  • 11. Data: 2018-03-20 19:46:55
    Temat: Re: Ocieplenie stropu sufitem podwieszanym, poddasze nieużytkowe.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4c376d63-ffa9-420b-9fe0-b7c124b1601e@googlegrou
    ps.com...
    > Jak chcesz tym grzac 70 metrow kwadratowych?

    Przecież tak grzeję mój obecny dom od 12 lat o takiej własnie powierzchni i
    innego ogrzewania sobie nie wyobrazam.
    --
    Tomasz

  • 12. Data: 2018-03-20 20:36:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 marca 2018 14:12:42 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał

    > bez sensu. Na graciarnie to wystarczy strop drewniany, dużo tańszy.
    >
    > Czy strop drewniany jest dużo tańszy to bym dyskutował.
    > W obecnym domu właśnie zrobiłem sobie strop drewniany.

    ty nie zrobiłes stropu tylko jakąś rzeźbę którą rzeczwiscie ciężko porownać z
    czymkoliwek - a juz na pewno nie z teriwą

    b.

  • 13. Data: 2018-03-20 21:56:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Do tych listew mocuje się lekkie, cienkie (15mm)deski boazeryjne o
    > dlugości równej szerokości pomieszczenia., na przykład takie:
    > http://drewland.info.pl/images/zd_faza2.jpg
    Czyli boazeria na suficie. spoko da radę. a jak chcesz jeszcze zwiększyć
    izolacyjność - nawpychaj tam wełny mineralnej, albo innej substancji
    izolującej.
    ToMasz

  • 14. Data: 2018-03-22 10:20:58
    Od: r...@g...com

    W dniu wtorek, 20 marca 2018 19:44:32 UTC+1 użytkownik Tomasz napisał:
    > Izolacja może nie najlepsza ale ja buduję właśnie w stylu z przed lat 50
    > tych.
    > Mój dotychczasowy dom wybudowany przeze mnie 12 lat temu też był z takich
    > lat:
    >
    > https://www.dropbox.com/s/0afi9ji17u3trh8/DSC07103.j
    pg?dl=0

    > Ja najchętniej wybudował bym ten nowy dom jeszcze w starszym stylu
    > tylko nie mam lepszej koncepcji.

    Ale czemu nie chcesz tam dać np: wełny? Bez sensu spalać 3x więcej drewna tylko po
    to, żeby było zbudowane po staremu.

  • 15. Data: 2018-03-22 11:37:53
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik <r...@g...com> napisał

> [...]

    Ale czemu nie chcesz tam dać np: wełny? Bez sensu spalać 3x więcej drewna
    tylko po to, żeby było zbudowane po staremu.

    W domu z tego linka nad tymi deskami mam właśnie 20 cm wełny i na to podłoga
    drewniana.
    Prawdopodobnie w nowym domy zrobie dokladnie tak samo.
    Po prostu szukam jakichś jeszcze lepszych rozwiązń ale chyba pozostanę przy
    wypróbowanym.
    --
    Tomasz

  • 16. Data: 2018-03-22 13:40:13
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 22 Mar 2018 11:37:53 +0100, Tomasz wrote:
    > W domu z tego linka nad tymi deskami mam właśnie 20 cm wełny i na to
    > podłoga drewniana.

    Bardzo fajnie to wygląda. Jeśli ma być do końca "po staremu", to ta wełna
    chyba owcza? (niemyta oczywiście)

    Mateusz

  • 17. Data: 2018-03-22 14:45:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.03.2018 o 11:37, Tomasz pisze:
> [...]
    > Prawdopodobnie w nowym domy zrobie dokladnie tak samo.
    > Po prostu szukam jakichś jeszcze lepszych rozwiązń ale chyba pozostanę

    Jeżeli nowy dom będzie miał podobny metraż co stary, wykończony też
    będzie podobnie, to...jaki masz cel, przeprowadzka? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2018-03-22 15:37:45
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał

    > Jeżeli nowy dom będzie miał podobny metraż co stary, wykończony też będzie
    > podobnie, to...jaki masz cel, przeprowadzka? :-)

    550 km dalej na południe do mojego rodzinnego miasta, gdzie mieszka 20 osób
    z mojej najbliższej rodziny..
    Tu na Kaszubach mieszkam zupełnie sam,
    bez jakichkolwiek widoków na czyjąkolwiek pomoc.
    --
    Tomasz

  • 19. Data: 2018-03-22 17:43:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lepsza pomoc bedziesz mial jak za kase na nowy dom wynajmiesz kogos do opieki tam
    gdzie teraz zyjesz.

  • 20. Data: 2018-03-22 18:28:51
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Lepsza pomoc bedziesz mial jak za kase na nowy dom wynajmiesz kogos do
    > opieki tam gdzie teraz zyjesz.

    To czułbym sie jak w Hospicjum a ja jeszcze żyję.
    Z mojej wsi nie da sie w zaden sposob wydostać tylko samochodem.
    Najblizszy przystanek autobusu 3,5 km bez pobocza.
    -
    Tomasz