  • 501. Data: 2021-07-10 07:59:49
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Tia;). A produkcja 1 kg wołowiny pochłania 15 000 litrów wody.
    > Nie przerabialiśmy nie tak dawno tego tematu?
    > Warta płynie czy wyschła?
    > Mięcha nie jesz do doczytaj o frytkach. Ile ziemniaków potrzebne
    > abyś w mcDonalds garść frytek dostał. A jak jeździsz po obrzeżach
    > Poznania to na pola popatrz. Podlewanie wodami podziemnymi są nie
    > te z karmą dla zwierząt tylko te z żarciem dla człowieków.

    Jak rozumiem, podważasz to wyliczenie, ze na jeden kg miesa potrzeba
    duzo wiecej paszy? Czy cel twojej wypowiedzi był jakis inny?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 502. Data: 2021-07-10 08:44:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 10 lipca 2021 o 06:45:39 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > ?
    > Masz z tym jakiś problem? Jeżeli tak to skończ ze swoim chamstwem i
    > kłamstwami.

    Linka/ cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamałem.

  • 503. Data: 2021-07-10 14:51:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 10 lipca 2021 o 11:24:52 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    > . Skłamał z premedytacją. Tak samo kłamie że wiele razy napisał jak oszczędza wodę.

    Nie chcę robić za adwokata Budzika ale z tego co pamiętam to napisał że nie wie jak
    można oszczędzać wodę. A skoro nie wie to i raczej nie oszczedza.

  • 504. Data: 2021-07-10 20:13:14
    Temat: Re: Typowe dla PiS/było dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-10 o 08:44, Kris pisze:

    > Linka/ cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamałem.

    idziesz w zaparte łajdaku?

    --
    Runt

  • 505. Data: 2021-07-10 21:59:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Linka/ cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i/lub kłamałem.

    Linka/ cytaty poproszę gdzie byłem wobec Ciebie chamski i nie było to reakcją na
    twoje chamstwo?
    Podobnie z pozostałymi osobami - daj linka/cytaty i wskaż kiedy i gdzie kogoś
    zaatakowałem czy obraziłem jako pierwszy?

    Chamstwo to nie tylko wulgaryzmy, ale także wszelkie złośliwości, sarkazmy, drwina i
    wymyślane kłamstwa.
    Wcinasz się często w dyskusje i nie wnikając w przyczyny awantury za każdym razem
    przypierniczasz się do mnie, bo mnie nie lubisz i masz jakąś taką naturę, że
    powtarzasz kłamstwa wymyślone przez idiotów.
    Nie lubisz mnie, bo ci wytykam błędy i pomyłki. Wymyślasz jaki to ja jestem chamski i
    ileż to osób obraziłem na grupach. Nie wnikasz w to, że te osoby były wobec mnie
    aroganckie i chamskie jako pierwsze, a moje wypowiedzi były tylko i wyłącznie odwetem
    za ich chamstwo.

    Niestety nie potrafię się zachowywać jak Katolik i nadstawiać drugi policzek, kiedy
    biją mnie w pierwszy. Jestem z tych, którzy nigdy nie atakują jako pierwsi, ale
    zawsze oddają w dwójnasób.
    Prześledź wątki z moim udziałem i znajdź choć jeden przypadek, kiedy kogoś obraziłem
    lub mu ubliżyłem jako pierwszy.
    Ale odpuść sobie Zenusia i Adasia, bo w ich przypadku animozje wobec mojej osoby
    wędrowały z forum na forum, z jednego wątku do drugiego, a poza tym początku to
    trudno by się już doszukać. Poza tym Zenek atakuje mnie nawet jak go pochwalę. Jak
    choćby dla przykładu w temacie: "czy w Polsce można wybudować taki dom?".

    Zacznij więc myśleć i patrz jakie są relacje pomiędzy mną, a osobami o wysokiej
    kulturze, które udzielają się na grupach. Czy dochodzi do zatargów między nami i czy
    kiedykolwiek sobie ubliżaliśmy np. Budyn, Mateusz Bogusz, Irek.N, J.F., Mateusz
    Viste, Illeo, Jakub Rakus, Sebastian Rusek i wielu innych, których tu nie wymieniłem,
    a zasługują na to.

    Nie czerp wzorców od awanturników pokroju Zenka i jemu podobnych, bo będziesz
    postrzegany tak samo jak oni.
    Co do awantur z moim udziałem to schemat się powtarza. Wypowiem się i zaraz któryś z
    "geniuszy" kierowany animozjami do mojej osoby zaczyna mnie dyskredytować i wypisywać
    jakieś zmyślone historie. Ja wytykam ich błędy merytoryczne i zaczyna się "chamówka"
    z ich strony, a ja nie pozostaję im dłużny.

