  • 21. Data: 2018-08-10 23:43:46
    Temat: Re: Odkurzacz z wydmuchem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 11:34 PM, PiotRek wrote:
    > Też nie
    > rozumiem, dlaczego obecne odkurzacze nie mają "normalnego" wylotu
    > powietrza. :-(

    W pewnym starym Philipsie (z 6 lat bedzie) gniazdo owo ujawniało się po
    zdjęciu kratki i filtra. Rura pasowała. Czyli że jeszcze jest szansa że
    się taki znajdzie, może trzeba pobawić się w wandala w Saturnie i
    rozmontować kilka z wystawy.

  • 22. Data: 2018-08-14 11:07:29
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-05 o 15:41, Jacek pisze:
    > Nie bijcie, że NTG, (grupa dom jest praktycznie martwa).
    > Od czasu do czasu mam potrzebę wydmuchania czegoś strumieniem powietrza,
    > do czego idealnie nadawał się stary odkurzacz Zelmer. Świetnie też
    > dmuchał materace, basen itp. Niestety Bóg go opuścił i zakończył żywot.
    > Dlaczego nowe odkurzacze nie mają możliwości podłączenia rury na wylocie
    > powietrza? Jakieś unijne mądrości, czy taka moda?
    > Znacie jakiś przyzwoity nowy odkurzacz, który ma możliwość podłączenia
    > rury do wylotu powietrza?
    > Jacek

    Ten chyba ma
    https://www.pepper.pl/promocje/parkside-odkurzacz-do
    -pracy-na-mokro-lub-sucho-lidl-97617

    Mało elegancki, ale z komentarzy wynika, że niektórzy mają taki w domu.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2018-08-14 11:44:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak malo elegancki to kup puszke zlotej farby i go pomaluj. Mozesz wzorki jakies
    domalowac. Wybacz ale trzeba miec niezle nasrane w glowie zeby odkurzacz kupowac pod
    katem mody czy urody. Odkurzacz to nie tirowka, chociaz ciagnie.

  • 24. Data: 2018-08-14 12:37:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    katem mody czy urody. Odkurzacz to nie tirowka, chociaz ciagnie.

    Ja to wiem, ty to wiesz, ale mojej żonie nie przetłumaczysz :)

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-08-14 13:20:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kupujesz, stawiasz w kacie, w starym obcinasz wtyczke. Poza tym zawsze mozesz
    przeprowadzic rozmowe ostrzegawcza i poinformowac ze nie masz najmniejszego zamiaru
    zapierdalac po 12 godzin zeby miala odkurzacz w kwiatki.

  • 26. Data: 2018-08-14 13:24:32
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Kupujesz, stawiasz w kacie, w starym obcinasz wtyczke. Poza tym zawsze mozesz
    przeprowadzic rozmowe ostrzegawcza i poinformowac ze nie masz najmniejszego zamiaru
    zapierdalac po 12 godzin zeby miala odkurzacz w kwiatki.

    Hehe, mam wrażenie, że jesteś starym kawalerem :)

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-08-14 13:32:23
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 13:24, Miroo pisze:

    > Hehe, mam wrażenie, że jesteś starym kawalerem :)
    >
    > Pozdrawiam

    Skojarzenie z kawałem:
    Z kawałami o zonach to jest tak:
    Jak jesteś kawalerem to ich nie rozumiesz,
    Jak jesteś żonaty to już nie są śmieszne :)

    Robak

  • 28. Data: 2018-08-14 14:01:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej Ty pantoflarzem.

  • 29. Data: 2018-08-17 11:22:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 12:37, Miroo pisze:
    > Ja to wiem, ty to wiesz, ale mojej żonie nie przetłumaczysz :)

    U nas stoi centralny w kotłowni, to z jego wyglądem łatwo było. Za to
    rura musiała być "odpowiedniej długości" ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz