardzo wiem o co biega

    np tu:
    https://www.aliexpress.com/item/32993323069.html

    ale są też inni sprzedawcy

    tuner musi obsługiwać protokół cccam (to co podałem umieją).

    --
    Pete

  • 14. Data: 2019-09-13 15:45:45
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 14:17, Kris pisze:

    > Ale ja póki co korzystam z oferty z karta nieparowaną.

    To po co Ci dekoder 4K? Treści UHD w NC+ tylko na Caymanach.
    Sparowanych.