  • 441. Data: 2021-07-05 13:38:27
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pewnie tak.
    Dopóki Ci dziecka nie zabije brak różnicówki w gniazdku

    -----

  • 442. Data: 2021-07-05 15:07:51
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wiesz dlaczego nikt cię nie popiera jak na mnie najeżdżasz? A wielu
    > powinno bo zwyczajnie za prawdę jaka im w slipia powiedziałem mnie nie
    > lubią.

    Bo jesteś debilem i wszelkie tłumaczenia do ciebie nie docierają. Po
    prostu szkoda naszego czasu, bo i tak już mądrzejszym nie będziesz.

  • 443. Data: 2021-07-05 15:31:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jedyne co potrafisz liczyć to drobne pieniądze. Żebyś wiedział ile jeszcze musisz
    pod marketem użebrc żeby na piwo wystarczyło. Z podłączeniem zaworu było tak że
    chciałeś puste szambo napelniac kradzioną woda z wodociągu. I żeby cie nie złapali
    chciałeś to robić tak żeby nikt nie widział że w studzience cos codziennie robisz.

     OK Boomer.

  • 444. Data: 2021-07-05 15:34:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 15:08:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > Bo jesteś debilem i wszelkie tłumaczenia do ciebie nie docierają. Po
    > prostu szkoda naszego czasu, bo i tak już mądrzejszym nie będziesz.
    Jakaś bliżej nieokreślona grupę powołałes żeby twoje argumenty były silniejsze. Czy
    wy to te miliardy much jedzących gówno? Pewno tak bo ludzi, nawet głupich co by cię
    popierali nie widać.

  • 445. Data: 2021-07-05 21:49:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Roznicowka nie zabezpiecza przed porażeniem jeśli człowiek jest obciążeniem.
    Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    Za głupi jesteś zenusiu, aby zrozumieć co to jest ochrona poprzez
    "Samoczynne Wyłączenie Zasilania", jak ona działa i dlaczego stosuje się
    w niej m.in. różnicówki, w szczególności w układach sieciowych TT.

    Poza tym wytłumacz w jaki sposób dzieciak miałby być obciążeniem?

  • 446. Data: 2021-07-06 02:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Napiszesz jak oszczędzać wodę?

    A czego nie zrozumiałes w poprzednich odpowiedziach?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 447. Data: 2021-07-06 11:41:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 03:00:01 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    >
    > A czego nie zrozumiałes w poprzednich odpowiedziach?
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    > Bird Johnson
    Nie było poprzednich wypowiedzi. Nigdy nie napisałeś jak ty oszczędzasz wode. Chociaż
    żeby być sprawiedliwym muszę przyznać że raz probowales. Ciekawe czy pamiętasz kiedy
    i że się okazało że ten sposób z oszczędzaniem wody nie ma nic wspólnego.

  • 448. Data: 2021-07-06 12:27:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Chciałeś zabłysnąć a wyszedłeś na krzyżówkę budzika z uzyszkodnikem.

    > I tak nie zrozumesz. Ale to nie twoja wina. Za mały byłeś żeby wiedzieć że nie
    wsadza się jednocześnie dwóch gwoździ trzymanych w dwóch rekach do dziurek w
    kontakcie.

    Za głupi jesteś aby zrozumieć, że obecnie dzieci nie mają takich
    wyrafinowanych zabawek, bo stanowcza większość modeli gniazd posiada
    blokady przed wsadzeniem gwoździ. Nie dość, że dzieciak musiałby
    jednocześnie wsadzać dwa gwoździe i to bardzo równomiernie to jeszcze te
    gwoździe musiałby mieć stępione i zaokrąglone szpice i jeszcze dzieciak
    musiałby być atletą, żeby wcisnąć gwoździe z odpowiednią siłą, która
    przesunie zapadki.

    Ponadto w sprzedaży są specjalne wkładki-zatyczki, których nie da się
    wyjąć bez odpowiedniego kluczyka.

    Tak, wiem, że u ciebie jest to możliwe, bo u ciebie gniazda są
    porozpierdalane i styki są na wierzchu, a gniazda podłączasz starymi
    symetrycznymi przewodami antenowymi, czym już się chwaliłeś
    kilkakrotnie. Ale na szczęście takie stare, bezmyślne i skąpe pryki jak
    ty to rzadkość.

    Dalej pytam? "W jaki sposób dzieciak miałby być obciążeniem?"

    Nie pytam o ciebie, bo ty jesteś z rodziny patogennej, ale piszemy o
    normalnej polskiej rodzinie, która dba o swoje dzieci.

  • 449. Data: 2021-07-06 12:35:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 12:27:42 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie pytam o ciebie, bo ty jesteś z rodziny patogennej, ale piszemy o
    > normalnej polskiej rodzinie, która dba o swoje dzieci.
    Zawsze głupsi pytają mądrzejszych. Pytaj dalej. Upiekłes ostatnio wodny chleb? Daj
    przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

  • 450. Data: 2021-07-06 12:47:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Zawsze głupsi pytają mądrzejszych. Pytaj dalej. Upiekłes ostatnio wodny chleb? Daj
    przepis. Uratujesz miliardy ludzi od głodu.

    Masz rację i do tego będąc debilami, zadają debilne pytania: "Upiekłes
    ostatnio wodny chleb?"

    Jak widać zenusiu, inteligencja to nie jest twoja mocna cecha. Ba...,
    wręcz rzekłbym, że jest to cecha całkowicie ci obca.