    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Okna w pół godziny :-)
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Date: Sun, 21 Dec 2014 16:42:31 +0100

    Nie wiem, czemu kobiety tak się męczą "ręcznie" i "szmatowo" z tymi oknami,
    zwłaszcza przed każdymi świętami - a wystarczy tylko ten mop (to co z tego,
    ze niby dedykowany do podłóg, kiedy z nową wkładką świetnie posłuży do szyb
    i to bez wchodzenia na drabinkę lub parapet), płyn do szyb, DOBRA
    ściągaczka i chłonna bezpyłowa szmatka do jej wycierania po kazdym
    pociągnięciu.
    Mop płaski Vileda (ze sprajem dla wygody lub zwykły, w końcu spray mamy w
    butelce z płynem):
    http://photos02.istore.pl/20108/photos/big/12071933.
    jpg
    http://preview.cms.vileda.com/upload/0001/2058/mop_f
    latmop_Ultra-Max-System_Template_product_detail.jpg?
    1310654522
    Ściągaczka stalowa z porządną gumą (żadne plastikowe ślicznościowe
    badziewia nie wchodzą tu w grę, już to przerabiałam na własnej żtp skórze!)
    http://tiny.pl/qbk2r //taką mam i zachwalam
    I okna w pół godziny czyste :-)