    To, że jesteś osobą, która nie jest wulgarna, nie oznacza, że mnie nie obrażasz
    swoimi wypowiedziami i tylko dlatego daję Ci szansę, aby zakończyć tę czczą polemikę,
    bo nie jesteś wulgarny. Ale co z tym zrobisz tylko od Ciebie zależy. Ja staram się
    nie żywić urazy do osób z którymi się posprzeczałem o ile te osoby nie są wyjątkowo
    chamskie i wredne.

  • 506. Data: 2021-07-10 22:20:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > To też jest bardzo słuszne spostrzeżenie. Mojemu adwersarzowi chodzi
    > jednak nie o logistykę zakupową, tylko o ekologię i ekonomię produkcji
    > żywności. Uwierzył, że istnieje prosta reguła: mając określony fundusz
    > i przestrzeń na ziemi, można mieć albo dużo jedzenia roślinnego, albo
    > mało mięsa. To nieprawda. Kurze udka są tańsze od ziemniaków.

    Może na obszarach zasobnych w wodę, a takich coraz mniej, takie proste
    przełożenie by się sprawdziło. Ale są tereny, na których trudno uprawiać
    cokolwiek, a co dopiero łany pszenicy, warzywa, czy ukochany zastępnik
    mięsa w postaci soi.

    > Nie bez
    > przyczyny. A za najbardziej nieekologiczną żywność uznaje się dzisiaj
    > owoce awokado. Nie daltego, że to jakaś diabelska roślina. Ludzie
    > nabrali na smaczliwkę takiego apetytu, że areał upraw wciąż rośnie,
    > a do podlewana wysuszane są kolejne rzeki. To prawie tak paskudne, jak
    > trawniki (od których się zaczęło).

    Tak na marginesie, jak zaskoczyła mnie ostatnio aktualizacja dziecięcych
    bajek - już nawet jeden odcinek "Barbapapy" jest poświęcony
    nieekologicznemu awokado.

    --
    Ewa

  • 507. Data: 2021-07-10 22:33:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    ?

    > Chamstwo to nie tylko wulgaryzmy, ale także wszelkie złośliwości, sarkazmy, drwina
    i wymyślane kłamstwa.

    Po raz kolejny prosze- daj linka gdzie wobec Ciebie byłem chamski i/ lub kłamałem.
    Ps
    Przejrzyj kilka ostatnich Swoich postów chociażby na tej grupie
    Wulgaryzmy i chamskie teksty tam są czy nie?
    No i bzdurzysz odnośnie Twoich dyskusji, pomijając Zenka zawsze chamstwo pierwsze z
    Twojej strony jest.
    Chcesz linki to podlinkuje jakby co.

  • 508. Data: 2021-07-10 23:38:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-10 o 22:33, Kris pisze:
> [...]
    > Wulgaryzmy i chamskie teksty tam są czy nie?
    > No i bzdurzysz odnośnie Twoich dyskusji, pomijając Zenka zawsze chamstwo pierwsze z

    Ależ proszę bardzo, pierwsza z brzegu dyskusja nawet w tym wątku:

    W dniu 2021-07-01 o 22:39, Kris pisze:
    > Kolejnej Twojej opowieści dziwnej treści start...
    > To już po raz kolejny przestaje mnie dziwić że inwestorzy pogonili Ciebie.
    > Układanie styro na posadzce 50 roboczodnioeek czy tam 600 godzin
    > ?
    > Chcesz ilością głupoty przebić wątek o wodnym chlebie?
    > Nie tak dawno blazniles się o tym rzekomym domu chrześniaka w temacie PC i fv i
    Myjek Ciebie prostował ale tutaj to przesadziłeś ostro po raz kolejny

    Nie zrozumiałeś o czym była mowa w tej dyskusji i dlaczego tak długo
    szło nam układanie tego styropianu, ale od razu w chamski sposób mnie
    zaatakowałeś, przytaczając kłamstwa debila, który sobie wymyślił
    historyjkę o "wodnym chlebie" i ją teraz serwuje. Historyjka, która jest
    zmyślona, bo zenuś nie zrozumiał o czym ja pisałem i co liczyłem, tak
    jak Ty nie zrozumiałeś o co chodziło w tym styropianie. Tutaj niczym się
    nie różnicie od siebie: jednakowo wychodzicie na idiotów, jednakowo
    jesteście chamscy i jednakowo jesteście wredni i złośliwi.

    Zaserwowałeś w swojej wypowiedzi chamstwo i kłamstwa, bo:

    - ani mnie nie pogonili inwestorzy. Nie znasz mnie, nie znasz mojego
    warsztatu, ani mojej wiedzy, ani umiejętności, ani relacji z moimi
    klientami. Na jakiej podstawie mnie sądzisz i oceniasz. Kto Ci dał takie
    prawo?

