  • 11. Data: 2016-02-02 23:01:10
    Temat: Re: O dobrodusznosci i charytatywnosci w rozumieniu zwolenników KK, zwlaszcza kolegi Budynia
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 22:06, Budyń pisze:

    > przez kościół to musi być uczciwe, a ludzie nieskazitelnie czyści.
    > a kto tak mowi? statystyka mówi ze przekretów i innych rzeczy złych jest mniej w
    takich srodowiskach. Ale chyba nikt nie mowi ze nie ma wcale. Oczywiscie są - i
    moznaby powiedziec ze sa bardziej gorszące - ksiądz złodziej pewnie zgorszy bardziej
    niz 10-ciu zwykłych złodziei.

    > beda szczegóły tej sprawy czy kij w mrowisku nie ma wsparcia?

    Jeden z poprzednich moich postów wyszedł ode mnie, ale jak widzę nie
    dotarł do serwerów, dlatego powtórzę:
    Znam to tylko z relacji tej osoby oraz jej partnera, którzy obecnie są
    bezdomnymi. Mieszkając w różnych pustostanach, wielokrotnie byli
    okradani, a raz nawet ledwo uszli z życiem z pożaru, wznieconego przez
    gnoi (prawdopodobnie studentów urządzających sobie w pobliżu imprezę
    alkoholową). Kiedy spali w nocy, ktoś rzucił do środka butelkę czy
    pojemnik z palnym płynem. Spaliła się wtedy część ich rzeczy, włącznie z
    odzieżą, którą mieli na sobie. Wybiegali z budynku w płonącej odzieży.
    Jak ich spotkam to spróbuję zdobyć więcej szczegółów i o ile mają te
    dokumenty, bo część z nich stracili podczas pożaru.

  • 12. Data: 2016-02-02 23:22:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 21:25:39 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Ale oni wystawiają fakturę na jakiej podstawie?
    > Ludzie nic nie podpisują a potem zmuszani są do zapłaty?
    > A może podpisują bez czytania?
    >

    > --
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    Jesli ktos niczego nie posiada, nie musi za nic placic, bo nie ma z czego.
    Jesliby sie okazalo, ze ktos przebywa w osrodku pomocy, a ma ukryty majatek, to jest
    oszustem i ten jego dobroczynca ma prawo sciagnac swoja naleznosc z tego majatku.

    Tak samo dziala prawo w Niemczech. Pomoc spoleczna ( Harz IV) jest skierowana do
    ludzi, ktorzy nie maja z czego zyc, oraz, ktorzy NIE POSIADAJA ZADNEGO MAJATKU.
    Jesli jakas samotna babcia zyla w zapuszczonym domku na wsi i nie miala co do gara
    wlozyc, to stawala sie beneficjentem pomocy spolecznej, dopiero, kiedy pozbyla sie
    majatku( wlasnosci domu).
    Wtedy dopiero, pomoc spoleczna oplacala jej mieszkanie, dawala na jedzenie, ubranie
    itd.
    U nas jest tak, ze ludzie oczekuja pomocy, chociaz sa wlascicielami dzialek, domow,
    maja rodzine, ktora ( ustawowo) powinna ich utrzymywac.

  • 13. Data: 2016-02-03 09:00:11
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-02-02 23:22, Marek wrote:
    > Jesli ktos niczego nie posiada, nie musi za nic placic, bo nie ma z czego.

    Nie widzę związku z moim pytaniem

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info