  • 11. Data: 2009-11-28 11:43:19
    Temat: Re: Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
    Od: "G." <g...@g...com>

    Ludzie blokują te kratki wentylacyjne, bo czasami zamiast odprowadzać
    "zanieczyszczenia" dmuchają do środka pomieszczenia.
    Zdarza się też tak, że do jednego przewodu wentylacyjnego są podłączone
    mieszkania na różnych piętrach i jak ktoś ma okap tam podłaczony to nie
    tylko smród wychodzi kanałem do góry, ale i idzie poniżej, jest wtłaczane do
    innych mieszkań.

  • 12. Data: 2009-11-28 15:00:07
    Od: NotBear <p...@i...pl>

    pytas wrote:
    > Czy wgole masz otwarte te kratki w kuchni bo wiem ze czesto ludzie błednie
    > je zamykają zeby ciepło nie uciekało.

    Oczywiscie mam otwarta, podobnie w lazience.

    --
    NotBear