  • 11. Data: 2016-05-02 09:21:08
    Temat: Re: Okradziono mnie;)
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > zwabił go zapach, musiał wyniesc go dalej bo zakłócał pomiary. Jutro
    > przyjdzie po drugi.
    >Zalazłem norę złodzieja na sąsiedniej działce. Laczka też. Fotki mam i
    >laczka i złodzieja,-jutro wstawie.,Ale czemu mi laczka ukradł to nie wiem;)
    to elementarne.
    nie ogladasz FoFP?
    filmu o 'fszyskich' Polakach????
    to było na zamowienie...
    Ferdek Kiepski swego czasu zagubił był jednego laczka....
    A laczka udalo Ci sie namierzyc na tzw dziupli...
    Po przebiciu nr seryjnych czyli znaczka CE na 'czajna kontrol' poszedlby do
    zamawiajacego...

  • 12. Data: 2016-05-02 09:28:38
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-05-01 o 20:54, Kris pisze:
    >Fotki mam i laczka i złodzieja,-jutro wstawie.

    Nie zapomnij o obiecanych zdjęciach mądrej i ładnej żony :)

  • 13. Data: 2016-05-02 09:35:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 12:32:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W piątek wieczorem skończyłem grzebanie w ogródku i przed wejściem do domu
    zostawiłem gumowe laczki tzw ogrodniczki. Wczoraj rano wychodzę jednego laczka nie
    ma.
    > Dzisiaj z nudów przejrzałem zapisy z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy
    podszedł lis, laczek w gębe i w długą;)
    > Po co mu mój stary laczek?

    Wczoraj wieczorem specjalnie zostawiłem ponownie lacze przed domem. Rano oczywiście
    jednego nie było;). Tyle tylko że nie zaniósł do nory a zostawił przed bramą.
    Przy okazji przeglądania zapisów z monitoringu dowiedziałem się że oprócz liska nocą
    po posesji rodzinka jeży łazi i koty

  • 14. Data: 2016-05-02 09:44:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 09:35:57 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przy okazji przeglądania zapisów z monitoringu dowiedziałem się że oprócz liska
    nocą po posesji rodzinka jeży łazi i koty

    U mnie jeze regularnie biegaja bo mam czterolapny radar do nich. Zwietrzy jeza
    z ~150m, mimo ze ten sie nie rusza nawet. Nie wiem jak on to robi :D Jak
    slysze jeczenie mojego psa to juz wiem, ze musze isc rozdzielac bijacych sie.
    Tzn. pies probuje lapa uderzyc jeza, a jez sie najezy i sobie czeka :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-05-02 09:58:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 09:44:14 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > Tzn. pies probuje lapa uderzyc jeza, a jez sie najezy i sobie czeka :P
    Moja nieobecna już psina to az głos straciła.
    W domu byliśmy to i nie słyszeliśmy a ona przy jeżu stała i szczekała. Musiało top
    trwać dłuższy czas bo jak w końcu wyszedłem i ich rozdzieliłem to szczekać już prawie
    nie mogła tak zachrypła.
    Później już wiedziałem że jak słyszę szczekanie to pies nad jeżem siedzi;)
    Sąsiad mówi że mu jeże wyżerają pokarm który na tarasie dla kotów wystawia a raz to
    nawet widział jak kota odgoniły.

  • 16. Data: 2016-05-02 10:51:08
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

> [...]
    ma.
    > Dzisiaj z nudów przejrzałem zapisy z kamer i wykryłem złodzieja- ok 2 w nocy

    Jak masz to nagrywanie zrobione? Bezpośrednio na karcie w kamerce? Czy uploadowane na
    serwerek/nas?

    Nagrywane wszystko czy wykrywa ruch/dźwięk?

    Jak wykrywanie to robione przez kamerkę czy przez serwerek z jakimś zone-minderem?

    --
    bajcik

  • 17. Data: 2016-05-02 11:37:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 10:51:09 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Jak wykrywanie to robione przez kamerkę czy przez >serwerek z jakimś zone-minderem?
    Kamery + rejestrator. W rejestratorze dysk twardy- chyba 500giga mam więc nagrania z
    kilku miesięcy wstecz magazynuje.
    Ustawione tak że nagrywa po wykryciu ruchu.
    Podgląd bezpośrednio z rejestratora na telewizorze lub przez net z dowolnego miejsca

  • 18. Data: 2016-05-02 12:08:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 09:28:40 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Nie zapomnij o obiecanych zdjęciach mądrej i ładnej żony :)

    Fotka lisa na początek
    https://zapodaj.net/fabbd4b15ed4d.jpg.html

  • 19. Data: 2016-05-02 16:57:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 12:08:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Fotka lisa na początek
    > https://zapodaj.net/fabbd4b15ed4d.jpg.html

    takie bluzgi na ciebie tu szły za brak fotki pięknęj (i mądrej) żony że az musiała
    interweniować sekcja od mowy nienawiści i skasowała te posty.
    Ich brak to dowód ze były bardzo nienawistne.
    A ty sie do tego przyczyniasz, polaków dzielisz - daj no te fotki!

    b.