  • 201. Data: 2017-08-25 08:51:36
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 08:33:40 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Z takim podejściem to bardzo musisz sie wk...iać na kiblu siedząc.
    > Bo jakby nie było to z kwadrans dziennie w plecy czyli wg Twoich wyliczeń
    > ze 2 stówy tygodniowo;)

    To nie moje podejście, ja tylko liczę :P
    A na kiblu czytam książkę, czas nie jest tracony!

    L.

  • 202. Data: 2017-08-25 11:30:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty w wolnej chwili napisał:

    > Rozumiem, że Twój czas prywatny jest nieograniczony i darmowy?
    > I tak, tak to właśnie działa. Jakby teściu zamiast tych 120 godzin
    > bezsensownego zapieprzania przy paleniu usiadł do kompa i robił
    > robotę, to miałby minimum 10 tysięcy w kieszeni więcej. Albowiem
    > jest pracoholikiem i każdą chwilę spędza nad robotą. Dla ludzi
    > np. na etacie ta reguła mogłaby nie zadziałać, co nie znaczy że
    > czas wolny tych ludzi nic nie kosztuje.

    Teściu wie co robi. Pracoholizm to poważna sprawa, od roboty idzie
    zwariować. A tak to ma przerywniki zorganizowane ku zdrowotności.

    Jarek

    --
    -- Baco, co robicie jak macie wolny czas?
    -- A tak sobie siedzę i dumam.

  • 203. Data: 2017-08-25 11:44:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:30:58 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Teściu wie co robi. Pracoholizm to poważna sprawa, od roboty idzie
    > zwariować. A tak to ma przerywniki zorganizowane ku zdrowotności.

    Mówisz, że babranie się w wunglu to przerywnik dla zdrowotności?
    Są chyba lepsze rodzaje aktywności :P

    L.

  • 204. Data: 2017-08-25 11:49:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Aug 2017 02:44:14 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Mówisz, że babranie się w wunglu to przerywnik dla zdrowotności?
    > Są chyba lepsze rodzaje aktywności :P

    Tak, dobre na korzonki. Potem jeszcze powdycha tego
    syfu co mu z komina wylata i będzie zdrów jak kowal.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 205. Data: 2017-08-25 12:22:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Mówisz, że babranie się w wunglu to przerywnik dla zdrowotności?
    > Są chyba lepsze rodzaje aktywności :P

    Mógłby dziubać dzidą w ogródku. Ale to chyba nie w zimie, kiedy
    sezon grzewczy. Na nartach mógłby pohasać. Ale raz, że nie zawsze
    jest śnieg, a dwa, to pracoholik może uznać to za czynność mało
    pożyteczną. Ciężka sprawa z tymi pracoholikami. Może lepiej uznać
    ich wybory, niż patrzeć jak ich jakieś karoshi dopada.

    --
    Jarek

  • 206. Data: 2017-08-25 13:49:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 08:07:00 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > mogłaby nie zadziałać, co nie znaczy że czas wolny tych ludzi nic nie kosztuje.

    Zależy jaki się zawód wykonuje :) Ja, mimo, iż robię usługi - część wolnego
    czasu poświęcam różnym pracom remontowo-budowlanym przy swoim domu, bo
    nikt mi za ten czas nie zapłaci. Moja praca to zarządzanie i nadzór.
    Nie da się być przy telefonie dwa razy bardziej :D I w ten właśnie sposób
    kończę po półtorej tygodnia walki ostatni brakujący element w domu
    - opaskę z kostki płukanej (~18m2) + dwie pary schodów granitowych (6
    stopni w sumie ze 20m szerokości :) Swoją szosą - brukarstwo to zajebiście
    prosta (choć ciężka) sprawa, wyszło perfekcyjnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 207. Data: 2017-08-25 23:02:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Rozumiem, że Twój czas prywatny jest nieograniczony i darmowy?

    Rozumiem że jak ktoś pyta czemu sam nie zrobisz, to odpowiadasz żeby
    sobie wyobraził jak odda do mechanika, to ile w tym czasie może zarobić? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 208. Data: 2017-08-25 23:23:08
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > bezsensownego zapieprzania przy paleniu usiadł do kompa i robił robotę,
    > to miałby minimum 10 tysięcy w kieszeni więcej.

    Czy to nie Ty aby sam wszystko kompletowałeś i do kupy składałeś aby panele na dachu
    mieć gdy Ikea np taniej i pewnie szybciej(a moze i lepiej) by to Tobie na dach
    włożyła?

  • 209. Data: 2017-08-26 09:42:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 23:02:20 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    > Rozumiem że jak ktoś pyta czemu sam nie zrobisz, to odpowiadasz żeby
    > sobie wyobraził jak odda do mechanika, to ile w tym czasie może zarobić? :-)

    Rozmawiamy o mozolnej, powtarzalnej i odmóżdżającej czynności, jaką jest
    palenie w piecu, a nie o czymś co się trafia raz na jakiś czas i może być
    rozwijające i może nawet rozrywkowe.
    Brudne łachy nosisz do rzeki, czy masz jednak pralkę?

    L.

  • 210. Data: 2017-08-26 10:02:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 23:23:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Czy to nie Ty aby sam wszystko kompletowałeś i do kupy składałeś aby panele na
    > dachu mieć gdy Ikea np taniej i pewnie szybciej(a moze i lepiej) by to Tobie na
    > dach włożyła?

    Ten sam przypadek co odpowiedziałem Mateuszowi. + fakt, że znam gościa,
    który na panele z Ikei czeka już piąty tydzień i nie zanosi się, żeby
    jakoś mu to mieli montować na dniach ;)

    L.