  • 491. Data: 2021-07-09 23:25:54
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Na które ci nie odpowiedziałem?

    Na to powyżej.

    > Własciwie wszyscy na jakich trafiam w roznych programach czy audycjach.
    > Jest jakas wieksza grupa która twierdzi ze jest odwrotnie?

    Przeciwnie -- jest to truizm wszystkim dobrze znany. Podpieranie go
    autorytetem naukowców jest słabe. Zwłaszcza jeśli zamiast "mnóstwa
    negatywnych skutków" ktoś wyniki własnych przemyśleń usiłuje przedstawić
    jako efekt czyjejś (anonimowej) pracy naukowej.

    > O jakim procencie kur mowisz?
    > Bo jednak ogroman wiekszosc to chów przemysłowy.

    ...w którym drób karmiony jest odpadami. Tak.

    > No własnie.
    > To troche tak jakby w rozmowie o wypadkach drogowych powiedziec
    > ze nie mamy z tym problemu bo na twoim ogrodzie jeszcze zadne
    > auto sie nie rozwaliło.

    Nie rozumiem analogii. Zbyt trudna dla mnie.

    > Z ciekawości - podważasz wwf czy podane dane?
    > Bo jeżeli dane to poproszę o prawidłowe.

    Podważam cytowany wywód. Całkowicie nielogiczny. Ktoś, kto to pisał,
    nieczego nie rozumie.

    > Zeby wyprodukować 1kg miesa wieprzowego potrzeba nawet 10-12kg paszy.

    To daje pół kilo mięsa miesięcznie na jednego Europejczyka. Jakoś
    nie wygląda mi to na "zachodnią dietę bogatą w mięso". Za Jaruzela
    na kartkach było 2,5 kg (u inteligenta, bo robotnik miał 4,5 kg).

    --
    Jarek

  • 492. Data: 2021-07-09 23:29:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 22:50:40 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Kłamiesz. O ile twój kochanek jest po prostu głupi i dlatego pisze
    > nieprawdę o tyle ty jesteś zwykłym, parszywym i wrednym kłamcą. Poza tym
    > jesteś zwykłą pierdołą i plotkarzem.

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?

  • 493. Data: 2021-07-09 23:47:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 23:29:21 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?
    Jest chamski bo inaczej nie potrafi. Jego regulamin zawiera dwa punkty. Pierwszy że
    ma zawsze rację. Drugi że w sprawach nieuregulowanych punktem pierwszym stosować
    należy punkt pierwszy. Teraz sobie wyobraź jakie życie przy nim ma jego mąż. Dobrze
    że dzieci z takiego związku nie było.

  • 494. Data: 2021-07-09 23:49:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Dla zobrazowania warto sobie zrobić eksperyment - spróbować żywić się
    > np. przez miesiąc po wegetariańsku i porównać ilościowo i objętościowo
    > swoje zakupy.
    >
    > U mnie działa to tak, że im mniej mięcha jem, tym większe robię zakupy.

    To też jest bardzo słuszne spostrzeżenie. Mojemu adwersarzowi chodzi
    jednak nie o logistykę zakupową, tylko o ekologię i ekonomię produkcji
    żywności. Uwierzył, że istnieje prosta reguła: mając określony fundusz
    i przestrzeń na ziemi, można mieć albo dużo jedzenia roślinnego, albo
    mało mięsa. To nieprawda. Kurze udka są tańsze od ziemniaków. Nie bez
    przyczyny. A za najbardziej nieekologiczną żywność uznaje się dzisiaj
    owoce awokado. Nie daltego, że to jakaś diabelska roślina. Ludzie
    nabrali na smaczliwkę takiego apetytu, że areał upraw wciąż rośnie,
    a do podlewana wysuszane są kolejne rzeki. To prawie tak paskudne, jak
    trawniki (od których się zaczęło).

    Jarek

    --
    Opowiedz mi o smaku chleba razowego z pastą avocado...

  • 495. Data: 2021-07-10 06:38:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Poproś uzyszkodnika o przepis na wodny chleb. Nie będziesz musiała przynosić z
    piekarni bo podstawowy surowiec masz w kranie.

    Myślisz były ubeku, że ona, że ktokolwiek czyta twoje głupoty?

  • 496. Data: 2021-07-10 06:45:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-09 o 23:29, Kris pisze:
    > Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?

    Masz z tym jakiś problem? Jeżeli tak to skończ ze swoim chamstwem i
    kłamstwami.

  • 497. Data: 2021-07-10 07:00:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Skąd uzyszkodnik wiesz że trąca się z budzikiem napletkiem pod prysznicem? Dasz w
    końcu przepis na wodny chleb?

    Obrażasz debilu ostatniego swojego sprzymierzeńca, a zarazem kochanka Krisa.

  • 498. Data: 2021-07-10 07:14:34
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-09 o 23:29, kanalia Kris pisze:

    > Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski?

    I KTO TO MÓWI?!!!

    --
    Runt

  • 499. Data: 2021-07-10 07:14:53
    Temat: Re: gdy zabraknie wody w rzekach
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-10 o 00:01, bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > We wszystkich ekosystemach dochodzi do równowagi. Jeśli posądza za dużo roślin i
    pociągną za dużo wody z rzek to w następnych latach zabraknie wody w rzekach na
    podlewanie kolejnych plantacji czy pól. Zwiększona ilość wody w atmosferze spadnie w
    postaci deszczu w innym miejscu i w nim przybędzie wody w rzekach. I tam zaczną coś
    uprawiać.

    buhahahhahahhahhahahaaaa! uwiąd starczy!

    --
    Runt

  • 500. Data: 2021-07-10 07:25:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    należy punkt pierwszy. Teraz sobie wyobraź jakie życie przy nim ma jego mąż. Dobrze

    Teraz rozumiem skąd u ciebie to wyjątkowe zamiłowanie do dziury w dupie,
    skoro byłeś tylko adoptowany i molestowany przez swoich tatusiów,
    których teraz wspominasz.