  • 41. Data: 2016-12-30 19:21:15
    Temat: Re: Ocieplanie piana PUR - grubosc
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-29 o 18:40, KIKI pisze:

    > A gdyby tak dać w skosy siatkę ogrodzeniową albo coś co ma jeszcze
    > większe oczka? Może być z metalu lub plastiku.

    Pochwal się jaką pianą ocieplałeś i po ile, bo pewnie nie puszki z
    castoramy.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 42. Data: 2016-12-31 00:38:26
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 30.12.2016 19:21, Janusz_k wrote:

    > Pochwal się jaką pianą ocieplałeś i po ile, bo pewnie nie puszki z
    > castoramy.

    Ocieplałem najtańszą pianą z ogłoszenia 40zł za m2 25cm. Nawet nie wiem
    czy otwarto czy zamknięto komórkowa. Ale robiłem to w ramach remontu.
    Powiem tyle, że w wiatry miałem 19 stopni i mniej, a teraz w mrozy i
    wiatry mogę mieć 28 jak odkręce kaloryfer.

  • 43. Data: 2016-12-31 23:29:22
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-12-31 o 00:38, KIKI pisze:

> [...]
    > Powiem tyle, że w wiatry miałem 19 stopni i mniej, a teraz w mrozy i
    > wiatry mogę mieć 28 jak odkręce kaloryfer.

    ok, i dla tak małego ocieplenia ci przyjechali czy miałeś znajomą ekipę.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 44. Data: 2017-01-01 01:30:12
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A od czego i jak to rozwiązali?

    Piana była kładziona na płytę OSB (jakaś jej wersja, laminowana).
    W sumie nie wiem co zmienili, przyjechali jeszcze raz, pewnie z innymi
    beczkami. Zjawisko się nie powtórzyło (to dlatego siedziałem z nimi przy
    natrysku).

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. pogoda była bardzo podobna, więc to chyba nie to.

  • 45. Data: 2017-01-01 15:38:30
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.12.2016 23:29, Janusz_k wrote:

    > ok, i dla tak małego ocieplenia ci przyjechali czy miałeś znajomą ekipę.

    Ćwiartka poddasza prawie 80m2 nie wiem czy to mało czy dużo :-)

  • 46. Data: 2017-01-01 17:32:26
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 15:38, KIKI pisze:

    > Ćwiartka poddasza prawie 80m2 nie wiem czy to mało czy dużo :-)

    Aaa to było tego trochę. Zabiłeś mi klina z tą pianą :)
    mam trochę ocieplenie zdemolowane przez kuny i zastanawiam się co z tym
    zrobić, tyle że ja chcę go rozbierać od góry fragmentami i uzupełnić
    wełnę, teraz się zastanawiam :)

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 47. Data: 2017-01-01 18:39:23
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 01.01.2017 17:32, Janusz_k wrote:

    > Aaa to było tego trochę. Zabiłeś mi klina z tą pianą :)
    > mam trochę ocieplenie zdemolowane przez kuny i zastanawiam się co z tym

    Znajomy łapie kunę od lata w klatkę i mu nie idzie :-)
    Ale dach ma niedeskowany i teraz słyszy chyba młode.
    Trzeba było deskować :-)
    Ja miałem tylko myszy w nieużytkowym i je truję płatkami z Castoramy. Są
    lata, że nie zjedzą nic, a są takie że sypię i znika a później szkielety
    widuję.

  • 48. Data: 2017-01-01 21:28:17
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-01 o 18:39, KIKI pisze:

> [...]
    > Ja miałem tylko myszy w nieużytkowym i je truję płatkami z Castoramy. Są
    > lata, że nie zjedzą nic, a są takie że sypię i znika a później szkielety

    Ja miałem podbitkę nie skończoną, przez jakiś czas był spokój aż się
    wprowadziły :( 2 lata walczyłem, odstraszacze i te sprawy, nic nie
    pomogło, w końcu skończyłem podbitkę i zapiankowałem każdą dziurkę
    większą niż 3cm to się ich pozbyłem, ale szkody zostały.

    --
    Pozdr

    Janusz_k