  • 391. Data: 2021-07-02 11:59:52
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zajebał byś go śmiechem czy zapłacił mandat? Tak samo z amatorska
    > siecią. Powstała żeby sprzedawać czujniki. Jak zawyża to bardzo
    > dobrze dla sprzedawcow bo sprzedają więcej. Wracając do sedna. Od
    > kilku lat sprawdzam pogodę i jednocześnie widzę jakie jest
    > zanieczyszczenie powietrza w Łodzi. Teraz jest 17 jednostek. Dużo?
    > Przekroczenie pięćdziesięciu widziałem. Nie był to bardzo często.
    > Przekroczenie stu jednostek chyba nie widziałem. Nie uznaje
    > wyników z amatorskich sieci i będę bronił tego że pisałem o niskim
    > wskaźniku zanieczyszczenia powietrza w Łodzi. Bo jest niski.

    Pozwole.
    A teraz ja zaprotestuje.
    O fatalnym stanie powietrza mówi równiez rzad, opierajac sie własnie na
    tych profesjonalnych czytnikach.
    Problem polega na tym ze ty widzisz co chcesz widziec i dlatego jako
    dowód podajesz czystosc powietrza w letni dzien gdzie wiadomo ze
    regularne przekroczenia sa przede wszystkim w okresie grzewczym bo
    pochodza w duzej mierze z ogrzewania.

    A teraz anegdodka które tak uwielbiasz - jeżeli wychodze na dwór zima i
    czuje w powietrzu po prostu jeden wielki smród, biore miernik i ten
    pokazuje wielokrotne przekroczenie norm to znaczy ze "jechałem za
    szybko" czy "jechałem ok"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 392. Data: 2021-07-02 12:32:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 11:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    Widzę to co pokazują na stronach z pogodą. Interia teraz pokazuje 11 jednostek w
    Łodzi. Pokazane jest tam źródło informacji i nie jest to amatorska sieć tylko źródło
    to samo z którego dane biorą instytucje rządowe. Co do anegdot. Ty jak widać lubisz
    najgorsze kabarety jakie puszczają w tv. A że o gustach trudno dyskutować to nie będą
    tego oceniał. Z drugiej strony jak nie widzisz różnicy pomiędzy smrodem a
    zanieczyszczeniem to o czym chcesz gadać? A jak wyjdziesz z chałupy i czujesz zapach
    bzu to pomimo tego że rolnik obok bezzapachowe opryski z bezzapachowego gilofosatu
    robi powietrze jest nieskazitelnie czyste? Z drugiej strony jak zrobiłeś taka kupę
    kacówe że smród marszczy kafelki to znaczy ze jakie duże masz na swoim mierniczku z
    czujnikiem odkurzacza przekroczenie pyłów tych na 2,5 i na 10? Napisałeś że
    przekroczenia jest wtedy kiedy śmierdzi. A może za chwilę będziesz kłamał że nic
    takiego nie napisałeś?

  • 394. Data: 2021-07-02 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > 2/3 powierzchni Ziemi to woda. Jak chcesz wykopać dziurę w wodzie
    > żeby w niej wodę przechować.

    Uwielbiam w jaki prosty sposób Zenek jednym zdaniem wysmiewa cały
    naukowy swiat, nie rozumiejac, ze tak naprawde wysmiewa tylko siebie
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 393. Data: 2021-07-02 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Statystycznie na ziemi na jednego człowieka przypadaja ok 22
    > kilogramy zjedzonych ryb i innych ślimaków różnych żyjących w
    > rzekach, morzach, oceanach, stawach itd. Te 22 kilogramy wymagają
    > niewyobrażalnych ilości wody. Przestań pić słona wode bo już od
    > niej pierdolca dostałeś.

    I znów - jedno zdanie, podważajace to o czym mowi cały naukowy swiat.
    Bez zajakniecia, bez grama autorefleksji. Brawo! ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 395. Data: 2021-07-02 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z tym nie wierzeniem nie było do Ciebie. Poza tym jest już jedna
    > skala dla całej chujni. I w niej nie 80 jak napisał Budzik jest
    > graniczne a 75. Dalej moje pytanie czy w takim przypadku wartości
    > takie jak 16, 24, 35 są poza zakresem jeszcze czystego powietrza?
    > Inna sprawa że caly podtemat z czystością powietrza nie ma sensu
    > jeśli powietrze mieści się w normie. Dziwnie został stworzony
    > przez barana, bez potrzeby. O wiele ciekawszy jest podtemat o
    > oszczędzaniu wody. Może Ty masz jakieś przemyślenia co do
    > oszczędzania wody i co można zrobić z zaoszczędzona. A może wiesz
> [...]

