  • 171. Data: 2013-01-07 12:47:35
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news>

    Użytkownik "Adams" napisał:
    > Ano tego nie wiem ile tego zjem, nie wydaje mi sie
    > aby to byl problem, byc moze dlatego ze skala problemu
    > dot. palenia butelek pet nie jest tak duza jak niektorzy
    > to chcieliby widziec.

    A no właśnie, nie wiesz a najgłośniej krzyczysz:)
    Dioksyny i wiele innych trutek w zdecydowanej większości powstają w czasie
    produkcji nawozów sztucznych i sztucznych środków ochrony roślin! Na dodatek
    środki te też są pochodnymi ropy naftowej, tak samo jak plastikowe butelki i
    środowisko zostało zatrute już w chwili ich wyprodukowania a nie w chwili
    ich spalenia!

  • 172. Data: 2013-01-07 12:50:36
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > skoro Gierkowych nie trzeba było, według Ciebie, to i tych nie,
    > nieprawdaż?

    Tyle że Gierkowe długi spłacone/umorzone, przez okres 30-40 lat dawały pracę
    w fabrykach czyli podtrzymywały działanie pańswa i na koniec zostały te
    fabryki sprzedane/sprywatyzowane czyli część (spora) kasy została odzyskana
    a fabryki sprywatyzowane często nadal działają i dają zatrudnienie.

    Marek

  • 173. Data: 2013-01-07 12:54:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To nic nie pomogło, bo śmieci zamiast wywalania po lasach i spalania w
    > piecach przez właścicieli, są wywalane po lasach, bądź wysypiskach i
    > spalane w piecach przez firmy zajmujące się owym przymusowym odbiorem
    > śmieci:(
    > Widać że mieszkasz daleko od lasu i rzadko tam bywasz:)

    Ale masz jakieś wsparcie? Czy tylko sobie tak piszesz aby pisać?
    W nowym systemie firmy mają płacone za śmieci wywiezione na wysypisko, a nie
    za śmieci odebrane.
    Za śmieci wywiezione do lasu nikt im nie płaci więc nic na tym nie
    oszczędzają, a wręcz tracą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 174. Data: 2013-01-07 12:57:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 07 Jan 2013 12:50:36 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Tyle że Gierkowe długi spłacone/umorzone, przez okres 30-40 lat dawały
    > pracę w fabrykach czyli podtrzymywały działanie pańswa

    mylisz państwo z fabrykami

    >i na koniec
    > zostały te fabryki sprzedane/sprywatyzowane czyli część (spora) kasy
    > została odzyskana a fabryki sprywatyzowane często nadal działają i dają
    > zatrudnienie.

    niby dlaczego ktoś ma dopłacać do utrzymywania zatrudnienia. Bo brak
    jawnego bezrobocia w komunie odbywał się kosztem wszystkich. Sztuczne
    utrzymywanie zatrudnienia dobiło PRL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 175. Data: 2013-01-07 12:59:00
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Gdzie są zyski amber gold i wszystkich poprzednich? Gdzie są 2mld dolarów
    > z funduszu FOZ?

    Odpowiadasz mi pytaniem na pytanie?
    Ja twierdze, ze bylo czy jest dobrze? Nie widze roznicy miedzy tym Twoim
    odnowicielem i dzisiejszym odnowicielem. Tam syf i tu syf.

    > Tak tak... Majątek mojego zakładu został sprzedany w cenie złomu. Budynki,
    > niby jako ruiny stojące w lesie.
    > Jak to się stało że na drugi dzień po sprzedaży produkcja (już prywatna)
    > szła cała parą jak dotychczas, na tych samych maszynach, w tym samych
    > budynkach a facet który to kupił jest dzisiaj jednym z bogatszych w kraju
    > i ważniejszym producentem?

    Pewnie lepiej sie na tym znal jak Gierek.

