  • 481. Data: 2021-07-09 01:59:50
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A jak nie powiadomię to co mi grozi?0

    paluszkiem: niuniuniu ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 482. Data: 2021-07-09 01:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pomimo bzdur jakie tutaj zacytowałes,

    Dziekuje ci za merytoryczna dyskusje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 483. Data: 2021-07-09 10:46:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 01:59:53 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.
    Chcesz merytorycznej to napisz jak oszczędzasz wodę.

  • 484. Data: 2021-07-09 14:14:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Tak sie nie da prowadzic dyskusji.

    No, fakt, nie da się. Dyskusja to nie jest wygłaszanie stanowisk.
    Na pytania trzeba odpowiadać.

    > Naprawde nie wiesz ze naukowcy wskazuja na mnostwo negatywnych
    > skutków ogromnego zwiekszenia hodowli zwierzat?

    Którzy naukowcy?

    > Powiedzenie ze kury jedza smieci to jest manipulacja a nie
    > roznorodnosc.

    To jeden z elementów tej różnorodności. Ponadto istnieją kury jedzące
    swój naturalny pokarm.

    > Piszac cos takeigo udowadniasz tylko ze nie masz pojecia jak wyglada
    > hodowla drobiu na masowa skale.

    To był opis zwyczajów żywieniowych kury jako takiej. Z hodowlą drobiu
    na masową skalę to nie ma i nie miało mieć związku.

    > Wiedza o czym?

    O tym, co kura lubi, i o tym, co czasem musi. Jeść.

    > https://media.wwf.pl

    Mogę to przyjąć jako deklarację, że już nie będzię argumentacji w rodzaju
    "naukowcy amerykańszcy odkryli" albo "uczeni radzieccy zbadali"? Bo WWF
    to nie jest instytut badawczy.

    > Soja jest obecnie tak ważnym składnikiem pasz, że przeciętny
    > Europejczyk spożywa jej ok. 61 kg rocznie, w dużej mierze
    > pośrednio poprzez drób, wieprzowinę, ser, czy mleko.

    To niewiele ponad kilogram tygodniowo. Przeciętny wegetarianin, który
    zamiast per procura (pro kura), postanowił osobiście zjadać soję, zjada
    podobne ilości. Czy panie i panowie z WWF aby napewno dobrze przemyśleli
    swoje żale? Czy korzystali przy tym z wiarygodnych źródeł? Mogę prosić
    o osobisty komentarz?

    --
    Jarek

  • 485. Data: 2021-07-09 16:47:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 22:30:52 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > A co cię to kurwa obchodzi? Zajmij się swoją dupą, a nie obrabianiem
    > dupy komuś. Zapewne w twoim rodzinnym domu to tylko się zajmowaliście
    > plotkami i obgadywaniem sąsiadów, znajomych oraz rodziny. Stąd masz we
    > krwi plotkarstwo i ocenianie ludzi na podstawie plotkarskich, kłamliwych
    > pomówień. Lubisz powtarzać to co jacyś debile piszą o innych, bo cię
    > kręcą plotki.

    Widać prawda w oczy kole. Do wymienionych wyżej dodam jeszcze np Tomasza i Janusza.
    Wielokrotnie wsczynałeś z nimi chamskie dyskusje.
    Tyle tylko że pomijając Zenka nikt w dyskusjach z Tobą chamski nie jest. Tobie jak
    zaczyna brakować argumentów to chamskie odzywki wobec wspoldyskurantow zaczynasz i
    bzdurzysz że to oni są chamscy. Będziesz dalej brnął to konkretne linki do takich
    dyskusji zapodam. Np nie tak dawna dysputa z heby, również niedawna dyskusja z
    Myjkiem czy chociażby ze mną. Chamstwo leci tylko z Twojej strony

    > Wielokrotnie się przypierdalałeś do mnie i obśmiewałeś bez powodu
    > rozpoczynając ze mną awantury, bo jakiś debil zenuś czy adaś mi
    > naubliżał wymyślając kompletne bzdury.

    Ja rozpoczynałem awantury bo Zenek cz tam Adam Tobie naubliżał?
    Czytasz czasami to co piszesz?

    > Zacznij w końcu myśleć i naprawiać świat od siebie.

    > Skończysz być chamski wobec mnie

    Wskazesz gdzie i kiedy byłem? Linki/ cytaty?

    > Może na tym już zakończmy tę czczą dyskusję, która nie prowadzi donikąd.

    Idę o zakład że nie skończysz. Naście lat już na grupach jesteśmy i pomimo tego że
    regularnie Nicki zmieniasz to styl dyskusji pozostaje bez zmian.

    > Chyba, że aż tak ci zależy, aby być traktowany na równi z zenusiem?

    Czyli?

  • 486. Data: 2021-07-09 18:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chcesz merytorycznej to napisz jak oszczędzasz wodę.

    Po to zebys za 3 dni zapytał jak oszczedzam wode? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 487. Data: 2021-07-09 19:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > No, fakt, nie da się. Dyskusja to nie jest wygłaszanie stanowisk.
    > Na pytania trzeba odpowiadać.