    Ja sie ciesze ze powoli dociera do ciebie skala.
    Wczesniej pisałes o 200, juz wiesz ze duzo ponizej 100.
    Jest postep.
    Nie zrozumiałes ze ten pułap to jest pułap alarmowy.
    Granica miedzy żłe a dobre jest duzo nizej.

    Ale idziemy w dobra strone.
    Co prawda nadal sie osmieszasz wyciagajac wnioski na podstawie letnich
    odczytów ale do tego tez dojdziemy.
    Kropla drązy skale.

    W kazdym razie brawo za dotychczasowe postepy :-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 396. Data: 2021-07-02 13:13:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 12:59:52 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.
    O czym ten naukowy świat mówi że jest zbieżne z tym co napisałem? 22 kilogramy ryb na
    głowę na świecie znalazłem w necie. Naukowy świat chce to podważyć?. A może naukowy
    świat chce podważyć że od picia słonej wody dostaje się pierdolca? Dawaj źródła na
    ten swój naukowy świat.

  • 397. Data: 2021-07-02 13:33:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 2 lipca 2021 o 13:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    Nie siebie ośmieszam tylko ciebie. Kiedyś napisałeś że wodę trzeba oszczędzać ale
    spytany jak sam to robisz nie potrafiłeś odpowiedziec. Ostatnio kłamałaś że napisałeś
    jak oszczędzasz wodę tylko linka nie potrafiłeś dać żeby można było się od ciebie
    nauczyć jak to robić. Jesteś na etapie fan klubu posła szczęść boże. W komentarzach
    piszą oni że wyszedł na mównicę w sejmie i dojebal rządowi. W na filmie widać że
    wszedł na mówiące bez maseczki. Poproszony o założenie nie reagował. Wyłączyli mu
    mikrofon i kazali wypierdalać z sali. To on słowny pojedynek wygrał czy przegrał?
    Wiesz dlaczego faktycznie nie masz poparcia u innych. A powinieneś mieć bo wielu mnie
    nie lubi. Bo nawet jak mnie nie lubią to dla twojej satysfakcji nie będą wychodzili
    na idiotów przytakując bzdurom jakie wypisujesz.

  • 398. Data: 2021-07-02 13:38:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-01 o 22:39, Kris pisze:

    > Kolejnej Twojej opowieści dziwnej treści start...
    > To już po raz kolejny przestaje mnie dziwić że inwestorzy pogonili Ciebie.
    > Układanie styro na posadzce 50 roboczodnioeek czy tam 600 godzin
    > ?
    > Chcesz ilością głupoty przebić wątek o wodnym chlebie?
    > Nie tak dawno blazniles się o tym rzekomym domu chrześniaka w temacie PC i fv i
    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    Och... najmocniej przepraszam i błagam o wybaczenie za to, że ośmieliłem
    się napisać bez uzgodnienia wersji z tobą.

    Wobec powyższego napisz mi proszę ile czasu pracowaliśmy i w ile osób,
    abym wiedział co pisać. Wszak ty wszystko wiesz najlepiej i twoje zdanie
    oraz opinia są święte i niepodważalne. Zastanawiam się jeszcze czy mam
    się do ciebie modlić? Wszak ty jesteś pierwszy przed Bogiem.
    Przynajmniej za takiego się uważasz.

    Czy wersja, że ułożyłem sam w 10 min. pasuje? Jeżeli pasuje - to się
    umówmy, że tak było.

  • 399. Data: 2021-07-02 13:44:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-01 o 22:45, Kris pisze:
    > styro na posadzce 50 roboczodnioeek czy tam 600 godzin
    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    > Buduj tym tempem chrześniakowi dalej to kogutek państwowej emerytury doczeka a Ty
    dopiero biały montaż będziesz planował.

    Oj potrafisz ludzi rozbawić fantasmagoriami. Napisz coś jeszcze. Chętnie
    poczytam coś wesołego :)

  • 400. Data: 2021-07-02 13:54:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    naukowy świat chce podważyć że od picia słonej wody dostaje się pierdolca? Dawaj

    No no. To jest argument, bo w necie to piszą same autorytety np. taki
    Zenek Kapelinder czy Kris.