  • 461. Data: 2021-07-07 02:11:43
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 01:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > .
    > Sugerujesz ze ilosc zjadane miesa nie rosnie?
    > Ale wiesz ze w ciagu ostatnich 50 lat produkcja miesa zwiekszyła się
    > pieciokrotnie?
    > --
    Gdzieś tam wyzej/ niżej pisałeś o szacunku do rozmówców.
    Więc jak coś piszesz to chociaż linka zapodaj.
    Żby nie było jak z krowami którym wody w Wiśle powinno braknąć z nie tak odległej
    dyskusji.

  • 462. Data: 2021-07-07 08:47:58
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 02:04, Kris pisze:
    > wtorek, 6 lipca 2021 o 22:38:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .

    > Za życie i zdrowie wielu tysięcy ludzi Twoja pieczątką odpowiada a Ty tracisz 3
    tygodnie na układanie styropianu u kogoś z rodziny?
    > Pod prokuratora to podlega wg mnie.
    > Bajkopisarzu

    Widzę leków zapomniałeś wziąć i spać nie możesz.

    Zaparz sobie meliski. Na głowę i tak ci nie pomoże, ale pozwoli ci w
    miarę normalnie spać i nie pisać głupot na forach, robiąc z siebie
    idiotę po raz kolejny.

    P.S. Zapewne jesteś tego świadomy, że jeżeli wiesz o popełnieniu
    przestępstwa to zgodnie z Art.304 Kodeksu Postępowania Karnego, masz
    obowiązek powiadomienia prokuratury lub policji.

  • 463. Data: 2021-07-07 08:48:17
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    obciążeniem. Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    nie wsadza się jednocześnie dwóch gwoździ trzymanych w dwóch rekach do dziurek w
    kontakcie.

    chleb? Daj przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    Tym jesteś co jesz. Ty jesz chleb wodny.

    w kontakcie. Ta sama milcząca większość jeśli nie wie to może mieć przeczucie że
    przed taką sytuacją różnicowka nie zabezpiecza.
    Albo nie będziesz wiedział bo ty zwyczajnie głupi jesteś.

    ...., a na grupach zenka-chu...

  • 464. Data: 2021-07-07 08:51:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 02:11, Kris pisze:
> [...]
    > Więc jak coś piszesz to chociaż linka zapodaj.
    > Żby nie było jak z krowami którym wody w Wiśle powinno braknąć z nie tak odległej

    Na szacunek to takie kanalie jak ty i twój kochanek zenek nie zasługują.
    Najpierw nauczcie się sami szanować innych.

  • 465. Data: 2021-07-07 08:56:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 01:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Stawiam na demencje starczą.

    To nie jest demencja. Zenkowi jeszcze się nie skończył PRL i cały czas
    mu się wydaje, że wciąż pracuje w UB i że jest kimś, bo tam był szychą,
    kiedy tłukł i torturował aresztowanych.

  • 466. Data: 2021-07-07 09:39:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Budzik napisał:

    > Sugerujesz ze ilosc zjadane miesa nie rosnie?
    > Ale wiesz ze w ciagu ostatnich 50 lat produkcja miesa zwiekszyła
    > się pieciokrotnie?

    Niczego nikomu nie sugeruję. Przeciwnie, oceniam sytuację tylko
    na podstawie poznanych faktów. Rośnie produkcja w przemysłowych
    hodowlach, głównie drobiu. Mięso z kurczaków karmionych odpadami
    kosztuje w sklepie mniej, niż ziemniaki. Sytuacja podona do tej
    opisanej wyżej i dotyczącej pasterstwa. Nie da się zastąpić
    przeogromnego kurnika uprawą zdrowych warzyw, ekonomia na to
    nie pozwala. Z tym że w przeciwieństwie do wypasu, taki kurnik
    nie jest ani zrównoważony, ani ekologiczny. Tak więc ostrożnie
    z sugestiami, że (w skali świata) łatwo jest zastąpić jedzenie
    mięsa jedzeniem listków i korzonków.

    Jarek

    --
    Bo my musimy być silni i zdrowi,
    choćby na skrobi, choćby na skrobi,

  • 467. Data: 2021-07-07 09:44:49
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-07 o 08:47, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > przestępstwa to zgodnie z Art.304 Kodeksu Postępowania Karnego, masz
    > obowiązek powiadomienia prokuratury lub policji.

    kris to flama zenusia. równie inteligentny jak on. obaj nadeci pieniacze.

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 468. Data: 2021-07-07 12:58:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 08:51:18 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    > Na szacunek to takie kanalie jak ty i twój kochanek zenek nie zasługują.
    > Najpierw nauczcie się sami szanować innych.

    Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski w dyskusji?
    Zauważyłeś że większość wątków z Twoim udziałem to pyskówki i chamstwo z Twojej
    strony,?

  • 469. Data: 2021-07-07 13:05:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 7 lipca 2021 o 08:47:57 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > W dniu 2021-07-07 o 02:04, Kris pisze:

    > Widzę leków zapomniałeś wziąć i spać nie możesz.

    Po co po raz kolejny z Twojej strony chamskie odzywki?

    > Zaparz sobie meliski. Na głowę i tak ci nie pomoże, ale pozwoli ci w
    > miarę normalnie spać i nie pisać głupot na forach, robiąc z siebie
    > idiotę po raz kolejny.

    Skoro piszesz " po raz kolejny" to daj linki do tych poprzednich.
    Wątki o chlebie, sznurowaniu rozdzielni, fv( dyskusja z Myjkiem), 3 tygodniowym
    rozkładaniu styropianu itp pomiń bo tam to Ty się blaznileś. Jak zresztą w większości
    dyskusji z Twoim udziałem. Nie tylko na tej grupie

    > P.S. Zapewne jesteś tego świadomy, że jeżeli wiesz o popełnieniu
    > przestępstwa to zgodnie z Art.304 Kodeksu Postępowania Karnego, masz
    > obowiązek powiadomienia prokuratury lub policji.

    A jak nie powiadomię to co mi grozi?0

  • 470. Data: 2021-07-07 15:13:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 12:58, Kris pisze:
    > Dlaczego po raz kolejny jesteś chamski w dyskusji?
    > Zauważyłeś że większość wątków z Twoim udziałem to pyskówki i chamstwo z Twojej
    strony,?

    Zauważyłeś, że awantury są tylko z tobą i z twoim kochankiem zenusiem?

    Nie wszczynajcie awantur ty i twój kochanek zenuś, a nie będzie żadnych
    pyskówek.