  • 471. Data: 2021-07-07 20:10:14
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 15:13:28 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    ,?
    > Zauważyłeś, że awantury są tylko z tobą i z twoim kochankiem zenusiem?

    Kłamiesz i znowu chamski jesteś.

    > Nie wszczynajcie awantur ty i twój kochanek zenuś, a nie będzie żadnych
    > pyskówek.

    Większość postów z Twoim udziałem kończy się chamstwem z Twojej strony.
    Np niedawna dyskusja z Myjkiwm, dyskusja z heby, Twoje dyskusje z Plaszczycą itp.
    Długo by wymieniać

    Pieniacz chamski jesteś.
    I teoretyk.

  • 472. Data: 2021-07-07 22:30:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 20:10, Kris pisze:
    > Większość postów z Twoim udziałem kończy się chamstwem z Twojej strony.
    > Np niedawna dyskusja z Myjkiwm, dyskusja z heby, Twoje dyskusje z Plaszczycą itp.
    > Długo by wymieniać

    A co cię to kurwa obchodzi? Zajmij się swoją dupą, a nie obrabianiem
    dupy komuś. Zapewne w twoim rodzinnym domu to tylko się zajmowaliście
    plotkami i obgadywaniem sąsiadów, znajomych oraz rodziny. Stąd masz we
    krwi plotkarstwo i ocenianie ludzi na podstawie plotkarskich, kłamliwych
    pomówień. Lubisz powtarzać to co jacyś debile piszą o innych, bo cię
    kręcą plotki.

    Wielokrotnie się przypierdalałeś do mnie i obśmiewałeś bez powodu
    rozpoczynając ze mną awantury, bo jakiś debil zenuś czy adaś mi
    naubliżał wymyślając kompletne bzdury.

    Zacznij w końcu myśleć i naprawiać świat od siebie.

    > Pieniacz chamski jesteś.
    > I teoretyk.

    Za to ty jesteś praktyk we wchodzeniu w dupę zenusiowi bez wazeliny.
    Skończysz być chamski wobec mnie to i ja nie będę się odwdzięczał tobie
    tym samym.

    Może na tym już zakończmy tę czczą dyskusję, która nie prowadzi donikąd.
    Chyba, że aż tak ci zależy, aby być traktowany na równi z zenusiem?

  • 473. Data: 2021-07-08 00:03:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 22:30:52 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Może na tym już zakończmy tę czczą dyskusję, która nie prowadzi donikąd.
    > Chyba, że aż tak ci zależy, aby być traktowany na równi z zenusiem?
    No dobra. Wyrzygales się i ci lepiej. To teraz daj przepis na wodny chleb. A jeśli
    to tajemnica to napisz jak oszczędzasz wodę. Nawet jak nie oszczędzasz to dasz sobie
    radę. Budzik twierdzi że wiele razy pisał jak to robi. Poczytaj go i będziesz
    wiedział co napisać.

  • 474. Data: 2021-07-08 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Gdzieś tam wyzej/ niżej pisałeś o szacunku do rozmówców.
    > Więc jak coś piszesz to chociaż linka zapodaj.
    > Żby nie było jak z krowami którym wody w Wiśle powinno braknąć z
    > nie tak odległej dyskusji.

    Hmm, szacunek ma polegac na tym, ze do kazdej podawanej informacji daje
    sie linka?
    No to nikt tu nikogo nie szanuje.

    Ale prosze bardzo:
    google -> ilosc produkowanego miesa
    i np pierwszy link:
    https://naukawpolsce.pap.pl/aktualnosci/news%2C32721
    %2Craport-wiekszy-
    dobrobyt-i-wieksza-konsumpcja-miesa-na-swiecie.html

    BTW ja nic takiego nie sugerowałem, jakoby krowom miało wody w wisle
    brakowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 475. Data: 2021-07-08 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > Niczego nikomu nie sugeruję. Przeciwnie, oceniam sytuację tylko
    > na podstawie poznanych faktów. Rośnie produkcja w przemysłowych
    > hodowlach, głównie drobiu. Mięso z kurczaków karmionych odpadami
    > kosztuje w sklepie mniej, niż ziemniaki. Sytuacja podona do tej
    > opisanej wyżej i dotyczącej pasterstwa. Nie da się zastąpić
    > przeogromnego kurnika uprawą zdrowych warzyw, ekonomia na to
    > nie pozwala. Z tym że w przeciwieństwie do wypasu, taki kurnik
    > nie jest ani zrównoważony, ani ekologiczny. Tak więc ostrożnie
    > z sugestiami, że (w skali świata) łatwo jest zastąpić jedzenie
> [...]

    Znów musze powiedziec ze twoja zdanie idzie wbrew opiniom naukowców.
    No ale skoro starałes sie uproscic sprawe w ten sposób ze hodowla
    zwierzat nie wymaga upraw bo przeciez kury jedza smieci...
    Ze tez nie wiedza o tym rolnicy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 476. Data: 2021-07-08 13:42:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Znów musze powiedziec ze twoja zdanie idzie wbrew opiniom naukowców.

    A tak konkretnie którym opiniom i których naukowców?

    > No ale skoro starałes sie uproscic sprawe w ten sposób ze hodowla
    > zwierzat nie wymaga upraw bo przeciez kury jedza smieci...