    > W szpitalu zamknięto w magazynach przysyłane przez polonię amerykaństą
    > dary, urządzenia medyczne. Miało to być wyposażeniem nowobudowanego
    > szpitala. Przeleżały tak przez 10-15 lat po czym zostały zezłomowane i
    > kupione przez... lekarzy do swoich prywatnych gabinetów, tymczasem
    > szpital, gdyby nie orkiestry Owsiaka nie miałby części wyposażenia do
    > dzisiaj.

    No a w ameryce murzynow bija. Marek opanuj sie.

    > Ale słuszna. Po co zakazywać posiadanie dolara? Dla idei? Na przekór
    > zachodowi?

    Bo ja wiem czy sluszna dla kazdego? Dla rzadu tak, bo wydrukowal papier za
    ktory mogles kupic kielbase i telewizor, a zebral wartosciowa walute.

    Nie piszemy o Walesie, tylko o Gierku.

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2013-01-07 13:03:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > niby dlaczego ktoś ma dopłacać do utrzymywania zatrudnienia. Bo brak
    > jawnego bezrobocia w komunie odbywał się kosztem wszystkich. Sztuczne
    > utrzymywanie zatrudnienia dobiło PRL

    Wróćmy do początku. Sprzedajmy więc wirtualnie to co wybudował Tusk i
    podsumujmy ile za to pdzyskamy kasy, ile lat dawało zatrudnienia i ile
    długu pozostało do spłaty.
    Zdziwisz się mocno.

    Marek

  • 177. Data: 2013-01-07 13:05:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Adams" napisał w wiadomości grup

    > Kiedy byles ostatni raz w lesie ?

    W listopadzie, a co to ma do rzeczy?

    > Obowiazuje calkowity zakaz wjazdu do lasu.

    Jak ktoś wywozi śmieci to ignoruje ten zakaz :-)

    > Czy widziales smietnik (kontener, pojemnik)
    > w lesie,

    nie

    > czy widziales smietnik w miejscu
    > gdzie mozna zaparkowac auto i udac sie
    > przechadzke po lesie ?

    tak

    > Ales wymyslil, placi sie niezaleznie czy kontener jest pusty czy nie

    Tak (abonament) to jest w domkach poza centrum

    W kamienicach gdzie są wspólnoty. Wspólnota dzwoni gdy kontener jest pełen i
    firma wywozi. Na koniec miesiąca/kwartału przychodzi zbiorcza faktura z
    kwota zależną od ilości kursów.

    > Przy okazji, o syfie jak z ekogroszku leci przez komin rowniez warto
    > pamietac.

    Pamiętam i jestem przeciw, ale to inny temat.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 178. Data: 2013-01-07 13:10:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W tym rozwiązaniu "na które tak czekałeś tyle lat" - jest problem, że
    > pośrednikowi, firmie wywożącej śmieci, będzie się opłacało generować,
    > zawyżać sztucznie ilość śmieci - bo im więcej odprowadzą, tym więcej
    > zarobią. W podobny sposób zresztą wyciągana jest kasa z NFZ na lewe,
    > niewykonane zabiegi itd. Więc będzie się opłacało "po drodze" na
    > np. 10t śmieci dorzucić tonę piachu / humusu czy co tam będzie tańsze.

    Ustawa dotyczy śmieci komunalnych, nie budowlanych. Nie tak łatwo
    "wyczarować" tonę śmieci.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 179. Data: 2013-01-07 13:11:07
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Taka gorsza odmiana Gierków bo ładuje kieszenie że aż miło i co gorsza,
    > coraz bardziej dobiera się do naszych prywatnych pieniędzy pod pozorem
    > umilania życia.

    Tego to akurat Erie jakos nie moze pojac.

    Pozdro.. TK

  • 180. Data: 2013-01-07 13:12:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Pewnie lepiej sie na tym znal jak Gierek.

    Na wyłudzaniu majątku.

    > No a w ameryce murzynow bija. Marek opanuj sie.

    Ale to prawda jest co napisałem.

    Marek