    Na które ci nie odpowiedziałem?

    > Którzy naukowcy?

    Własciwie wszyscy na jakich trafiam w roznych programach czy audycjach.
    Jest jakas wieksza grupa która twierdzi ze jest odwrotnie?

    > To jeden z elementów tej różnorodności. Ponadto istnieją kury
    > jedzące swój naturalny pokarm.

    O jakim procencie kur mowisz?
    Bo jednak ogroman wiekszosc to chów przemysłowy.

    > To był opis zwyczajów żywieniowych kury jako takiej. Z hodowlą
    > drobiu na masową skalę to nie ma i nie miało mieć związku.

    No własnie.
    To troche tak jakby w rozmowie o wypadkach drogowych powiedziec ze nie
    mamy z tym problemu bo na twoim ogrodzie jeszcze zadne auto sie nie
    rozwaliło.

> [...]
    > rodzaju "naukowcy amerykańszcy odkryli" albo "uczeni radzieccy
    > zbadali"? Bo WWF to nie jest instytut badawczy.

    Z ciekawości - podważasz wwf czy podane dane?
    Bo jeżeli dane to poproszę o prawidłowe.

> [...]
    > dobrze przemyśleli swoje żale? Czy korzystali przy tym z
    > wiarygodnych źródeł? Mogę prosić o osobisty komentarz?

    Zeby wyprodukować 1kg miesa wieprzowego potrzeba nawet 10-12kg paszy.
    Wiem ze zaraz napiszesz ze u kurczaka duzo mniej ale nadal jest to ZTCW
    2:1
    Jak widzisz, to nie jest jedno i to samo - czy zjadasz mieso czy
    skracasz łancuch pokarmowy i zjadasz rosliny.
    Zeby nie było - niech pierwszy rzuci kamieniem...
    Uwielbiam mieso i chociaz staram sie je mocno ograniczac to roznie z
    tym bywa.
    Ale praktycznie wyeliminowałem z diety te wszystkie pseudo szynki...
    Jak juz to robie sobie sam raz na jakis czas suszony schab albo
    poledwice.
    Ale fakty sa jakie sa.
    Jeżeli chcesz im zaprzeczyc to podaj prosze dane na których ty sie
    opierasz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 488. Data: 2021-07-09 21:31:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 lipca 2021 o 20:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania"
    Na karmieniu świń się nie znam. Internet się na tym jak na wszystkim zna. Na stronie
    wyglądającej że jest dla fachowców znalazłem coś takiego. Cytuję żeby nie był że sam
    wymyśliłem.
    - Przyrosty i zużycie paszy zależy od wielu czynników - od firmy, która żywi, od
    warunków danej fermy, od pory roku. Przyrosty dzienne wychodzą średnio 850 g, to są
    bardzo duże przyrosty. W tej chwili przy dobrej genetyce zużycie paszy waha się u nas
    2,6-2,75 kg/ kg przyrostu - tłumaczy specjalista.
    Wyjaśnisz skąd ci się wzięło 10-12 kilogramów paszy na przyrost jednego kilograma?
    Sprawdziłem ile kosztuje kilogram paszy dla tuczników. Kosztuje ok złotówki. Jeśli
    świnia by zjadała 10 kilogramów. Albo inaczej. Zadanie. Świnia zjada 1000 kilogramów
    paszy i jedzie do do rzeźni.W rzeźni za kilogram tucznika placa rolnikowi 6,70.
    Policz ile dopłaci do hodowli rolnik który sprzeda do rzeźni 100 świń, każda waży 100
    kilogramów. Dla 2,7 kilograma na kilogram nie musisz liczyć bo od razu widać że
    rolnik zarobi. Jesteś tak bezczelny że przechodzi to ludzkie pojęcie. Sądzisz że
    tylko ty masz internet i nikt inny nie jest w stanie sprawdzić czy prawdę piszesz. Po
    raz kolejny zostałeś złapany na kłamstwie. A co do tego że jak napiszesz jak
    oszczędzasz wodę to za trzy dni znowu spytam. Niby skąd to wiesz jak nigdy nie
    napisałeś jak oszczędzasz wodę.

  • 489. Data: 2021-07-09 22:50:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-09 o 16:47, Kris pisze:
> [...]
    regularnie Nicki zmieniasz to styl dyskusji pozostaje bez zmian.

    Kłamiesz. O ile twój kochanek jest po prostu głupi i dlatego pisze
    nieprawdę o tyle ty jesteś zwykłym, parszywym i wrednym kłamcą. Poza tym
    jesteś zwykłą pierdołą i plotkarzem.

  • 490. Data: 2021-07-09 23:20:10
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Tak więc ostrożnie
    > z sugestiami, że (w skali świata) łatwo jest zastąpić jedzenie
    > mięsa jedzeniem listków i korzonków.

    Dla zobrazowania warto sobie zrobić eksperyment - spróbować żywić się
    np. przez miesiąc po wegetariańsku i porównać ilościowo i objętościowo
    swoje zakupy.

    U mnie działa to tak, że im mniej mięcha jem, tym większe robię zakupy.

    --
    Ewa