  • 541. Data: 2015-01-06 01:17:16
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 00:36:50 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    rolne, wolne zawody. Najdziwniejszy socjalizm jaki był w demoludach.

    wspominam lata dzieciństwa. Później ja byłem rzemieślnikiem. Też mi się dobrze żyło.
    Widziałem jak się żyło innym.

    > nie wszyscy byli rzemieślnikami

    > mniej narzekali co nie znaczy, że żyło im się lepiej. Żyło im się dużo
    > gorzej
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Kłamiesz. A jeśli Tobie żyło się gorzej to znaczy że miałeś rodziców alkoholików.
    Miałeś niefart że urodziłeś się w rodzinie patologicznej. Patologia społeczne jest
    niezależna od żadnego systemy politycznego czy gospodarczego.

  • 542. Data: 2015-01-06 01:33:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 00:35:53 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > dlaczego ten system był niewydolny.
    > Po pierwsze sojusznicy pilnowali nas, abyśmy się zbyt szybko nie bogacili.
    > Po drugie zachód nakładał na nas embarga, z powodu których trudno było
    > kupić za granicą, a jeszcze trudniej sprzedać.
    > Jedno jest pewne. Wtedy nie było takiego skurwysyństwa i złodziejstwa
    > jak obecnie.
    > Każdy kto chciał pracować, pracował i zarabiał, a do tego miał o wiele
    > lepszą opiekę medyczną niż obecnie i nie musiał się włóczyć po sądach,
    > aby ZUS wywiązał się z obowiązujących świadczeń.

    Był jeszcze jeden powód dla którego było gorzej niż w NRFie. Teraz się mówi ze
    chińskie towary są tanie bo Chińczycy pracują za miskę ryżu. W tamtych czasach my
    byliśmy chinami dla zachodu.

  • 543. Data: 2015-01-06 09:41:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >ja mam udowadniać twoje kłamstwa?

    ty masz udowadniać swoje kłamstwa, ja nie mam czego

  • 544. Data: 2015-01-06 09:44:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-01-05 o 21:55, masti pisze:

    >Myk polega na tym, ze wyzej pisales o Twoich rekach zbroczonych krwia razem
    >z poprzednimi pokoleniami, a teraz piszesz zeby udowodnic klamstwa. No to
    >jak jest z tym gwalceniem? Jestes odpowiedzialny czy nie? :-)

    Buuuuu, popsułeś mi zabawkeee..eee...eee :_(

  • 545. Data: 2015-01-06 09:48:11
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Więc katolicy są czyści jak łza.

    Zapisz sobie w kajeciku, może zostanie ci cos z tej pożal się Boże dyskusji:
    katolicy to grzesznicy i można ich uznać za "czystych jak łza" tylko wtedy,
    jeśli żałujący grzesznik może być za takiego uznany

  • 546. Data: 2015-01-06 10:44:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 23:41, Uzytkownik pisze:
    > ROTFL
    > O czym Ty piszesz?
    > W roku 1988 jeszcze
    A Gorbaczow od kiedy rządził? Od kiedy ZSRR przeżywało kryzys, nie tylko
    ekonomiczny? Tego typu kraj nie upada ot tak, po pstryknięciu palcami -
    cały proces trwał przynajmniej od połowy lat '80.

    > Ja niczego nie sugeruję. Wnioski niech każdy wyciąga sam. Ja już je
    > wyciągnąłem w latach 80-tych. Może dlatego, że miałem informacje prawie
    > z pierwszej ręki - od brata, który był zawodowym wojskowym.
    Rany. Ruchy wojsk mamy także teraz. To jeszcze nie znaczy, że te wojska
    gdzieś wejdą. Po to te wojska są, żeby nimi straszyć. W każdym razie na
    podstawie ruchów wojsk przy granicach, nigdy bym nie powiedział, że
    Jaruzelski uratował życie kilkunastu, czy kilkudziesięciu tysiącom
    Polaków, wprowadzając stan wojenny.

    > W Moskwie, na Kaukazie, Uralu ....
    > Wybacz, ale zadajesz pytania na poziomie przedszkolaka
    Wybacz, ale odnoszę podobne wrażenie odnośnie Ciebie. Gdzie miały być
    rozlokowane wojska kraju, którego doktryna wojenna wyglądała, jak
    wyglądała, które od 1945 roku kontrolowało kraje Europy Wschodniej, a w
    planach jego przywódców był podbój części zachodniej?