    Starałem się przedstawić sprawę wraz z całą jej różnorodnością.
    W opozycji do tego, jak robią to dziennikarze czy inni internetowi
    trywializatorzy, którzy w dodatku usiłują przy tym doprawić gębę
    nauce. Naukowcy od kur zaliczają te stworzenia do "ptaków grzebiących".
    Zaiste, ptaszysko to nie wymaga, żebyśmy mu coś uprawiali. Łazi po
    gumnie, grzebie pazuram, a co wygrzebie smakowitego, to zjada.
    Jeśli kurze (niekoniecnie ślepej) trafi się ziarno, to zje. Chętniej
    jednak glizdę, robaka lub inna faunę. Nie, zdecydowanie nie jest to
    ptak wybitnie roślinożerny. Kura w klatce nie ma żadnego wyboru --
    można dać jej pszenicę, ale taniej wyjdzie mączka zrobiona z odpadów
    przemysłu przetwórstwa rybnego.

    > Ze tez nie wiedza o tym rolnicy...

    Wiedzą o tym dobrze. Radzę kiedyś porozmawiac z nimi i zapytać.

    Jarek

    --
    Lata ptaszek po ulicy,
    Szuka sobie ziarn pszenicy.

  • 477. Data: 2021-07-08 13:47:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 lipca 2021 o 12:59:53 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    > sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert
    Jak nie sugerowales że przez zwierzęta nie wysychają rzeki to po co robisz aferę że
    wodę trzeba oszczędzać. Zwierzęta hodują ludzie tylko tam gdzie mogą je wykarmić
    czyli tam gdzie jest woda. Znowu się powolujesz na bliżej nikomu nie znanych
    naukowcow. Nie chcesz napisać jak oszczędzasz wodę to chociaż napisz skąd masz
    gwarancję że akurat ci naukowcy na których sie powolujesz mają racje. Jaka poprzednio
    napisałem że niemieccy naukowcy uznali niemcow za wyższa rasę to udawałes że nie
    widziałeś.

  • 478. Data: 2021-07-08 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak nie sugerowales że przez zwierzęta nie wysychają rzeki to po
    > co robisz aferę że wodę trzeba oszczędzać.

    A ty znowu udowadniasz ze nic nie zrozumiałes... Wow...

> [...]
    > napisać jak oszczędzasz wodę to chociaż napisz skąd masz gwarancję
    > że akurat ci naukowcy na których sie powolujesz mają racje.

    Mozesz sie powołac na inne dane.

    > Jaka
    > poprzednio napisałem że niemieccy naukowcy uznali niemcow za
    > wyższa rasę to udawałes że nie widziałeś.

    Z debilnymi uwagami nie mam zamiaru dyskutowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 479. Data: 2021-07-08 18:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski j...@l...waw.pl ...

    > A tak konkretnie ktĂłrym opiniom i ktĂłrych naukowcĂłw?

    Tak sie nie da prowadzic dyskusji.
    Naprawde nie wiesz ze naukowcy wskazuja na mnostwo negatywnych skutkĂłw
    ogromnego zwiekszenia hodowli zwierzat?

    > Starałem się przedstawić sprawę wraz z całą jej różnorodnością.

    Powiedzenie ze kury jedza smieci to jest manipulacja a nie
    roznorodnosc.

> [...]
    > smakowitego, to zjada. Jeśli kurze (niekoniecnie ślepej) trafi się
    > ziarno, to zje. Chętniej jednak glizdę, robaka lub inna faunę.

    Piszac cos takeigo udowadniasz tylko ze nie masz pojecia jak wyglada
    hodowla drobiu na masowa skale.

> [...]
    > wyjdzie mączka zrobiona z odpadów przemysłu przetwórstwa rybnego.

    > Wiedzą o tym dobrze. Radzę kiedyś porozmawiac z nimi i zapytać.

    Wiedza o czym? Ze te cały czas zwiekszajace sie obszary upraw idace na
    potrzeby hodowli to jest bzdura bo przeciez nikt tego nie potrzebuje?

    https://media.wwf.pl/pr/492302/apetyt-na-samozaglade
    -jak-zjadanie-
    zwierzat-zabija-nasza-planete
    Zachodnia dieta – bogata w mięso, nabiał i przetworzoną żywność –
    sprawia, że plony roślinne zamiast do potrzebujących ludzi przeznaczane
    są na wykarmienie naszego żywego inwentarza. Uprawa roślin
    wysokobiałkowych wykorzystywanych do produkcji pasz, konsumuje coraz
    więcej terytorium i zasobów. Soja jest obecnie tak ważnym składnikiem
    pasz, że przeciętny Europejczyk spożywa jej ok. 61 kg rocznie, w dużej
    mierze pośrednio poprzez drób, wieprzowinę, ser, czy mleko[4]. Ile soi
    zawierają średnio te produkty możesz zobaczyć tu. Jeśli globalny popyt
    na produkty zwierzęce i odzwierzęce wzrośnie zgodnie z oczekiwaniami,
    szacuje się, że produkcja soi będzie musiała wzrosnąć o prawie 80%, aby
    nakarmić wszystkie zwierzęta przeznaczone na nasze talerze. To
    nadwyrężenie skończonych zasobów Ziemi i siła napędowa utraty
    różnorodności biologicznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 480. Data: 2021-07-09 00:27:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 8 lipca 2021 o 18:59:54 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usun tak?e "_")
    > "Dyplomata to cz?owiek, który pamieta o urodzinach kobiety,
    Pomimo bzdur jakie tutaj zacytowałes, czyżbyś sam nie potrafil pokazać własnego
    zdania, wiadomo skąd bierzesz informacje. Ze strony organizacji "dzień bez mięsa".
    Tam zapewne udzielają się ci wszyscy wybitni naukowcy na których się powołujesz.
    Dlaczego cały czas chcesz przekierować dyskusje na inne tematy niż oszczędzanie wody.
    Zabronić takich praktyk ci nie mogę. Ale mogę przypominać o tym że sprawa dotyczy
    oszczędzania przez ciebie wody.