  • 11. Data: 2012-01-18 11:44:31
    Temat: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jf69p4$kkp$1@inews.gazeta.pl...

    > POCHWYCIŁ i POMYSŁ - świadczy o czymś nowym nowatorski, a tekst jest z
    > 2010 r.

    Niczego nie kumacie. Nie chodzi tu o datę artykułu, lecz o sam fakt że
    kiedyś na grupie była dyskusja o pralkach podłączanych do ciepłej wody.
    Coraz więcej osób zaczęło myśleć o takim podłączeniu, wiele osób
    samodzielnie przerabiało pralki na dwa węże.
    To że 30 lat temu nawet CCCP produkowało takie pralki nie jest istotne jako
    tako.
    Chodzi mi o podchwycenie w sensie marketingowym na zasadzie "patrzcie
    kolektorowcy, mamy dla was pralkę"

    > Pokaż mi gdzie w tekście pisze o dwóch źródłach wody, o dwóch wężach ja
    > nie widzę tego fragmentu, a jedynie o możliwości podłączenie:

    Tu jest mowa też o tej pralce oraz o płukaniu w zimnej wodzie.
    http://www.mastercook.pl/?page=nowosci&ph_main_conte
    nt_start=show&cmn_id=1137

    > Nie pisze tu, że i ciepła i zimna na raz, a jedynie że ciepła i zimna więc
    > nie wiemy, czy tym samym wężem, czy dwoma.

    Bajdurzysz.

    Marek.

  • 12. Data: 2012-01-18 11:45:59
    Od: "art_bar" <a...@m...pl>

    > Było by to może ekonomiczne kiedy do pralki podłączy się i ciepła i
    > zimną wodę, a pralka sama decyduje kiedy, którą pobierać.

    Takie podłączenie ciepłej i zimnej wody miały stare radzieckie "wiatki".
    Artur

  • 13. Data: 2012-01-18 11:52:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    A tu specjalnie dla niekumatych jak Ariusz , hk ORAZ MK, co TO wcześniej
    niE zrozumieli słowa pisanego, to moze obrazkowo coś pojmą.
    http://www.mastercook.pl/work/product/docs/hK3gRU.pd

    Marek

  • 14. Data: 2012-01-18 11:55:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > http://www.budnet.pl/zdjecia/1_56.jpg
    >
    > Takie zdjęcie znalazłem - na nim poza symbolicznym pokazaniem dwóch źródeł
    > wody w owalu widzimy na pewno jeden wąż i obok coś co być może jest drugim
    > wężem ale czy na pewno. Z opisu nie wynika jasno, że tak jest.
    > Proszę napisz mi co plotę - bo może faktycznie i nie mam tego świadomości

    Ja na tym zdjęciu widzę wyraźnie dwa węże. Widzę że masz nie tylko ze
    zrozumieniem tekstu problemy ale i także ze wzrokiem.

    Marek

  • 15. Data: 2012-01-18 11:58:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Tu Ariusz też nie widzisz dwóch węży?
    http://www.agito.pl/pralka-wolnostojaca-mastercook-p
    fd-1437-et-3085-500075.html

    5 minut starczyło mi abym znalazł bez problemu dodatkowe wyczerpujące
    informacje a wy co?

    Marek

  • 16. Data: 2012-01-18 12:00:01
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-01-18 12:44, 4CX250 pisze:
> [...]
    > kolektorowcy, mamy dla was pralkę"

    > Tu jest mowa też o tej pralce oraz o płukaniu w zimnej wodzie.

    Trzeba było zacząć od tej ulotki, a nie od jakiegoś szczątkowego opisu
    bo, to że ty złożyłeś od razu, iż ta pralka podłączana była dwoma wężami
    nie wynikało z poprzedniego tekstu. Dopiero na tej ulotce pisze
    wyraźnie. Więc ja nie bajdurzyłem, a jedynie miałem wątpliwość.

    Ten tekst zakładam, że jest prawdziwy - choć zdarzyło mi się kupić
    piekarnik wg producenta z rożnem, który rożna nie miał bo te owszem było
    ale nie na nasz rynek - no ale zmienia to postać rzeczy.

    Pralka wydaje się być ok dla korzystających z tańszych niż prąd źródeł
    ciepłej wody.

    No i zostawmy element sensacji z 2010 r. - może zbyt szybko wypuścili tą
    pralkę na rynek - dziś z pewnością by inaczej zabrzmiało.

    Ariusz

  • 17. Data: 2012-01-18 12:06:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > wynikało z poprzedniego tekstu. Dopiero na tej ulotce pisze wyraźnie. Więc
    > ja nie bajdurzyłem, a jedynie miałem wątpliwość.

    Ile ty klas skończyłeś?

    > No i zostawmy element sensacji z 2010 r. - może zbyt szybko wypuścili tą
    > pralkę na rynek - dziś z pewnością by inaczej zabrzmiało.

    Już pisałem że rok 2010 jest zbędny, chodzi o podchwycenie tematu w sensie
    ekologicznym. 30 lat temu były takie pralki ale mało kto się tym interesował
    więc temat zamarł. Teraz za sprawą posiadaczy kolektorów ponownie odżywa.
    Jakoś w 2010roku nie zauwazyłem tu i na innych forach wzmianki o tej pralce
    czyli że osoby będące w temacie nie wiedziały o jej dostępności.

    Marek

  • 18. Data: 2012-01-18 12:28:09
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > http://nowetrendy.pl/index.php/news/id/6323
    To jeszcze tylko proszek do niej zrobią i będzie komplet. Jak na razie
    producenci proszków produkują je według formuły mało proszku, niska
    temperatura długi czas prania.

  • 19. Data: 2012-01-18 12:39:24
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:jf6dso$36t$1@inews.gazeta.pl...

    > To jeszcze tylko proszek do niej zrobią i będzie komplet. Jak na razie
    > producenci proszków produkują je według formuły mało proszku, niska
    > temperatura długi czas prania.

    Moze i niska temperatura, ale ja w osmiu stopniach gaci nie piore.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2012-01-18 12:43:52
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-18 13:28, kogutek pisze:

    > To jeszcze tylko proszek do niej zrobią i będzie komplet. Jak na razie
    > producenci proszków produkują je według formuły mało proszku, niska
    > temperatura długi czas prania.

    jaki proszek???

    Moj nowy siemens ma wypasiony (inteligentny?) dozownik na plyn do prania...
    http://www.agdmaniak.pl/445/siemens-i-dos-oszczedna-
    pralka/

    Pozdro

    Maseł