    Maciek

  • 547. Data: 2015-01-06 11:46:48
    Od: "Winiecki" <a...@d...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A co powiesz na temat grzechu pierworodnego?
    > Wszak jesteś nim obarczony, a przecież Ciebie tam nie było.
    > A niby dlaczego wg KK Maryja jest jedynym człowiekiem wolnym od tego
    > grzechu?
    > Poza tym po co cały ten cyrk z jej "wiatropylnością"?
    >
    > Widzisz do jakich absurdów doprowadza doktryna KK.

    Tam nie było wiatropylności, tam anioł wstąpił.

  • 548. Data: 2015-01-06 12:34:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-06 o 10:44, Maciek pisze:

    > A Gorbaczow od kiedy rządził? Od kiedy ZSRR przeżywało kryzys, nie tylko
    > ekonomiczny? Tego typu kraj nie upada ot tak, po pstryknięciu palcami -
    > cały proces trwał przynajmniej od połowy lat '80.

    A problem, który doprowadził do stanu wojennego to lata 1980 i 1981
    kiedy ZSRR było jeszcze mocne.
    Kiedy z ZSRR zaczęły się problemy to polscy politycy KC PZPR to
    wykorzystali i doprowadzili do "okrągłego stołu".
    Jednym z niewielu polityków, który naciskał na zwiększenie pluralizmu w
    polskiej polityce był właśnie Wojciech Jaruzelski.
    To właśnie dzięki niemu i kilki innym politykom doprowadzono do
    zlikwidowania przywódczej roli partii PZPR i dopuszczenia do władzy
    innych partii oraz związków zawodowych.

> [...]
    > podstawie ruchów wojsk przy granicach, nigdy bym nie powiedział, że
    > Jaruzelski uratował życie kilkunastu, czy kilkudziesięciu tysiącom

    Poczytaj trochę o tamtych czasach.
    Kiedyś takie informacje przekazywano drogą "pantoflową", a teraz w dobie
    internetu wszystko jest na wyciągnięcie ręki.

> [...]
    > wyglądała, które od 1945 roku kontrolowało kraje Europy Wschodniej, a w
    > planach jego przywódców był podbój części zachodniej?

    Piszesz bzdury. Plany ZSRR nigdy nie przewidywały podboju części
    zachodniej Europy, gdyż było to niemożliwe.
    Po konferencjach: teherańskiej, jałtańskiej i poczdamskiej, "wielka
    trójka" jednoznacznie ustaliła podział Europy oraz podział wpływów.
    Gdyby któreś z państw "wielkiej trójki" chciało ten stan zmienić to
    zakończyłoby się to kolejnym konfliktem światowym, ale na znacznie
    większą skalę niż II WŚ, bo już z bronią atomową, która stała się
    straszakiem.
    ZSRR oraz alianci skupiali się na utrzymaniu aktualnego stanu rzeczy.
    Przy czym ZSRR miało o wiele trudniej, gdyż NRD, Polska Czechosłowacja,
    Węgry, Rumunia i Jugosławia miały więcej wspólnego z zachodem niż z
    komunistami, zwłaszcza, że Jugosławia pokazała ZSRR gdzie ich serdecznie
    mają w wielkim poważaniu.
    Niestety te ciągotki do zachodu ludność tych państw zawsze przejawiała i
    ZSRR bało się utraty wpływów.
    Tak naprawdę to zachód próbował zmienić ten stan rzeczy finansując i
    wspierając finansowo demonstrantów w krajach, pozostających pod wpływami
    ZSRR.

  • 549. Data: 2015-01-06 13:45:55
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 6 stycznia 2015 12:34:54 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > Tak naprawdę to zachód próbował zmienić ten stan rzeczy finansując i
    > wspierając finansowo demonstrantów w krajach, pozostających pod wpływami

    Byś się zdziwił. Stalin miał realny plan podbicia całej Europy. I by go zrealizował
    bo to był prosty, skuteczny i na miarę ZSRR plan. Tylko Hitler mu spierdolił
    marzenia. Wołoszański zrobił o tym program. Kopara mi opadła jak oglądałem. Blef
    Stalina , taki chyba ma tytuł.

  • 550. Data: 2015-01-06 14:05:17
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 23:28, masti pisze:

    > nie. ty wierzysz, że powiedział

    Pewnie chcesz jeszcze dowodu, poświadczonego notarialnie, czterech różnych
    skrybów napisało podobnie na podstawie przekazów ale tobie to oczywiście
    nie wystarczy, więc spadaj, nie mam o czym z tobą dyskutować.

    --
    Pozdr

    Janusz_K