  • 11. Data: 2018-08-06 23:54:11
    Temat: Re: Odkurzacz z wydmuchem
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.08.2018 o 23:22, Janusz pisze:
    > Ty pewnie kupiłes ten bezolejowy i bez zbiornika, ja kupiłem zwykły z
    > 24L zbiorniczkiem :)

    Dostałem od teścia na "swoje nowe" po tym jak zobaczył, że przez 2h
    godziny pompowałem hydrofor od zera zwykłą pompką do roweru ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2018-08-07 09:23:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Dostałem od teścia na "swoje nowe" po tym jak zobaczył, że przez 2h
    > godziny pompowałem hydrofor od zera zwykłą pompką do roweru ;-)

    Aaa to co innego :) ja właśnie za poradą innych próbowałem zmusić jakiś
    stary kompresor z lodówi do pompowania powietrza też do hydroforu,
    puścił dyma z rurki
    i na tym się skończyła jego praca a ja dalej bez wody, no to szybko
    kupiłem co było w casto żeby ten hydrofor napełnić i mieć wodę w domu. I
    tak stałem się posiadaczem
    kompresora z prawdziwego zdarzenia.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 13. Data: 2018-08-07 09:32:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mój ś.p. odkurzacz pompował duży dwuosobowy materac w jakieś 20 sekund.
    Kompresor do takich rzeczy o dużej objętości i niskim ciśnieniu kiepsko
    się nadaje. Dodatkowo, jak już materac, czy basen jest niepotrzebny i
    spuszczam powietrze, to podłączam odkurzacz na ssanie (to akurat każdy
    odkurzacz "potrafi"), dzięki czemu mam mniejszą objętość po opróżnieniu.
    Materac po zwykłym spuszczeniu powietrza za nic nie chciał się zmieścić
    do oryginalnego pudełka, a po wyssaniu odkurzaczem wchodzi ;-)
    Jacek

  • 14. Data: 2018-08-07 21:42:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek pisze tak:

    > Nie bijcie, że NTG, (grupa dom jest praktycznie martwa).
    > Od czasu do czasu mam potrzebę wydmuchania czegoś strumieniem
    > powietrza, do czego idealnie nadawał się stary odkurzacz Zelmer.
    > Świetnie też dmuchał materace, basen itp. Niestety Bóg go opuścił
    > i zakończył żywot. Dlaczego nowe odkurzacze nie mają możliwości
    > podłączenia rury na wylocie powietrza? Jakieś unijne mądrości, czy
    > taka moda? Znacie jakiś przyzwoity nowy odkurzacz, który ma
    > możliwość podłączenia rury do wylotu powietrza?
    > Jacek

    Do worka foliowego go i taśma klejąca. Nie oglądałeś Apollo 13?
    ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 15. Data: 2018-08-07 22:20:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 09:23, Janusz pisze:
> [...]
    > i na tym się skończyła jego praca a ja dalej bez wody, no to szybko
    > kupiłem co było w casto żeby ten hydrofor napełnić i mieć wodę w domu. I

    Nie wiem co masz za hydrofor, ale różnicę między olejowym a bezolejowym
    kompresorem znasz (chodzi o zastosowanie)?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2018-08-07 22:55:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nie wiem co masz za hydrofor, ale różnicę między olejowym a bezolejowym
    > kompresorem znasz (chodzi o zastosowanie)?

    Nie, ale chętnie się dowiem.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 17. Data: 2018-08-08 20:57:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 07.08.2018 o 22:55, Janusz pisze:

    > Nie, ale chętnie się dowiem.

    Gdy coś napompujesz kompresorem olejowym, to raczej pozostań już przy
    tej metodzie, bo z powietrzem wydostają się drobinki oleju.

    Dlatego na materacach plażowych, piłkach... są oznaczenia z
    przekreślonym kompresorem. Pewnie tak łatwiej, niż tłumaczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2018-08-08 21:30:10
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Gdy coś napompujesz kompresorem olejowym, to raczej pozostań już przy
    > tej metodzie, bo z powietrzem wydostają się drobinki oleju.
    Filtr jest na wyjściu.

    > Dlatego na materacach plażowych, piłkach... są oznaczenia z
    > przekreślonym kompresorem. Pewnie tak łatwiej, niż tłumaczyć.Do materacy i basenu
    mam mały specjalny kompresorek odśrodkowy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 19. Data: 2018-08-08 22:25:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Filtr to za malo na olej, potrzebny odolejacz. Nie jest to cos skomplikowanego.
    Najtanszy i jednoczesnie bardzo skuteczny jest odolejacz z trzydziestu centymetrow
    dwu calowej rury wypelnionej koksem.

  • 20. Data: 2018-08-10 23:34:36
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-08-05 o 15:41, Jacek pisze:
> [...]
    > Od czasu do czasu mam potrzebę wydmuchania czegoś strumieniem powietrza,
    > do czego idealnie nadawał się stary odkurzacz Zelmer. Świetnie też

    Ba, były nawet przystawki (coś w rodzaju słoika z odpowiednią zakrętką)
    służące do malowania natryskowego za pomocą odkurzacza. Też nie
    rozumiem, dlaczego obecne odkurzacze nie mają "normalnego" wylotu
    powietrza. :-(

    --
    P.