    - ani też prawdą nie jest to, że potrzebuję tyle czasu na ułożenie
    styropianu, a to, że tak wyszło było spowodowane tym, że trzeba było
    prawie w każdej płycie styropianu wycinać bruzdy, a w wielu płytach tych
    bruzd było po kilka w różnych kierunkach. Dałem to jako przykład jak
    pracochłonne jest takie wycinanie styropianu, które proponował zenuś
    jako tanie budowanie licząc, że przyjdą robole-frajezy i mu to będą
    wycinać za damski ch... Ale Ty zamiast wyśmiać zenusia, bo była to jedna
    z jego największych głupot to mu do dupy włazisz bez wazeliny i się do
    mnie przypierdalasz.

     - ani prawdą nie jest, że Myjk mnie prostował, bo nie można prostować
    tego co było faktem tzn. podałem ceny takie, jakie usłyszałem od kilku
    lokalnych firm w tym od kolegi, który prowadzi taką firmę. To tak jak
    byś próbował zmienić fakty.

    - ani też prawdą nie jest historyjka o wodnym chlebie, którą sobie zenuś
    wymyślił, ale fajnie można taką głupotą komuś dopierdolić. Ale tego typu
    historyjki tylko świadczą o głupocie tych co je powtarzają.

    Ustosunkuj się więc do swojej wypowiedzi i przekonaj mnie, że nie była
    ona z Twojej strony chamskimi złośliwościami.

    Czekam też, abyś teraz wskazał choć jedną moją wypowiedź, w której jako
    pierwszy komuś ubliżyłem lub kogoś obraziłem lub wyśmiewałem. Jeżeli
    masz odrobinę rozumu i honoru i nie przedstawisz mi takiej, mojej
    wypowiedzi to będziesz miał na tyle odwagi, że mnie przeprosisz za swoje
    chamstwo i szerzenie kłamstw pod moim adresem.

  • 509. Data: 2021-07-10 23:56:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 10 lipca 2021 o 22:20:53 UTC+2 FEniks napisał(a):

> [...]
    > Tak na marginesie, jak zaskoczyła mnie ostatnio aktualizacja dziecięcych
    > bajek - już nawet jeden odcinek "Barbapapy" jest poświęcony

    Postaram się być uprzejmy, co sprawi mi trudność po tym co napisałaś. Polska jest
    trzecim producentem jabłek na świecie. Na świecie a nie w województwie np podlaskim.
    Gdzie te wyschnięte rzeki w Polsce? Gdzie przez jabłka zabrakło wody w studniach i
    ludzie z wiaderkami muszą zapierdalać z buta 15 kilometrów żeby wody na zupę
    przynieść. My nie tylko mistrzostwo świata w jabłkach mamy. W brojlerach też nie
    jesteśmy najgorsi, świń dużo hodujemy. Ogólnie eksportujemy ogromne jak na tej
    wielkość państwa ilości żywności. To jeśli pod uprawy potrzeba ogromnych ilości wody
    to my wodę do upraw chyba importujemy. Bo bez importu dawno byśmy wyczerpali
    wszystkie zapasy. Pozwolisz że spytam co się w twoim życiu takiego wydarzyło że
    odjebało ci na punkcie braku wody? Czy słuchałaś cwanych ludzi co cię w chuja zrobili
    i dałaś im na wodę w afryce. I tego że ci cos ci wdrukowali żebyś dalej ich karmila.
    A może ty blondynka jesteś? Normalny zanim coś napiszę to pomyśli.

  • 510. Data: 2021-07-11 00:37:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 10 lipca 2021 o 23:38:15 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > wypowiedzi to będziesz miał na tyle odwagi, że mnie przeprosisz za swoje
    > chamstwo i szerzenie kłamstw pod moim adresem.
    Nie wymyśliłem chuju osrany historyjki o wodnym chlebie. Napisałeś że do zrobienia
    ciasta do chleba potrzeba 20% mąki i 80% wody. I że to się potem piecze w
    temperaturze 180 stopni i zużywa 1,5kWh prądu. Jedyne co mnie może powstrzymać przed
    odpisywaniem to prawdopodobieństwo że masz rodzinę. I na niej odbijasz swoje życiowe
    porażki. Znałem kiedyś kogoś takiego jak ty. Jak się z nim zgadzać nawet jak kłamał,
    opowiadał pierdoły kto to w ogień by za takiego poszedł. Ale jak tylko zwróciło mu
    się uwage nawet w prostej sprawie to wróg do końca życia. Do tego za według niego
    doznane krzywdy mścił się na żonie i dzieciach. Znał się dokładnie na wszystkim jak
    ty. On był chory na schizofrenię. Ty też jesteś na nią chory.